Gość kwiaciu Opublikowano 13 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2009 wymieniłem w mojej Nisi uszczelke, sprawdzona została ( niby ) głowica, auto dalej kopci i bierze płyn. strasza mnie że jeszcze raz sprawdzą głowicę ale najprawdopodobniej blok jest uszkopdzony. Jakie sa objawy, czy to sie naprawia czy wymienia na nowy(używany ) niektórzy mówia też o chłodnicy oleju. Jest coś takiego w primerze 2.0 TD ? Prosze o pomoc bo mam już dość tego auta. a tak mi sie podobało jak kupowałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slawek1956 Opublikowano 14 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2009 znajdz fachowca do sprawdzania cisnieniowego glowicy,dobrego!!!!!!!!!!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarek77pl Opublikowano 15 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2009 wymieniłem w mojej Nisi uszczelke, sprawdzona została ( niby ) głowica, auto dalej kopci i bierze płyn. strasza mnie że jeszcze raz sprawdzą głowicę ale najprawdopodobniej blok jest uszkopdzony. Jakie sa objawy, czy to sie naprawia czy wymienia na nowy(używany ) niektórzy mówia też o chłodnicy oleju. Jest coś takiego w primerze 2.0 TD ? Prosze o pomoc bo mam już dość tego auta. a tak mi sie podobało jak kupowałem Mialem podobne objawy jak Ty w silniku benzynowym ale ja po rozkreceniu starego silnika i braku gwarancji przez warsztat ze po wymianie uszczelki pod glowica bedzie ok zdecydowalem kupic drugi silnik(sam slupek bez osprzetu) od angielskiego dawcy. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baciarek Opublikowano 16 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2009 Jakaś chłodnica jest w zderzaku od strony alternatora - taka wygięta rurka - zupełnie nie wygląda jak chłodnica ale kumpel mi mówił, że to własnie jest chłodnica - może być od płynu hamulcowego, oleju lub innych dupereli. Ja stawiam na olej, hamulce były by chłodzone przy bardziej ekstremalnych mocach a nie marnych 90 kucach, a chłodzenie oleju bardziej prawdopodobne ze względu na turbo sprężarkę. Ale nie liczyłbym, że chłodzenie odbywa się za pomocą płynu chłodzącego, po prostu ta rurka oddaje szybciej ciepło niż blok silnika i ło takie to chłodzenie, mogę się mylić np. że rurka ma w sobie 2 kanaliki olej i płyn chłodzący ale wątpie . Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość donn_primerra Opublikowano 16 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2009 Jakaś chłodnica jest w zderzaku od strony alternatora - taka wygięta rurka to jest chłodnica płynu od wspomagania w kazdym jednym aucie tak wygląda. stawiam na zle załozoną niepoprawnie dokręconą bądz nie splanowaną głowice. bądz co gorsze pękniętą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość chmielo Opublikowano 17 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2009 chłodniczka oleju jest w dieslu w obudowie nad filtrem oleju.(jest w instr.pojazdu-jest na forum) co prawda nie wygląda na tradycyjną chłodnicę.Mój mechanik twierdzi iż przez nią przepływa i olej i płyn a uszczelka która tam jest jak puszcza to miesza olej z płynem,lub na odwrót.Często mechanicy naciągają i mówią że uszczelka lub głowica(co i tak się zdarza)-tak twierdzi mechanik (znajomy) z20letnim doświad. a ja miałem podobne kabarety.i z 1500zł za remont zapłaciłem 150zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kwiaciu Opublikowano 18 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2009 ok. dzieki za rady.a jak objawia się pękniecie bloku silnika?tak jak głowica? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.