Coobcio Opublikowano 1 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2009 Kiedyś koledze w miejsce jego bilosko 140Konnego niezbyt zdrowego SR20DE zapodaliśmy SR20VE - jak jeszcze grzebałem u wujka Kiviego. Była to jedna z najsłabszych konfiguracji tzn. seryjny kolektor wydechowy z GT reszta wydechu EL-TEC no i CAI ale oparty o seryjną przepływkę FI50mm, efektem tego był 183KM i coś nieco ponad 210Nm... Teraz jak kolega poszedł do woja zostawił mi wóz na długi długi czas, za dwa tygodnie wychodzi i odbierze całkowicie odmienione auto w którym przez poprawiłem w zasadzie wszystko A więc na pierwszy ogień wleciały nowe heble z tyłu rozłożyłem i nasmarowałem zaciski, dodatkowo wleciały nowe tarcze TRW i klocki FERODO. Przednie heble zostały zmienione na te pochodzące z P11 GT 280mm, zaciski jak poprzednio rozłożone oczyszczone ruchome elementy i poskładane na silnikowym motulu 300V - przynajmniej nigdy nic nie zardzewieje dodatkowo wleciały nowe kllocki hamulcowe TRW. Po drugie trzeba było coś zrobić bo SR20VE i skromne 183KM to wynik słabiutki... tak więc CAI został przerobiony tak by pozbyć się zwęrzki z dolotu - przepływki, którą to przerobiłem tak że czujnik z niej znajduje się w rurze fi80mm, która dalej idzie do nadkola. Efektem tego doszły dodatkowe 11KM i nastąpił nieznaczny spadek Nm w piku... No i największe utrapienie tego wozu zostało zarzegnane - zawieszenie... Wleciały nowe górne wachacze - standardzik... no i coś trzeba było zrobić z seryjnymi amorkami współpracującymi z Niebieskimi H&R - taczkowóz taki był że nie raz zdarzyło się uderzyć głową o sufit jak się zapomniało zapiąć pasów Tak więc przednie amorki zostały zastąpione KYB ale z wyższej półki modelem ULTRA SR oraz dodatkowo usunąłem odboje - coby była dłuższa praca amorka, a ich twardość i tak skutecznie zapobiegnie dobicią. Co do tyłu to wjechały seryjne nowe KYB EXEL-G - tam nie potrzeba aż tak twardego amorka bo dupsko lekkie ale i tak ze względu na spore obniżenie wyfrunęły odboje Poza duperelami typu, rezystor dmuchawy, termostat, świece, płyny... Została zmieniona dotychczasowa belka pod silnikiem na model od Primery P11 - z pełną przednią poduszką oraz mocowaniem jej - taki mój patencik na zredukowanie efektu szarpania przy ostrym ruszaniu czy jak po gwałtownym przyspieszaniu chcemy równie gwałtownie hamować silnikiem... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieshaq Opublikowano 1 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2009 No to Junior będzie miał fajny prezent na wyjściu do cywila :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 1 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2009 No za dwa tygodnie zjawia się po wóz Ps. nie podałem osiągów - ze startu zatrzymanego do ok 160 km/h ten niebieski GT-ek leci łep w łep z 260Konnymi SAABAmi 900 - fakt że główna to zasługa zajebistego wyjścia z prog u - te oponki Toyo T1R naprawdę robią swoje 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maacieq Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 w jedynym słusznym kolorze dla P10. miałem okazję na poprzednim setupie jechać, przyjemnie. A tu zdjęcie całkiem fajne wyszło z naszego mini spota dodam póki co własciciel nic nie wklei Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 Cha, cha. Czy na pewno w jedynym ???słusznym kolorze? Egoista ! Dzięki dla Coobcia, że wpuścił juniorową na forum. Czekamy na właściciela. to się trochę pojeździ w tym roku. Jak czerwona zmieni kapciochy, to... pozdrawiam Juniora. Za sobą Z Yarkoo nie da rady, chyba, że xkarol nabędzie czerwonego wariata turbo :diabel2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wujek_trzcina Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 Po sfinalizowaniu mojego kolektorka poprosimy wujka Juniora o test na VE zobaczymy jak to się przedstawiać będzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 13 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2009 No dzisiaj Junior ok 16:00 pobiera swój wóz. ciekawe jak długą dali mu przepustkę - czy zdąży się nacieszyć Ps. Junior ma seryjny 4-2-1 więc co by tam nie wystrugać to będzie lepiej... