drax Opublikowano 4 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 witam, rdza zeżarła mi okrutnie tył progów. Znalazłem na necie do kupienia takie coś: http://www.moto-portal.pl/sklep/mp/auto_cz..._96_99/prog.php i teraz pytanie laika: czym się różni próg od reperaturki progu pytanie pomocnicze czy takie coś będzie pasować pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ADAM85 Opublikowano 4 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 Tak na chłopski rozum to; rparaturka pewnie jakiś profil odpowiadający progowi almy do wspawania w miejsce skorodowanego elementu progu próg; cały próg a nie jego element np 20 cm Tylko to przychodzi mi do głowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mlody666 Opublikowano 4 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 No coś takiego jak piszesz czyli reperaturka to będzie blaszka w odpowiednim kształcie do wspawania w miejsce dziury. Próg kompletny to był by cały element od przedniego koła do tylniego. Co do tego czy będzie to pasowało to nawet jak nie to blacharz dopasuje (znajomy robił korodujace drzwi z wykorzystaniem blachy ze starej pralki i wyszło świetnie - nie rdzewiało ) Jeżeli masz wersję 3d to tam będzie inaczej troche niż w 4d i w sedanie. A tu kilka innych przykłądów z allegro: Dorabiane na zamówienie Z rozbitka Dodatkowo sporo jest na allegro rozbitkó i angoli z których ludzie sprzedają cześci trzeba by sie popytać. Sa firmy dorabiające takie elementy (jak w pierwszym linku) wiec warto przeszperać też google. Powodzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bujany Opublikowano 4 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 jakikolwiek byś nie kupił to będzie to reperaturka gdyż próg stanowi integralną, niewymienną część karoserii, co nie znaczy że nie da się go wymienić, naprawić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość TomK Opublikowano 4 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 a nie prościej oddać do blacharza żeby to zrobił? on kupi reperaturke bądź będzie się bawił zwykłą blachą. Pod koniec listopada robiłem u siebie tylne części progów. Oddałem do blacharza/lakiernika i wszystko pięknie zrobił Reperaturka to jest dolna część błotnika z kawałkiem progu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mlody666 Opublikowano 4 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 TomK do blacharza trzeba dać tak czy inaczej ale czasem jak dasz z częściami to Cie taniej wyjdzie. A te reperaturki o których piszesz to są błotnika tylnego. Ogólnie reperaturka do odpowiednio wygięty kawałek blaszki. Bujany a nie zaprzeczasz sam sobie pisząc o wymianie niewymienialnej części Próg jest elementem konstrukcyjnym ale żeby był niewymienialny W tym kraju nie takie cuda robią Możesz kupic próg za anglika albo rozbitka i cały wymienic tylko przeważnie nie ma sensu ani potrzeby robić takich dziwnych zabiegów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 86Mateusz Opublikowano 4 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 Moja almera tez właśnie stoi u blacharza-lakiernika w końcu musiałem coś zrobic z ta rdza on na pewno coś wykombinuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Słoma79 Opublikowano 4 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 Moja Almera też dostała reperaturki tylnych części obu progów i dalej śmiga.Jak masz dobrego blacharza i lakiernika to nie będzie śladu po takiej naprawie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bujany Opublikowano 4 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 Bujany a nie zaprzeczasz sam sobie pisząc o wymianie niewymienialnej części Próg jest elementem konstrukcyjnym ale żeby był niewymienialny W tym kraju nie takie cuda robią Możesz kupic próg za anglika albo rozbitka i cały wymienic tylko przeważnie nie ma sensu ani potrzeby robić takich dziwnych zabiegów nie, nie zaprzeczam. Jak napisałem jest to niewymienna część karoserii ale mając na myśli Polskę napisałem że się się to wymienia, zresztą tak samo jak i inne teoretycznie niewymienne elementy jak dach, podłużnice itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość TomK Opublikowano 4 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 TomK do blacharza trzeba dać tak czy inaczej ale czasem jak dasz z częściami to Cie taniej wyjdzie. A te reperaturki o których piszesz to są błotnika tylnego. Ogólnie reperaturka do odpowiednio wygięty kawałek blaszki. Właśnie dwóch blacharzy mi tłumaczyło, że reperaturki to ten kawałek blachy który wstawia się w tylne nadkole. A progi to progi. Nie wiem ile w tym prawdy ale tak mówili W każdym bądź razie jak dobry lakiernik to zrobi na pewno śladu nie będzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość uchmanek Opublikowano 4 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 Ja sporo rozumiem, ale mojemu zrozumieniu umyka mieszanie Polski do blacharki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
extradd Opublikowano 4 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 Ja sporo rozumiem, ale mojemu zrozumieniu umyka mieszanie Polski do blacharki... Kolega miał na myśli że pewne rzeczy robi się tylko u nas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość uchmanek Opublikowano 4 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 Z tym bym dyskudował. Ediyt: A na pewno dyskudowałbym z angarzowaniem całego kraju do tego typu akcji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bujany Opublikowano 5 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2009 stary, mało chyba widziałeś zresztą taką opinię sami sobie wyrobiliśmy i jest ona powszechnie znana poza granicami naszego kraju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
extradd Opublikowano 5 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2009 Z tym bym dyskudował. Ediyt: A na pewno dyskudowałbym z angarzowaniem całego kraju do tego typu akcji. Pokaż nam zdjecia swojej nowej almery, poszukamy tam naszych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość enriq Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 tez wlasnie oddalem swoja almerke n15 4 drzwi do blacharza i mowtyw jest taki ze tak jak w moim przypadku jesli ma ktos rocznik `95 to reperaturek nie znajdzie ;].. troche czasu spedzilismy na szukaniu ale wszedzie jest tylko 96-99.. nawet zamowilismy te ale nie pasowaly.. blacharz dopiero zamowl do sedana i od sedana bedzie ccos w tym rzezbil.. za jakis tydzien zobaczymy co toz tego wyjdzie bou mnie to juz byla masakra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drax Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Mam jeszcze takie jedno pytanko. Czy blacha 0.8mm tak jak w przykładzie poniżej to nie jest cuit za cienka? http://allegro.pl/item605883043_progi_niss...auta_wyrob.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość McAlmera Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Znalazłem coś takiego: próg w tej firmie już kupowałem i mogę jak najbardziej polecić. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drax Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 jakby komuś się miała przydać informacja odnośnie blacharza-lakiernika to progi i dach przy antenie robiłem w krakowie na Ślaskiego 3. Za tę "przyjemność" zapłaciłem 1170 zł, dodam że byłem w kilku innych zakładach ale nikt się nie chciał podjąć tej roboty. Progi zabezpieczone barankiem, wyszło wg mnie ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bartek_1983 Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Cześć. Miałem podobny problem ale ostatnio znalazłem trochę czasu i oczyściłem progi z rdzy papierem ściernym, na to położyłem brunox a następnie żywicę poliestrową+tkanina do niej. Na koniec zabezpieczyłem to jakimś środkiem typu baranek i mam nadzieje że będzie git. Poradził mi to pewien mechanior odradzając bawienie się w wycinanie i wstawianie nowych które i tak będą słabsze od tego specyfiku. Jak teoria się ma do praktyki to wyjdzie w praniu. Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.