Yankee Opublikowano 24 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2005 Witam! Mam N15 z 96 roku i zauważyłem od spodu na progach(w ich tylnej części) pęcherze pod lakierem a w niektórych punktach już nawet popękały. Zauważyłem równierz na drzwiach z zewnątrz malutki pęcherzyk pod czarną folią i zastanawiam sie co z tym robić teraz. Co byście polecili? lakiernika/blacharza czy zostawić i nic nie ruszać (aż odpadnie?) :-) Pozdrawiam, Yankee Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ziut Opublikowano 24 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2005 Progi to jak zauważam w N15 standard przynajmniej w tych o których słyszałem (N15 kolegów). Jeśli masz tylko możliwość to wyczyść to i zamaluj (dobrze by było gdyby zrobił to lakiernik). Lepiej usuwać początki rdzy niż łatać dziury. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike Opublikowano 24 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2005 Mam ten sam problem, to w sumie nic groźnego ale najlepiej zrobić konserwację spodu (facet zaciąga całość taką czarną mazią). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mario939 Opublikowano 24 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2005 witam.ja mam n15 .2 tygodnie temu robiłem progi właśnie z tyłu.gościu wycioł mi starom blache i wspawał nowom.radze wam to samo zrobić.nie żałujcie na to kasy.położył mi na progi baranka i pomalował to .TERAZ JEST SUPER. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yankee Opublikowano 24 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2005 witam.ja mam n15 .2 tygodnie temu robiłem progi właśnie z tyłu.gościu wycioł mi starom blache i wspawał nowom.. A jaki jest kosz takiej imprezki ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość alf Opublikowano 24 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2005 ja mam w mojej N15 trochę rdzy na podwoziu, z tylu pod bagażnikiem i troche na belce w tylnym zawieszeniu,resztę podwozia jest OK, mój mechanior mówił, że może mi to prysnąć hammeritem,prosto na rdzę, co sadzicie o tym ? używał ktoś hammerite? a pytałem się też w warsztacie lakierniczym co z tą rdzą zrobić, powiedzieli, że robią konserwacje podwozia: czyszczenie ,podkład, i jakąś natryskową gumę, boll czy jakoś tak, koszt całości 350zł, czas 2dni,(całe podwozie) co sądzicie? pozdrówki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mapet Opublikowano 24 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2005 mi też rdza wyszła (mowie o takim łączeniu z tyłu na progach) ale z jednej strony tak juz dość ostro (szpachlowane nawet było)...podobnie jak mówią poprzedni klubowicze zrobili mi baranka (to takia czarna chropowata maź o konsystencji chyba lekko gumowej) i żeby to nie wygladało wsiowo zamalowali to kolorem nadwozia...nie wyglada to źle a nawet powiem że w zasadzie wcale tego nie widać i rdza znika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pedroz Opublikowano 24 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2005 Sprawdzcie sobie jeszcze pod tablicami rejestracyjnymi. Jak przerejestrowywalem autko, to wlasnie tam znalazlem cos takiego. zaczynalo sie od srob mocujacych tablice. Ja po dlugim weekendzie wybieram sie do blacharza na ocene strat i wycene robocizny. Chce co by furka wrocila do stanu dawnej swietnosci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mario939 Opublikowano 25 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2005 siemaka.za lakier 150ml dałem 78zł , a za robocizne 500zł wsumie wszystko kosztowało mnie 670zł ,łącznie z barankiem.robione były tylne progi przy nadkolach.wycinał starom blache i dawał nowom.potem baranek na całe progi i malowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukmack Opublikowano 25 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2005 Mi lecą tylne błotniki, bo były lakierowane, ale ogólnie to auto mi nie rdzewieje tak bardzo. Chociaż błotniki z tyłu, szczególnie prawy już troszkę zjedzony. Czas się za to zabrać, ale w N15 3D blotnik jest bez przetloczenia przy końcu i nie wiem jak to się maluje wtedy... jak znajdzecie dobrego blacharza/lakiernika to dajcie znać - slyszalem o kolesiu z Marek, ale często jest zawalony robotą... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike Opublikowano 25 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2005 Kurcze, a ja myślałem że korozja to bieże tylko polonezy i ople Ja tam w Hammerida to ie wierzę, zrobić solidną konserwację i powinno zabezpieczyć autko na lata. A jak już rdza nadgryzie to nie ma wyjścia..trzeba progi wymieniać i baranka kłaść Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Muchomor Opublikowano 25 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2005 Korozja w tylnej części progów to w N15 standard.Miałem to samo.Gość wyspawał i załatał.Zapryskał to wszystko podkładem i tkzw.barankiem.Pocieszę Cię tym,że prawdopodobnie reszta progu jest zdrowa i taki zabieg starczy raczej na parę dobrych lat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.