Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P11.144/W11.144] uszkodzony blok-objawy


Gość kwiaciu

Rekomendowane odpowiedzi

wymieniłem w mojej Nisi uszczelke, sprawdzona została ( niby ) głowica, auto dalej kopci i bierze płyn. strasza mnie że jeszcze raz sprawdzą głowicę ale najprawdopodobniej blok jest uszkopdzony. Jakie sa objawy, czy to sie naprawia czy wymienia na nowy(używany :)) niektórzy mówia też o chłodnicy oleju. Jest coś takiego w primerze 2.0 TD ? Prosze o pomoc bo mam już dość tego auta. a tak mi sie podobało jak kupowałem :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wymieniłem w mojej Nisi uszczelke, sprawdzona została ( niby ) głowica, auto dalej kopci i bierze płyn. strasza mnie że jeszcze raz sprawdzą głowicę ale najprawdopodobniej blok jest uszkopdzony. Jakie sa objawy, czy to sie naprawia czy wymienia na nowy(używany :)) niektórzy mówia też o chłodnicy oleju. Jest coś takiego w primerze 2.0 TD ? Prosze o pomoc bo mam już dość tego auta. a tak mi sie podobało jak kupowałem :(

Mialem podobne objawy jak Ty w silniku benzynowym ale ja po rozkreceniu starego silnika i braku gwarancji przez warsztat ze po wymianie uszczelki pod glowica bedzie ok zdecydowalem kupic drugi silnik(sam slupek bez osprzetu) od angielskiego dawcy. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakaś chłodnica jest w zderzaku od strony alternatora - taka wygięta rurka - zupełnie nie wygląda jak chłodnica ale kumpel mi mówił, że to własnie jest chłodnica - może być od płynu hamulcowego, oleju lub innych dupereli.

Ja stawiam na olej, hamulce były by chłodzone przy bardziej ekstremalnych mocach a nie marnych 90 kucach, a chłodzenie oleju bardziej prawdopodobne ze względu na turbo sprężarkę.

 

Ale nie liczyłbym, że chłodzenie odbywa się za pomocą płynu chłodzącego, po prostu ta rurka oddaje szybciej ciepło niż blok silnika i ło takie to chłodzenie, mogę się mylić np. że rurka ma w sobie 2 kanaliki olej i płyn chłodzący ale wątpie .

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość donn_primerra
Jakaś chłodnica jest w zderzaku od strony alternatora - taka wygięta rurka

to jest chłodnica płynu od wspomagania w kazdym jednym aucie tak wygląda. stawiam na zle załozoną niepoprawnie dokręconą bądz nie splanowaną głowice. bądz co gorsze pękniętą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chłodniczka oleju jest w dieslu w obudowie nad filtrem oleju.(jest w instr.pojazdu-jest na forum) co prawda nie wygląda na tradycyjną chłodnicę.Mój mechanik

twierdzi iż przez nią przepływa i olej i płyn a uszczelka która tam jest jak puszcza

to miesza olej z płynem,lub na odwrót.Często mechanicy naciągają i mówią że

uszczelka lub głowica(co i tak się zdarza)-tak twierdzi mechanik (znajomy) z20letnim doświad.

a ja miałem podobne kabarety.i z 1500zł za remont zapłaciłem 150zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...