eszi Opublikowano 1 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2009 Elo junioor, napisz do pana od tej aukcji: http://www.allegro.pl/item642793293_sprezy...6r_40_40mm.htmlCzy Ci nie sprzeda samego przodu jak nie to albo szukaj albo bierz to od niego a tył wypożycz Esziemu a nóż podniesie mu dupe i się dogadacie coby nikt nie był stratny... spoko, spoko już rozkminiłem czemu mi siedzi d*pa i czemu na lewo była niżej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Pokaż bryczkę jak najszybciej. Teraz z rudą będziesz konkurował . Pozdrawiam bratnie VE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wujek_trzcina Opublikowano 28 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2009 (edytowane) Hej hej hej!!! A więc znów poraz kolejny @ nismoday Ustawiłem się z junioorem aby przymierzyć mój kolektorek i wyjaśnić w końcu ten cały galimatias: czy kolektor idzie podpasować, czy nie, o co się zapiera itp itd. Czekając na ostudzenie się kolektorka, postanowiliśmy w międzyczasie zerknąć pod spód na wydech, ale zobaczyliśmy zupełnie co innego i bynajmniej, nic fajnego... Syf przeokruny wszędzie... pękła gumowa osłona przegubu... Ale co robić... jedziemy dalej. Złazi seryjny kolektorek: Oraz po malutkiej prośbie wchodzi mój wynalazlek..: Co wiadomo na pewno: + ten kolektor wchodzi w tej chwili w każde seryjne SR20xx nismo i centralnie idzie go założć choć w pewnym momencie przeszkadza belka + będą poprawione kolanka żeby je oddalić od altka coby mu za gorąco nie było + należy dać blachy odprowadzające ciepłow w miejscu gdzie rury przechodzą pod miską - nada zrobić, na legalu + układ rur będzie uproszczony żeby ich tak bezsensowanie nie plątać Odpaliliśmy ten samochód na tym kolektorze - było męsko ;D w tej chwili wysyłam dobrej jakości filmy na fotobaketa bo sie jutub spier... Wstawie linki jak się dośle toto. Macie bezpośrednie linki bo już padam na pysk: ODPALAMY 1 Edytowane 29 Listopada 2009 przez wujek_trzcina Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mas Opublikowano 29 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2009 Macie bezpośrednie linki bo już padam na pysk: ODPALAMY 1 Jak hot rod brzmi - zakładam, że to na samym kolektorze, bez reszty wydechy hulało. "jak petarda" po prostu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wujek_trzcina Opublikowano 29 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2009 Jak hot rod brzmi - zakładam, że to na samym kolektorze, bez reszty wydechy hulało. "jak petarda" po prostu Dokładnie ZIom, tylko kolektorek był. Wujek Junioor ma niestety zbyt nisko zawieszonego furexa i trzeba będzie kogoś innego poprosić o testing na hamowni. Liczę tutaj po cichu na Coobcia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość junioor Opublikowano 29 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2009 No cóż warunki do dłubania były idealne a guma na przegubie strasznie mnie zeźliła Kolektor w obecnej formie mieści się dosłownie na styk ale konstruktor już wie co gdzie poprawić by było lepiej. Faktycznie trzeba było go chwilami troszkę "poprosić" żeby się ładnie ułożył Co do filmiku to niestety aparat nie najlepiej poradził sobie z dźwiękiem bo to co słychać to ułamek szatańskich dźwięków wydobywających się z silnika a nie przekraczaliśmy 3500-4000 rpm - nawet nie chce wiedzieć jakby to brzmiało na załączonym VVL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limon Opublikowano 29 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2009 No wrescie ktos znalazł czas zeby przymierzyc kolektorek wyciek z przegubu nie wyglada za pieknie Junior załaczaja sie te zmienne fazy juz dobrze ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 29 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2009 Smar z przegubu jest w sam raz jako zabezpieczenie nadkola przed zimą. Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło Ciekawe jaki przyrost da ten kolektor i czy będzie lepiej niż z SSAC. