Majkel. Opublikowano 22 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2009 W końcu po długim użytkowaniu doczekałem sie pierwszej usterki mojej almerce. Pojawia się po kilkunastu kilometrach zawsze Check Engine P0141,"Podgrzewacz czujnika O2 (Bank 1 Czujnik 2) - usterka" błąd sobie kasuje, ale i tak się pojawia.. Przegladalem na forum za tym błedem, ale nikt nie napisał jak mozna sprawdzic która top sonda.. pierwsza czy ta druga od wydechu ? Mozna jakos miernikiem sprawdzic wskazania? jakis zakres napiec itp? Aha błąd pojawił sie jakies 1000km temu.. nie pali więcej, nie kopci, wszystko ok.. przyspiesza normalnie.. Praktycznie mozna powiedziec ze jest to awaria LAMPKI check engine .. ale teraz jade do Austrii w Marcu i chcę to zrobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majkel. Opublikowano 22 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2009 A jak można ocenić jakość wydechu ? jeszcze troche srebrnego koloru na nim jest .. nie ma dziur i rdza go chyba mocno nie zżera wymieniałem jedynie złącze elastyczne z pol roku temu.. w ktoryms temacie ktos sie wypowiadał, ze błąd drugiej sondy może wyskoczyc także przez zle wskazania pierszej nie wiem ile w tym prawdy.. Co do kata.. ogolnie 104tys mam przejechane.. z tego co wiem do 60tys nic nie bylo robione pozniej ja juz nim jezdzilem i do tej pory nic w niego nie inwestowałem zbytnio.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość serwis Opublikowano 22 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2009 Ta usterka nie ma nic wspólnego z wydechem. To awaria grzałki sondy nr 2, czyli sonda do wymiany. Grzałka sama się nie naprawi, obwód przerwany. pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majkel. Opublikowano 22 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2009 @serwis dziękuje za info.. czyli to ta sonda bliżej silnika czy wydechu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość serwis Opublikowano 22 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2009 Bardzo proszę Czujnik nr 2 jest zawsze drugi, ten za katalizatorem. I od razu uwaga przy wymianie, nie kupuj tajemniczych zamienników gdyż b.często mają one minimalnie inną rezystancję grzałki niż sondy oryginalne i komputer widzi to jako usterkę. pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majkel. Opublikowano 22 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2009 myślałem by kupić z NGK ~350PLN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość serwis Opublikowano 22 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2009 NGK powinna być ok. pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majkel. Opublikowano 3 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2009 Niestety po wymianie problem nadal występuje.. czuje ze wyrzuciłem 400pln w błoto.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość serwis Opublikowano 4 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 Zmierz rezystancję grzałki nowej sondy. pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość logis Opublikowano 4 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 Najpierw sprawdź czy do sondy dochodzi napięcie.Wyłącz zapłon i rozłącz kostkę.Styk nr 2 kostki idącej z samochodu.Patrząc na kostkę (zatrzask na górze) jest to dolny prawy styk.Pomiar na włączonym zapłonie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość TOM67 Opublikowano 12 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2009 panowie właśnie u mnie jest taki opis po podłączeniu kompa (gzałka sondy lambda )regulacyjnej czyli chyba tej z czujnikiem tlenu za katem tylko że sonda jest nowiutka 400 zł nr BOSCH 0 258 005 278 , bo w cześniej był jeden kabelek wyrwany z sondy więc została sonda wymieniona i taki sam był błąd (gzałka sondy lambda ) czy mogło się zrobić jakieś zwarcie w kompie ?czy maktoś jakiś pomysł lub sie zetknoł z czymś podobnym ? co to jest za usterka ,a ma ktoś jakiś namiar na schemat instalacji elektrycznej Almera N16 1.5 2001r .Byłbym wdzięczny A jeszcze jedno, czy jak silnik w chodzi w tryb awaryjny (palący chek) to wiecej pali paliwa ? pozdrawiam i DZIĘKI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.