Coobcio Opublikowano 24 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2009 No dzisaj silnik wyleciał, no i były niezłe jaja przy holowaniu do warsztatu - dobrze że w takich warunkach się to stało a nie w innych, otóż skorodowane przewody hamulcowe popękały i w efekcie zero hebli - jakoś cudem bez większych przygód się doczłapaliśmy do SWAPowalni SIlnik wyszedł bez większych problemów, choć instalacja gazowa jak to zawsze nie wspomaga takiej roboty, przy tej okazji wyszło jeszcze trochę rzeczy do ogarnięcia a więc: Porwane wszystkie poduszki silnikowe: Ta nieszczęściliwa podstawa filtra oleju - ktoś ładnie wchodził w bagarniku były dwa filtry oleju które ktoś na siłę odkręcał po przez wbicie śrubokręta no jakoś za specjalnie mu to nie wyszło No i skrzynia biegów, olej który w niej był to mieszanka oleju z przemielonymi kawałkami różnych metali: No i była spawana - nie wiem czemu... ale jak się ręką kręci to niby wszystko pracuje w porządu, no ryzyk fizyk z wsadzaniem jej ponownie Dalej z nie dobrych wieści to to że dolne wachacze są w tak opłakanym stanie że grozi wypadnięcie sworzni - obowiązkowo trzeba to wymienić, górne wachacze też mają po paro centymetrowy luz (nie mm!!) o łącznikach stabilizatora nie wspomnę, toczenie się z prędkością dochodzącą do 40km/h to nie lada wyzwanie jak kiera lata w te i nazad - koła też trzeba sprawdzić... No a z pozytywnych rzeczy to to że sprzęgło jest absolutnie nowe łącznie z łożyskiem oporowym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 24 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2009 Prawie masakra, a tak ładnie wyglądała Czegoś takiego jeszcze nie widziałem. No może z wyjątkiem mojego prawego wahacza. Niestety po 2000 km ten ze srebrnej też daje d*py :diabel2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 24 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2009 W Poniedziałek będzie wchodzone i szykują się duże zakupy... - Górne i dolne wachacze z przodu - wszystkie łączniki stabilizatora - wszystkie poduszki silnika + belka z P11 Do tego zmiana głowicy na planowaną i montaż wałków wraz z nastawnymi zebatkami, jak starczy czasu to motorownie wrzuci sie w bude Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rossi20 Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 no to troche rzezby bedzie w tym samochodzie ale z drugiej strony za ta cene trudno sie bylo spodziewac igly ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 25 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 zas 1500pln które dałem za to auto to nie ma co płakać nad jego stanem,pozatym jak pokazuje praktyka to większość aut sportowych typu p10 gt wymaga napraw-ja szukałem czegos z zamordowanym motorem-i takim znalazłem.inna rzecz że zjakiś tam powodółw poprzedni właściciel nie zadbał o wiele innych istotnych spraw-powoli się to jakoś ogarnie-warto ładować w to, auto bo ma prostą bude!!!a to już zdarza się niezmiernie rzadko... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 No dzisiejszy dzień zaczynamy od dość pokaźnych zakupów, o 10:30 zbiórka w sklepie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 26 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 No ciekaw jestem co ten nasz COOBCIO dziś dał radę ogarnąć w moim gruzie...chyba już jakoś to pchnoł do przodu,bo nie mam czym ganiać :zly: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 Hmmm jak wspomniałem dzień zaczął się od zakupów: A więc, górne i dolne wachacze, komplet łączników stabilizatorów na przód i tył, wszystkie oleje i płyny (poza hamulcowym), no i dodatkowo oba paski, zapomniałem jeszcze o świecach zapłonowych no i dałem ciała że nie skontrolowałem drążków i końcówek drążków... Korzystając z okazji że motorownia wyjęta i że zrobiło się przejrzyście to wymieniłem cały zawias z przodu - hehe jeszcze nie widziałem czegoś takiego: - dolne wachacze miały rozerwane i wybite silent bloki... - jeden z łączników stabilizatora hehe był rozłączony - co widać na powyższym obrazku (i to taki stan zanim zacząłem go wykrecać) - no a górne wachacze z pół centymetrowym luzem i przesunięciem ku środkowi, hehe taki rajdowy patent na negatyw z przodu No i ostatni widok na chwilę przez zamknięciem garage: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
almera_fan Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 Widzę że mój były :diabel2: silnik wkomponował się już w innego nissanka :one: pozdrawiam i powodzenia w dalszym projekcie :diabel: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Yarkoo Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 ładnie ładnie Coobcio, dużo roboty, ale kolejny youngtimer uratowany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 26 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 w sumie YARKOO masz rację to już 18latka-chociaż prokurator za to mnie nie będzie ścigał ale roboty było ogromie dużo-11 godzin dziś kuba spędził odgruzowując to autko,ważne że zawias wymieniony,motor siedzi i jutro ma zagrać!!! ps.podobno gratów było dziś tak dużo że na dachu się nie zmieściły... