Gość luki333 Opublikowano 24 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2009 Witam Mam problemy ze zmiana biegów, najgorzej wchodzi jedynka,z reszta biegów tez nie jest lepiej.Dodam ,ze olej był zmieniany tydzien temu.Pomocy co mam z tym zrobić ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość serwis Opublikowano 24 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2009 Sprzęgło bierze przy podłodze, na środku czy u góry? pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jam Opublikowano 24 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2009 pewnie olej jest za gesty.. napewno wymieniles na taki jaki zaleca nissan? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość luki333 Opublikowano 24 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2009 Sprzęgło bierze przy podłodze, na środku czy u góry?pozdr. Odp.Przy podłodze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eX Opublikowano 24 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2009 moze byc zle wyregulowane sprzeglo, lub zly olej w skrzyni. lub jedno i drugie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość serwis Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 Wiec skoro sprzęgło bierze przy podłodze to masz pierwszą prawdopodobną przyczynę - złe rozłączanie silnika i skrzyni. Najpierw zmniejsz luz na sprzęgle. Regulację masz a lince pod maską, kluczyk 10tka i po sprawie. Zrób tak, aby sprzęgło brał wyżej, czyli musisz nakrętkę takiego motylka wkręcić w kierunku kabiny;) pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BaSsGrU Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 mam dokładnie taki sam problem. silniki inne ,ale skrzynie biegów mamy takie same. Po zmianie oleju biegi zaczęły ciężko wchodzić szczególnie gdy samochód się toczy a ja chce wrzucić jedynkę, ciężko jest wbić. 2 tygodnie temu wymieniłem kompletne sprzęgło, problem nie zniknął. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość luki333 Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 Regulacja sprzegla nic nie dalo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfabox0266 Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 luki333, Jaki masz olej,zalecają SAE 75W 90 lub 80W 90, o klasie jakości wg API GL-4 Może mieć to znaczny wpływ na działanie skrzyni :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość luki333 Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 Ja zalalem olejem o nazwie Hipol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BaSsGrU Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 Nie obraz sie ale Hipol to sie nadaje do WSK-i albo komarka. lepiej zmień na cos innego np :http://www.allegro.pl/item538378240_valvoline_durablend_75w90_gl_4_polsyntetyk.html a najwazniejsze to tak jak kolega Alfabox napisał . :kosci: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość luki333 Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 czyli ze to wina oleju? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość serwis Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 Jeżeli podniosłeś sprzęgło i dalej biegi wchodzą ciężko, to teraz pora zabrać się za olej. Tak jak pisze kolega, Hipolem to można ogrodzenie smarować aby nie rdzewiało, ale nie skrzynię. Zmień olej na normalny. pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gremium Opublikowano 27 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2009 A ile oleju wchodzi do skrzyni biegów w k11?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 27 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2009 A ile oleju wchodzi do skrzyni biegów w k11?? 3 (trzy) litry. Ciężko Jaśnie Panu parę razy poklikać, co? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gremium Opublikowano 28 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2009 3 (trzy) litry. Ciężko Jaśnie Panu parę razy poklikać, co? Klikałem ale nie mogłem znaleźć odpowiedzi więc je zadałem. Skoro wiedział Pan, że taki temat był poruszany trzeba było wkleić linka. Nie wiem po co ta wrogość. Na jakiekolwiek forum bym nie wszedł to osoby które już mają po kilkanaście postów strasznie szydzą z osób które nie znają się na rzeczy i szukają porady. Ale mimo to dziękuje za odpowiedź i życzę więcej kultury w pisaniu postów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość majsterus Opublikowano 1 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2009 Tak jak pisze kolega, Hipolem to można ogrodzenie smarować aby nie rdzewiało, ale nie skrzynię. Zmień olej na normalny.pozdr. fachowcy, fachowcy...... Bo jest napisane Hipol na opakowanu, gdybyście kupili ten sam olej pod inną nazwą było by ok!!!! Jeszcze każdy by mówił jaki zaje..y olej w takiej cenie Nie nazwa świadczy o oleju a jego klasa lepkościowa. dodam ze własnie w micrze wlałem po naprawie skrzyni zwykłego mineralnego hipola, i nie było żadnych problemów. No ale każdy leje co chce. Kup najlepiej najdroższy biegi same się będą zmieniały Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borciuch1964 Opublikowano 1 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2009 A ile oleju wchodzi do skrzyni biegów w k11?? 3 (trzy) litry. Ciężko Jaśnie Panu parę razy poklikać, co? B12... jak dla mnie osobiscie wstyd mi za ciebie... przychodzi czlowiek o pomoc nie zna sie na forum.. nie wie jak szukac efektywnie a Ty mu tu robisz pokaz jaki ty jestes Pan i władca.. sorki ze sie mieszam ale mnie to tez ruszylo... trzeba bylo sie wogole nie wypowiadac zamiast strzelac focha... umiesz szukac to pomoz koledze.. nie wszyscy sie znaja na wszystkim! i zaloze sie ze nie jeden stanie za mna i przyzna mi racje.. NIe robie sobie wroga w Tobie B12 i Ty tez nie rob sobie wrogow.. A wracajac do tematu ja tez podejrzewam ze olej jest troche za gesty wlany lub cos sie skrzyni stalo.. ale 90% to ten olej.. mi na mrozie tez sie tak dzieje ale tylko z 1,2 i wstecznym.. minuta jazdy i juz jest ok jak sie nagrzeje. Chyba musisz sie pofatygowac do tego warsztatu z reklamacja... a jak robiles sam to zalac troche mniej gesty olej.. poczytaj zalecenia alfabox pare postow wyzej.. Jak taki zalejesz to napewno bedzie ok hipol chodzi nawet w golfie IV wiec nie jest zly... dopuszczony do sprzedazy wiec trzyma normy.. wiadomo ze to nie jest najwyzsza polka ale coz.. napewno koledzy leja oleje lotosa czy orlen oil itp to swoich machin i jezdza.. Wszystko jest dopuszczone i musi dzialac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość majsterus Opublikowano 1 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2009 po minucie jazdy silnik sie nie rozgrzeje - blok a co dopiero skrzynia biegów... to że biegi cięzko wchodzą to wina wyrąbanych synchronizatorów. Olej moze tylko zmiejszyć lub zwiekszyć opory. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kocurek Opublikowano 4 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 na 99% wina oleju, miałem podobny przypadek z corsą, mieliśmy jeden typ na warsztacie bodajże 75W80, który różnił się nieznacznie od zalecanego i po wymianie nie można było wrzucić żadnego biegu, wlaliśmy stary i wszystko wróciło do normy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.