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość junioor Opublikowano 29 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2009 Junior załaczaja sie te zmienne fazy juz dobrze ? jeszcze nie czasu brak by do Coobcia podbić Zabezpieczenie antykorozyjne jest i to nie tylko nadkola ale cała piasta felga półoś i wahacze. Cud że na tarczy hamulcowej nic nie wylądowało bo trasę do Wyszkowa pokonałem dynamicznie a osłabienie hebelków mogło by mieć marne skutki. Coś ta lewa strona niefartowna jest najpierw wewnętrzny teraz zewnętrzny przegub smar wyrzucił tak więc już całą ćwiartkę wozu mam na zimę przygotowaną. Na dodatek okazało się że prawa półoś zaczęła gnić i chyba będzie trzeba ją prewencyjnie wymienić bo jakoś wolę uniknąć przygody z jej ukręcaniem na ulicy. Żeby ten kolektor porównywać do SSAC to trzeba by go wrzucić do autka które było mierzone z seryjnym wydechem potem z SSAC i teraz go pomierzyć po wrzuceniu wyrobu Wujka. Wówczas według mnie wyniki będą najbardziej miarodajne. Tak jak Wujek już pisał moje autko odpada chyba że że montaż kolektora na hamowni - mimo że Primera podniosła się deczko po wymianie sprężyn to nadal niemal szorowałbym tym kolektorem po asfalcie. Coś czuje że u mnie to się zmieści tylko coś 4-2-1 tak żeby po michą szły tylko 2 rury bo 4 to za grubo Sam jestem bardzo ciekaw jaki będzie wynik pojedynku SSAC ver. custom Wujka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wujek_trzcina Opublikowano 29 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2009 (edytowane) Ciekawe jaki przyrost da ten kolektor i czy będzie lepiej niż z SSAC. Mam nadzieję bodek_n14, że w krótce się przekonamy. Teraz potrzebuję samochodu z seryjnym wydechem żeby drugą część kolektora dorobić (rurę łączącą kolektor z wydechem) więc gdyby ktoś miał w weekend 2-3h i mógł podlecieć do WWY to byłoby super Cud że na tarczy hamulcowej nic nie wylądowało bo trasę do Wyszkowa pokonałem dynamicznie a osłabienie hebelków mogło by mieć marne skutki. Jechał 12 minut z WWA do WWY... podejrzewam permanentne 23 zeta na budziku tym bardziej, że wiózł czikena z kej ef si :D Na dodatek okazało się że prawa półoś zaczęła gnić i chyba będzie trzeba ją prewencyjnie wymienić bo jakoś wolę uniknąć przygody z jej ukręcaniem na ulicy. No dokładnie wyglądało to tak: Tak jak Wujek już pisał moje autko odpada chyba że że montaż kolektora na hamowni A to jest bardzo dobry pomysł! Tym bardziej że tm kanał jest więc od dołu byśmy kameralnie wstawili wynalazek.. hmmm :D To kiedy przerabiamy Twój wydech? Sam jestem bardzo ciekaw jaki będzie wynik pojedynku SSAC ver. custom Wujka A co dopiero ja... EDIT: 29/11 23:22 Kolejny filmik... tutaj dodatkowo założyliśmy uszczelkę wydechową bo początkowo myślałem że hot-rodowy odgłos wynika z nieszczelności głwoica-kolektor Jednak po prostu taki odgłos wydaje sam kolektorek ODPALAMY 2 I KRĘCIMY Edytowane 29 Listopada 2009 przez wujek_trzcina Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość b0rys Opublikowano 29 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2009 Możemy się ugadać. Mam seryjny kolektor i wydech(oprócz katalizatora i końcowego). Jak coś to PW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wujek_trzcina Opublikowano 29 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2009 Możemy się ugadać. Mam seryjny kolektor i wydech(oprócz katalizatora i końcowego). Jak coś to PW Poszło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 30 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 Mój czarny sunny ma już zmierzone 219KM i 219Nm na SSAC, można sprawdzić co na zmierzonym zgrzebanym silniku da twój wyrób, w przyszły weekend jestem w wawie, tak wiec jak się go u ciebie zmieni bo nie ukrywam że lepsze warunki masz jak ja to można się pobawić... No i hamownia obowiązkowo w poniedziałek Co Do juniora to jakaś masakra normalnie z tymi półosiami... po wymienie wewnętrznego, zewnętrzny się poddał, jak się wymieni go albo osłone to pewno druga strona zawiedzie... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość junioor Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 po wymienie wewnętrznego, zewnętrzny się poddał, jak się wymieni go albo osłone to pewno druga strona zawiedzie... a wypluj te słowa nie powinna obejrzałem dokładnie druga stronę: wszędzie sucho czysto i bez luzów jedynie ta półoś niepokoi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wiewioor Opublikowano 14 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2010 Odswiezam troszku temat bo chcialbym wiedziec co tam sie z Twoja primerka dzieje;) Pozmienialo sie cos czy wszystko jest po staremu? A i jeszcze jeno pytanko: co to sa za aluski bo strasznie mi sie podobaja:) z gory dzieki za odpowiedz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebabp Opublikowano 23 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2010 O ile się nie mylę to w GT jest artykuł na temat w/w auta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ktr Opublikowano 24 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2010 Seba w listopadowym gt była opisana P10 z VE ale to auto XTomka i XKarola :)sory za ot Dzieje sie coś z Primera Juniora? pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.