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość junioor Opublikowano 14 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2009 Witam Na początku małe sprostowanie No to Junior będzie miał fajny prezent na wyjściu do cywila cywil dopiero na koniec kwietnia teraz tylko przepustka po poligonie ... niestety Autko odebrane Niestety obecnie pogoda nie pozwala na zbyt wiele :/ Ale hebelki ostre jak brzytwa - gdyby nie pasy to bym się o kierownice porozbijał O sprawdzaniu przyśpieszenia i V max raczej nic nie powiem ... patrzcie za okno Ale czuć że jest dobrze Zawieszenie to zupełnie inna bajka choć trzeba rozwiązać pewien problem tzn po montażu KYB ULTRA SR przód poszedł jeszcze w dół teraz jest EKSTREMALNIE nisko Każdy nawet malutki próg zwalniający to wyzwanie i drżenie o stan zderzaka i miski olejowej ( 2 miski już swego czasu wykończyłem nic miłego ) Trzeba zmienić sprężyny i powinno być OK VVL działający w trybie 0/I to poezja brak jakiegoś dziwnego wahania po prostu gaz do dechy przekraczamy 4500 obr/min i można rozkoszować się dźwiękiem chociaż poniżej też jest miło Ogólnie muszę na nowo przywyknąć do Primerki bo ostatnio prowadziłem jedynie toporne wojskowe sprzęta Coobcio wykonał dużo dobrej roboty za co jestem mu BARDZO wdzięczny :one: Jeszcze tylko ogarnąć kilka szczegółów a będzie miły i w miarę dynamiczne autko zastanawiam się tylko na jak długo mi wystarczy tego co się kryje pod maską i Primerka wróci do garażu Coobcia Po sfinalizowaniu mojego kolektorka poprosimy wujka Juniora o test na VE zobaczymy jak to się przedstawiać będzie. bardzo chętnie coś Twojego pomysłu pod maskę przygarnę w testy w końcu trzeba wspierać polska myśl techniczną Jak czerwona zmieni kapciochy, to... pozdrawiam Juniora. Za sobą również POZDRAWIAM i ... się zobaczy się zobaczy kto przodem pojedzie :diabel2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 14 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2009 ooo nie zwróciłem uwagi na zawieszenie silnika - już ni buja i nie obija się o grodź, nawet ta umacniana poduszka się rozleciała. Teraz set z p11 wleciał to na długo długo ci starczy. A co do mocy to nie ma to jak kolektorek 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 15 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 również POZDRAWIAM i ... się zobaczy się zobaczy kto przodem pojedzie :diabel2: Tym razem z xkarolem pojedziesz, Ja jestem za ciężki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość junioor Opublikowano 15 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 Tym razem z xkarolem pojedziesz o ile pamiętam to nie mieliśmy jeszcze okazji się spotkać na kresce Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 16 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 Staniemy na lotnisku.... Czerwona dalej czeka na powerpacka. Jeszcze nigdy niebieski nie był najszybszy, żartuję, i serdecznie pozdrawiam towarzyszkę z VE.............. o ile pamiętam to nie mieliśmy jeszcze okazji się spotkać na kresce Ale pod Realem było sympatico Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maacieq Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 spoko panowie przyjda cieplejsze dni zobaczymy komu VE lata najlepiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość junior123 Opublikowano 29 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 czy belka pod silnik z p11 wymaga jakis modyfikacji czy podejdzie bez problemu do p10 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 30 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2009 poko panowie przyjda cieplejsze dni zobaczymy komu VE lata najlepiej Najlepiej to sprawdzić na jakiejś pojerzdzawce - Tor Kielce, Lublin, Biłgoraj albo na Lotnisku w Ułerzu :one: 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość junioor Opublikowano 30 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2009 Najlepiej to sprawdzić na jakiejś pojerzdzawce może może :diabel2: najpierw trzeba dopracować autko a wyszło kilka spraw do