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 Widzę że mój były :diabel2: silnik wkomponował się już w innego nissanka :one: pozdrawiam i powodzenia w dalszym projekcie :diabel: Nom a jak ! Tylko że troszkę dużej się zeszło z jego wsadzem jak u ciebie - hehe nie wypadało tutaj wycinać przedniego pasa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ROKI Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 Robota idzie pelna parą, zycze szybkiego i bezproblemowego ukonczenia prac :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 26 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 Oj będzie się działo! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 No szału bez porządnego wydechu i kolektora nie będzie niestety ale Roki miej się na baczności Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ROKI Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 No szału bez porządnego wydechu i kolektora nie będzie niestety ale Roki miej się na baczności Jestem czujny :one: Kumpel dzis kupil crx 1,8 vtec 180KM to male dopiero podaje, wazy z 800-900kg i tyle mocy, zabawka fajna, i jeszcze krotka skrzynia: II do ok 80, zeby to objechac Prima grubo pona 200 musi miec chyba nie?? Ponoc 13 kreci na 1/4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 Prima grubo pona 200 musi miec chyba nie?? Ponoc 13 kreci na 1/4 niestety Primerą 13 jest nie do wykonania i rzadne sliki i nawet 250KM n/a tu nie wystarczy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 27 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2009 no jak tam robota postępuje z moją czerwoniutką laseczką? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 27 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2009 No dzisiaj pierwsze kilometry zrobione, czuć po spalinach że auto stało i stało - dziwny smród... dolałem za stówkę i zupełnie inny zapach Dodatkowo wjechały nowe wałeczki i dostroiłem seryjną elektronikę: TPS i zapłon, jeszcze na częściowych uchyleniach auto do końca płynnie nie jedzie - pewno trzeba podjechać z jakiejś męskiej pompy paliwa i to wszystko ogarnąć SMT6... No i narazie jest kibel dławiący dolot ale to już nie dziś [ Dodano: Sro 28 Sty, 2009 02:02 ] A no i zapomniałem dodać że skrzynia biegów doskonale pracuje No to by był drugi dzień za nami no a trzeci, to już jazda i sprawdzanie wszystkiego + wleciały nowe agresywniejsze wałeczki: [ Dodano: Sro 28 Sty, 2009 23:39 ] No to 4 dzień za nami, wreszcie auto przyspiesza płynnie i trzyma stałą temperaturę, osiągi całkiem całkiem no ale nie będę zapeszać tak więc z poniższych gratów wleciała nowa pompa dedykowana do aut o pojemnośći 3.0, filtra paliwa, nowe świeczki i termostat Na jutro ogarnę resztę czyli: Porządny bez zwęrzkowy dolot do tego SMT6 wsadzić i wystroić, wymienić z tyłu łączniki stabilizatora oraz rozruszać wszystkie zaciski hamulcowe + na przód wlecą nacinane tarcze i jakieś porządne klocki hamulcowe... Na dowód tego że nowa motorownia ma się świetnie wkleję kolejne fotki: No Lukas wóz będziesz mieć odpicowany że HEJ ! Jeszcze tylko pokrywę zaworów wypolerować i dopucować to i owo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 28 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2009 Widze ze projekt idzie wielkimi krokami do przodu Cos czuje ze ta primerka bedzie mesko zapodawac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 28 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2009 Ja jezdziłem dziś przed wymianą pompy i filtrów---na dole się dławioło autko a na górze czuć było że coś się dzieje-ogólnie super się go prowadzi-jak starą dobrą p10--jescze tylko zbieżnośc i heble--ciekaw jestem jak jutro po tych wszystkich dodatkowych poprawkach :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 28 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2009 wszystkich dodatkowych poprawkach :?: He He sam jestem ciekaw, na tą chwilę bez strojenia i na tym totalnei dupnym dolocie moja dupo hamownia mówi coś o 150koniach, zobaczymy co przyniesie jutro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ROKI Opublikowano 28 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2009 Widze ze Coobcio sie nie leni, normalnie jestem pod wrazeniem tempa z jakim prace sie posuwaja nic tylko czekac na efekt koncowy a wtedy ...... :027: CZEKAM :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 28 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2009 Przed rolkami może by się tak sprawdzić na asfalcie ?? Wóz na jutro - późne popołudnie będzie przygotowany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ROKI Opublikowano 29 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2009 Przed rolkami może by się tak sprawdzić na asfalcie ??Wóz na jutro - późne popołudnie będzie przygotowany Juz pisalem Lukasowi ze dzis ok 21 bede do dyspozycji :027: Pogoda za***iscie sprzyja takim testom :kosci: Lukas pomierz auto g-techem jak dzis zostanie wystrojone, ciekaw jestem ile na 1/4 wyjdzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.