Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P11/WP11] Problem z tylnią wycieraczką


Gość pasier86

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jestem posiadaczem Primery 2.0 combi i mam problem.Nie działa mi tylnia wycieraczka,gdy ją włończe słychać tylko stycznik i nie ma reakcji,a gdy wyjołem ślniczek i podłończyłem go na krótko to działał i nie mam pojęcia co może być.Serdecznie dziękuje z góry za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przekaźnik już wymienilem,tak jak mi kolega podpowiada sprawdze czy prąd dochodzi.A może być taka sama usterka jak w przednich silniczkach,że będzie zabrudzony smarem.(wczoraj naprawiałem przód).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź przewody pomiędzy nadwoziem a tylną klapą. Jest tam osłona gumowa, w której idą przewody od wycieraczki i tylnych lamp. Ja miałem przełamany przewód zaraz za gumą ale nie w klapie tylko w karoserii.

Z kolei mój kolaga miał uszkodzony przewód na wysokości fotela kierowcy, pod listwą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z góry bardzo dziękuję. właśnie idę sprawdzić. mam jeszcze jedno pytanie: czy klimatyzacja włączy się gdy nie będzie płynu, bo u mnie jest pusto, a po naciśnięciu przycisku nie ma żadnej reakcji. czy jest to wina uszkodzonego kompresora czy braku płynu?

 

[ Dodano: Nie 11 Sty, 2009 17:29 ]

No i po zabiegu,przewody które są przy zawiasach od klapy były przecięte.Dziękuje za pomoc pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Witam jestem posiadaczem Primery 2.0 combi i mam problem.Nie działa mi tylnia wycieraczka,gdy ją włończe słychać tylko stycznik i nie ma reakcji,a gdy wyjołem ślniczek i podłończyłem go na krótko to działał i nie mam pojęcia co może być.Serdecznie dziękuje z góry za pomoc.

 

Odświeżam, bo miałem podobnie.

Posprawdzałem najpierw bezpiecznik (ok), przekaźnik (ok), silniczek (ok). Do sprawdzenia zostały dwie rzeczy: wzmacniacz wycieraczek (podejrzewałem, że jest ok, bo po załączeniu spryskiwacza przekaźnik łapał) i instalacja. Jak wpiąłem miernik tam, gdzie powinno pojawić się napięcie, to niestety nie było nic. Manetkę wykluczyłem też od razu, bo po załączeniu wycieraczki łapał przekaźnik.

Szybki rzut oka na forum dał odpowiedź - sprawdziłem wiązkę po lewej stronie - ta w osłonie gumowej. Walnięty był przewód od wycieraczki (chyba już wcześniej był z nim problem, bo założony był konektorek, a przewód urwał się właśnie w konektorku). Oprócz rzeczonego przewodu od wycieraczki znalazłem jescze urwany jeden kabelek (nie wiem od czego - nie chciało mi się szukać, ale chyba wszystko z tyłu działało). No i jeden był na wykończeniu - też łączony konektorkiem przewód od centralnego od klapy). Zrobiłem w sumie 3 sztukówki i pozostaje mi się cieszyć działającą wycieraczką!!! :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...