Gość kiubik Opublikowano 9 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2009 Witam mam pytanie powoli muszę zmienić amortyzatory w almerce n16 2.2Di, moje pytanko - jakie są koszta, jakiej firmy najlepiej kupić? Druga sprawa sprężyny, nie mogę nigdzie znaleźć do 2.2 silnika a od 1.8 raczej nie mogą być. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość logis Opublikowano 9 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2009 Jeśli chodzi o amory to najlepiej KYB,koszt ok 400pln.Sprężyny niestety nie mogą być od 1.8.Jak jesteś z Poznania to zadzwoń,napisz lub podjedż do Japomoto i pogadaj.Jak nie mają to sprowadzą.Można jeszcze gadać w Inter Carsie na Druskiennickiej. Tu masz link do Japomoto: http://www.japomoto.pl/?k=strony_p&m=&...s=12&pns=12 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bujany Opublikowano 9 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2009 a po co sprężyny chcesz zmieniać? obniżasz, połamały się? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pemo_ Opublikowano 9 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2009 Wymienialem pol roku temu amorki i zalozylem Kayaby gazowe. W sumie wyszlo jakies 1200 zl za wszystkie. A sprezyny do 2.2 Di nowe, okolo 200 zl sztuka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sleepyhead Opublikowano 12 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2009 Witam, Jak szukałem infa o możliwości tuningu zawieszenia w N16 to znalazłem tu różne wersje. Przeanalizowałem je i u siebie zrobiłem nastepująca kombinację: Sprężyny Eibacha (-30mm) do N16 2.2Di), różnica jest duża, poprawa prowadzenia bardzo duża. Do tego alumy 16'' z oponą 205/55/16''. Amory nowe, Kayaby Excel-G, całość świetnie pasuje, nic nie obciera, nie dobija. Nie były potrzebne żadne inne dodatkowe przeróbki. Koszty umiarkowane tzn. sprzężyny Eibach kpl - 600 zł (nowe), kpl amorów kayaba 1250 zł, przekładka 260 zł. Jeśli chodzi o komfort to tego aspektu obawiałem się najbardziej ale jest dobrze. Auto jest twarde ale przy dziurach małych i średnich nie odczuwam pogorszenia komfortu. Na dużych dziurach już czuć, że jest twardo, ale jestem zadowolony. Zrobiłem już około 35 000 km na tym zawieszeniu i jest super. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kiubik Opublikowano 13 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2009 dzięki chłopaki za info Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.