Gość macios Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 witam. szukam przyczyny czemu moja primerka 95, 1,6 benz.207tys km zaczela brac olej.Zadnych wyciekow pod autem, plyn w chlodnicy w normie, silnik suchy.Ostatnio musialem dolac 2l po przejechaniu 6tys km a wymiane robie co 10tys.Wlewam olej 15W40 shela. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość donn_primerra Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 jesteś pewien ze nie ma wycieków???? nie wiem jak 1.6 ale 2.0 musi byc niezle zarrznięty zeby zaczoł brac ole. to są twarde silniki. nie zagotowałoeś czasem silnika ??? objawy zaczeły sie po jakimś zdarzeniu czy od tak??? 200 tys to ten silnik dopiero sie dociera dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość macios Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 zaczelo tak nagle dolewale tak ok.0,5-0,6 litra na 10tys. Silnik nie jest przegrzany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość donn_primerra Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 pół litra na 10 tyś ?????? czyli od wymiany do wymiany pół litra to dobrze raczej normalne to????? miałem ostatnio mazde 626 na sprzedanie wróciłem nią z niemiec 1000 km grama nie wzieła. tydzien postała odpalam chmura dymu za mną co jest mowie. musiałem rozbierać motor. zapieczone pierscionki. wymieniłem same zgarniające dolne jako ze koszta były najwazniejsze pierścionki jakieś 60zł planowanie 40zl uszczelka pod głowe niecała 100 i tam jeszcze jakies pierdoły. 200pln i zero dymu. ale tu koszta były priorytetem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość macios Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 to super.Sprubuje sprawdzic na warsztacie uszczelniacze.Zapomnialem dodac,ze auto nie kopci z tylu tak, ze nic nie widac a dym jest bialy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość donn_primerra Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 no też tak nie doczytałem ale jesli 0,5 litra od wymiany do wymiany to nie wiem czym ty sie strasujesz normalne zurzycie mieszczące sie w granicy normy. a jesli do tego smiga na dopale LPG to juz w ogóle nie widze problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość macios Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 nie mam gazu sama benzynka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość donn_primerra Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 to wedlug mnie nic nie kabinuj. piszesz ze chcesz sprawdzić uszczelniacze - myslisz o zaworowych??? nic nie ruszaj padnie ci kiedys uszczelka pod glowica to sobie zrobisz . dbać o poziom , obserwowac , nic nie ruszać , jezdzić!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość macios Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 dzieki.tez tak mysle-obserwowac temat i cieszyc sie jazda nissanem!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MISIU-BISI Opublikowano 11 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2009 a mi sr20de zżera 0,5 litra na tysiac km, silnik ma moc nie kopci nie cieknie i ori przebieg 220 tys, od 2 miesięcy zagazowany, całe życie latał na benzynie a żre olej jak polonez-nik t mi nie powie że to super samochód-spażyłem sie na swojej primerze już tyle razy że nigdy wiecej nie kupię nissana, miałem wcześniej 2 mitsu colta i galanta składane w japoni i najmniejszych problemów z nimi nie było, zmeiniłem nawet olej z 10w40 castrola na zachwalanego motula 15 w 50-i to samo-no może zapala bez klekotu napinacza.naprawiać sie nie opłaca więc następnie zaaplikuje mu mnerał o gęstości 15 w 50 jak najtańszy i będę grata trzymał aż padnie silnik. chyba że mnie szybciej szlag trafi i go podpale. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.