Gość sirleo Opublikowano 22 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2005 witam, przeczytalem http://www.nissanklub.pl/zrob_sam.php?pid=...id=3&tid=16 i przy probie sprawdzania widze ze nie mam tych dwoch pinów co mam je niby zewrzec, po ogledzinach wtyczki widze ze do niej dochodza tylko dwa przewody ale skrajne, wiec tu moje pytanie czy posiadacze P10 tak maja? czy moze moja jest jakas dziwna? mam tak, jak wg obrazka czyli pin GA16 i pin MASA, czyli skrajne w gornym rzedzie, poza tym nie widze tez kontrolki "check engine", tzn nie jest namalowana na bialo na panelu tak jak pozostale, wiec moze jej nie mam, hmm co o tym sadzicie? czy moze w tym przypadku sprawdza sie tymi pinami mam? (bo wole nie sprawdzac bez konsultacji) wersja 1.6SLX GA16DS z kat. HB 93' Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwy77 Opublikowano 22 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2005 Witam dobrze ze poruszyles ten temat, u siebie tez mam tak samo ja tez nie mam "check engine" ale z tego co pisali niektorzy w ktoryms tu poscie powinnismy miec gdzies diode, ktora by pokazala (migala) ewentualne bledy,Niestety takowej nie znalazlem tez wolalem nie zwierac tych dwoch pinow. pozdrowka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dawidos75 Opublikowano 23 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2005 witam .sprubuj sobie sciągnąc odemnie ten plik o samodiagnostyce, jak cos to moge wyslac na emaila. http://www.freewebtown.com/dawidos/samodiagnostyka.rar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Hermol Opublikowano 15 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2006 jak zdiagnozowac ga16ds gaznik ster elektr, kostka do diagnostyki jest inna niz w dziale zrob to sam, sprawdze czy na tym calym "sterowniku" sa jakies lampki ktore by ewentualnie mialy mrugac po ewentualnym zawarciu stykow na kostc diagnostycznej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość misiek_83 Opublikowano 15 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2006 Ja tam nie mam zadnego gniazda diagnostycznego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Hermol Opublikowano 15 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2006 a pod bezpiecznikami nie ma takiej zlaczki?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość misiek_83 Opublikowano 15 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2006 a pod bezpiecznikami nie ma takiej zlaczki??Nie ma,to jest ten co jest bez kompa.Nie mam nawet katalizatora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Hermol Opublikowano 15 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2006 no to fakt rzeczywiscie, glownie mnie interesuje czy dziala czujnik spalania stukowego, no nic moze ktos bedzie wiedzial jak to zdiagnozowac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maras Opublikowano 15 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2006 Jak nie tankujesz lewego paliwa o obniżonej liczbie oktanowej i nie masz zbytnio przyspieszonego zapłonu, to możesz olać ten czujnik. Mi on nie działa więc dowiadywałem się co nieco Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Hermol Opublikowano 15 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2006 gaz na orlenie i pb98 tez na orlenie glownie, ale wlasnie chodzi mi o to ze mam dosc przyspieszony zaplon, aparat do konca w prawo i cofniety 3mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maras Opublikowano 15 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2006 Ja stopniowo bawiłem się w przyspieszanie zapłonu, aż w końcu przyspieszyłem go na maxa w prawo. Jeżdżę na gazie i na benzynce 98 i nie słychać spalania stukowego. Jeden warunek, że nie wywalałeś EGR. Poczytaj o tym w dziale Nissan Power Team, niedawno było o zapłonie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Hermol Opublikowano 15 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2006 no wlasnie EGR czytalem juz o tym kiedys, na razie jest odloczano rurka podcisnienia co otwiera zawor ktory ma przepuszczac splainy, docelowo mam calkiem wywalic wszystko co jest zwiazne z egr-em, to w takim razie jesli mam 3mm od konca powinno byc ok, gdybym jeszcze doprowadzil zimne powietrze do tego standardowego filtra powietrza mowa o gazniku i wyawlil ta puszke rezonansowa czy jak to sie nazywa i nie bylo by tez tego ustrojstwa co ciagnie cieple powietrze z nad kolektora ssacego kiedy zimny jest silnik ale niewiem jak by to chodzilo z gaznikiem ale to chyba trzeba ten wklad filtra inny niz te standardowe kiedy spalanie stukowe jaki jest wydawany dzwiek, bo mi brzeczala blacha - oslona rury co wychodzi z kolektora wydech.-dzis to skasowalem , a pozatym silnik jest na lancuchu rozrzadu wiec chyba troche trudno wyodrebnic ten dzwiek - no musialbym u kogos posluchac jak to brzmi zauwazylem ze na wysokich obrotach slabiej ciagnie na tym zaplonie ale za to jest elastyczniejszy wiele w niskim zakresie no i pali o wiele mniej teraz a tak wogole o BLOS-ie z gaznika kolanko rurka do blusa rurka do nadkola i stozek - ciekawe jak by to chodzilo, na ac nissan gosc pisze ze dolot powinien miec 120-130 % pojemnosci silnika i rura ok 50mm bo 40 za malo a 60 za duzo chodzi o cisnienie w dolocie ale to inwestycja potrzebujaca jakis conamnjiej 600zl a noworocznych wymianach(2xprzegub, amory przod laczniki, tarcze i klocki przod, wydech koncowy, siwece filtry) to narazie odlozy sie na dalszyy plan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.