Gość patch08pl Opublikowano 4 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 Witam, potrzebuje schemat pompy wtryskowej do mojego Terrano 2('96 2.7TD). Z góry dziękuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer17 Opublikowano 5 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2009 Z takimi rzeczami to raczej ciężko będzie. Raczej do jakiegoś zaprzyjaźnionego mechanika trzeba, niech sprawdzi na programie serwisowym o ile ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość patch08pl Opublikowano 5 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2009 Problem w tym że nie mieszkam w Polsce ... A mam problem z moim Terrano, a mianowicie: -rano zagrzeje mu świece, strzał i pali tylko że dymi na niebiesko i tak jakby 1 cylinder nie palił -jak mu depne w deske z 2-3 razy wszystko wraca do normy -zrobiłem wtryski, nie bierze oleju, więc pomyślałem że to może 1 sekcja na pompie jest "walnięta", albo przez noc jakoś traci ciśnienie w obiegu paliwowym (raz dobiłem ciśnienie pompką mechaniczna pod maską i zapalił prawie idealnie)po czym jak mu depne to wszystko się wyrównuje Z tego co wiem to takie deptanie na zimnym silniku to śmierć dla turbiny ... Jakieś pomysły?? Dziękuje za zainteresowanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer17 Opublikowano 5 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2009 A może świece szlag buchnął? Jakbyś miał siadniętą pompę to raczej by się mocno na dynamice odbiło albo nie palił by ci na ciepłym silniku. Ja obstawiam świece, bo ten niebieski dym powstaje, jak jest za zimno. Mi się też zdarza, jak są duże mrozy - odpala od strzału, ale się potelepie tak z pół minuty. Wtedy podkręcam linkę od gazu (takie ręczne ssanie - albo tempomat ) wajchą, tak, żeby miał około 1000-1200 obr/min i wszystko jest ok. Tą wajchę powinieneś mieć. Spróbuj podkręcić troszkę przed odpaleniem, tak, żeby zaraz po odpaleniu skoczyły lekko obroty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość patch08pl Opublikowano 5 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2009 Zapomniałem dodać że świece sprawdzałem... Dodam taki urywek historii mojego Terrano "... kupiłem go za "grosze" bo cały czas dymił i nie równo pracował zrobiłem wtryski i troche pomogło ale dalej dymił więc wziołem się za zapłon i wygląda na to że powszedni właścicieł wyciągał pompe z jakiś przyczyn. Dałem wcześniejszy zapłon o ~2mm i dymienie podczas jazdy się uspokoiło ale jak jest zimny to jest tak jak już wcześniej napisałem..." Mógłbyś podać jakieś wskazówki jak powinien być poprawnie ustawiony zapłon?? Kolejana sprawa to to że dużo pali ... Czy jest jakaś możliwość "obcięcia" mu dawki?? Jak jeździłem Transitem to była taka śrubka na pompie ale tu jej nie widze. Dynamike to on ma ... sąsiad ma Terrano wszystko cacy a i tak mojemu nie dorównuje. Wiem że obcięcie dawki liczy się z utratą osiągów ale mój pali 16l/100km przy spokojnej jeździe ... Dzięki za zainteresowanie i udzieloną pomoc! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer17 Opublikowano 5 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2009 Z tym fantem to musisz iść do jakiegoś porządnego mechanika. Możesz nawet do jakiegoś zakładu gdzie serwisują ciężarówki. Albo specjalistycznego w dieslach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.