Gość Zbyszek25 Opublikowano 23 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 Witam. Jestem posiadaczem Nissana Terrano II 2.7 TD Mam pytanie, tak jak w temacie a mianowicie : Czy Nissan Terrano II 2.7 TD posiada może : pompę zasilającą pompę wtryskową .? Jeśli tak to gdzie ona może się znajdować .? I czy jest ona elektryczna czy mechaniczna .? Z góry dziękuje za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azm-61 Opublikowano 18 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2009 Witam! Właśnie wczoraj sprawdzałem to w moim samochodzie (Maverick 2,7TD 1994). Zacząłem od zbiornika paliwa, wymontowałem czujnik poziomu paliwa i tak jak przypuszczałem jest tam tylko czujnik- - nie ma tam elektrycznej pompy paliwa. Od zbiornika na przewodach zasilających aż do filtra paliwa w komorze silnika nic dodatkowego nie jest zainstalowane. Z filtra paliwa do pompy dochodzi przewód zasilający elastyczny i tam też nic nie ma. Odpowiedz na zadane pytanie nasuwa się sama - pompa wtryskowa sama zasysa paliwo lub też jak kto woli w pompie wtryskowej jest mechaniczna pompka paliwa. Jeśli się mylę to proszę o wyrozumiałość i sprostowanie mojej wypowiedzi przez osoby bardziej zorientowane w temacie. Andrzej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pollub1 Opublikowano 18 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2009 Witam! Właśnie wczoraj sprawdzałem to w moim samochodzie (Maverick 2,7TD 1994). Zacząłem od zbiornika paliwa, wymontowałem czujnik poziomu paliwa i tak jak przypuszczałem jest tam tylko czujnik- - nie ma tam elektrycznej pompy paliwa. Od zbiornika na przewodach zasilających aż do filtra paliwa w komorze silnika nic dodatkowego nie jest zainstalowane. Z filtra paliwa do pompy dochodzi przewód zasilający elastyczny i tam też nic nie ma. Odpowiedz na zadane pytanie nasuwa się sama - pompa wtryskowa sama zasysa paliwo lub też jak kto woli w pompie wtryskowej jest mechaniczna pompka paliwa. Jeśli się mylę to proszę o wyrozumiałość i sprostowanie mojej wypowiedzi przez osoby bardziej zorientowane w temacie. Andrzej. [ Dodano: Sro 18 Lut, 2009 14:16 ] Przepraszam ale chyba coś poknociłem z wpisem.Słuchaj Andrzej jeśli demontowałeś zbiornik, to zapewne nie działał ci dobrze wskaźnik poziomu paliwa, bo ja mam właśnie ten problem. Moje pytanie, czy można naprawić ten czujnik,czy zamontować nowy.Sory za wcinkę w temat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azm-61 Opublikowano 20 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2009 Witam! Ja wyciągałem zbiornik ale przy remoncie całego samochodu ponad rok wstecz, ranty zbiornika rdzewieją w starszych modelach. Przy remoncie przynajmniej powykręcałem stare śrubki od klapki czujnika paliwa w karoserii samochodu, a nowe przesmarowałem towotem- teraz przynajmniej nie miałem z nimi problemów, w starszych modelach są zardzewiałe i potrafią się urywać więc trzeba je wykręcać jak się pourywają najprościej metodą spawania.Klapka znajduje się pod wykładziną bagażnika. Aby się dostać do klapki trzeba odkręcić listwę plastikową pod drzwiami tylnymi na "progu" i odchylić wykładzinę, a tam to już klapkę widać. Do wykręcenia czujnika nie trzeba wykręcać zbiornika paliwa! Powracając do czujnika to sama zasada budowy jego jest bardzo prosta - przypomina Poloneza i.t.p. Jest tam w plastikowej obudowie półksiężyc z drutem oporowym i jakiś mały stycznik do kontrolki rezerwy. Ogólnie mówiąc jest to prosta budowa, ja bym to naprawił bez problemu ale to zależy od doświadczenia, umiejętności oraz posiadanych narzędzi i zapasowych różnych części więc nie jestem w stanie powiedzieć czy ktoś inny sobie z tym problemem poradzi. Zapomniałem zacząć od tego że mówię o czujniku do Terrano II, Maverick 2,7 TD pierwszy model z prostokątnymi reflektorami do 1996 roku. Następne modele chyba mają tam też pompkę paliwa. ale tego nie wiem na pewno. Przed wykręceniem czujnika tak naprawdę to nie wiadomo co szwankuje, może to tylko brak kontaktu na ślizgaczu i wystarczy dogiąć wodzik? Oczywiście to tylko teoretyczne gdybanie, a rzeczywistość jest przeważnie inna. Jeśli mogłem chociaż odrobinę pomóc do bardzo się cieszę. A jeszcze jedno, mnie po remoncie nie kontaktowała dobrze wtyczka na czujniku paliwa więc proszę zacząć od tego - poruszać nią, przesmarować i.t.p. Życzę powodzenia w naprawie. Andrzej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pollub1 Opublikowano 20 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2009 Witam Jeśli chodzi o wskaźnik poziomu paliwa to serdeczne dzięki. A już myślałem o odkręcaniu zbiornika. U mnie jest problem taki, wskazówka podnosi się i opada nie płynnie. Pokazuje cały zbiornik paliwa po zatankowaniu do pełna, a opada na 3 razy. Wyjeżdżam 1/3 zbiornika dopiero opada raptownie i tak jeszcze dwa razy.Myślę że sobie poradzę bo w" Poldku "wymieniałem. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.