zrobienia gdy go dokładniej obejrzałem po dłuższym postoju tak więc na nudę nie mogę narzekać Czekam na nowe sprężynki - to na początek - mam nadzieje to go podniesie bo teraz jest katastrofa - wykończyłem kolejny zderzak a przycierek podłogą i belką pod silnikiem kilka było :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 30 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2009 Czekam na nowe sprężynki - to na początek - mam nadzieje to go podniesie bo teraz jest katastrofa - wykończyłem kolejny zderzak a przycierek podłogą i belką pod silnikiem kilka było :/ te H@R to ile opuszczały auto -35 mm, czy więcej? Ja mam czerwone -35 mm na seryjnych monroe+odboje i nie szoruje ryjem, oraz nie dobija mi amor na stołecznych drogach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość junioor Opublikowano 30 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2009 te H@R to ile opuszczały auto -35 mm, czy więcej pojęcia nie mam Coobcio mówił że one jakieś dziwnie "sklepane" były i efekt jest taki że przód siedzi bardzo nisko Jest opuszczony względem serii -60 może ciut więcej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 30 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2009 te H@R to ile opuszczały auto -35 mm, czy więcej pojęcia nie mam Coobcio mówił że one jakieś dziwnie "sklepane" były i efekt jest taki że przód siedzi bardzo nisko Jest opuszczony względem serii -60 może ciut więcej. to by wszystko tłumaczyło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 30 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2009 te H@R to ile opuszczały auto -35 mm, czy więcej pojęcia nie mam Coobcio mówił że one jakieś dziwnie "sklepane" były i efekt jest taki że przód siedzi bardzo nisko Jest opuszczony względem serii -60 może ciut więcej. to by wszystko tłumaczyło widziałem je... jiakieś niebieskie były... torowe wydumki i pewnie niekoniecznie do p10 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 1 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2009 Elo junioor, napisz do pana od tej aukcji: http://www.allegro.pl/item642793293_sprezy...6r_40_40mm.html Czy Ci nie sprzeda samego przodu jak nie to albo szukaj albo bierz to od niego a tył wypożycz Esziemu a nóż podniesie mu dupe i się dogadacie coby nikt nie był stratny... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość junioor Opublikowano 1 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2009 Elo junioor, napisz do pana od tej aukcji: http://www.allegro.pl/ite...6r_40_40mm.html te właśnie do mnie idą tylko kurier dał ciała i dziś odebrałem telefon że wróciły do nadawcy bo ... kurier nie znalazł adresu :< zakładam komplet mimo że obecnie tył jest na akceptowalnym poziomie tzn jest całkiem wysoko od czasy gdy z bagażnika wyleciała butla od podtlenku LPG i masa gratów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 1 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2009 Naprawde fajnie sie autko prezentuje a i zapodaje pewnie nie najgorzej Jak juz zalozysz sprezyny to mam nadzieje ze pochwalisz sie jak primerka bedzie na nich sie prezentowala. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mimier Opublikowano 1 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2009 Auto z wyjątkową motorownią i do tego świetnie się prezentujące...czy czegoś więcej potrzeba do szczęścia? :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość junioor Opublikowano 1 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2009 Dzięki za miłe słowa Jak juz zalozysz sprezyny to mam nadzieje ze pochwalisz sie jak primerka będzie na nich się prezentowala. jak tylko ją ogarnę to obiecuje że ją ładnie zaprezentuje czy czegoś więcej potrzeba do szczęścia? apetyt rośnie w miarę jedzenia więc sądzę że jeszcze kilka kucyków pod maską się zmieści :diabel: Ale to później bo najpierw muszę wymienić przegub wewnętrzny oraz sanki pod silnikiem bo jak się okazuje ruda je mocno pogryzła Potem ogarnięcie początków korozji oraz nowy zderzak i będzie gitarka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.