Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Nowy Silnik w Navce 3.0 Dci


Gość peter182
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

pewna grupa "sprytnych" businesmanów zrobiła interes życia kupując pick-up'y tylko po to, zeby kosztem oczekiwanego przez nich od auta komfortu, zaoszczedzić kilka złotych. :D

dlaczego sprytnych ?

Jakoś nie rozumiem Twojej pogardy dla ludzie, którzy kupują coś zgodnie z obowiązującym prawem.

 

Kiedyś jak by ktoś napisał o klimie elektronicznej w pikapie już był by odżegnywany od czci i wiary... a teraz mamy nawet dwustrefowoą, do tego elektryczne fotele i inne bajery.

Co na to zatwardziali, puryści pikapowi ? Dla niech kupienie obecnej Navary jest już sprzeniewierzeniem się samej "idei pikapa". Ale czy o to chodzi by się prześcigać w radykalizmie ?

 

Taka jest kolej rzeczy i taki jest biznes. Navara w tej wersji jest hitem rynkowym i motorem pociągowym Nissana w Polsce i Europie.

Czy odkryto coś nowego ? Nie. W USA każdy pikap jest bardzo komfortowy.

 

Jak by nie patrzeć następnym etapem rozwoju pikapa jest po za pięknym wnętrzem również cywilizowane zawieszenie.... i tego obecnie brak Navarce i tym może dalej prześcignąć konkurencję utrzymując lidera runku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sygma - jeśli cytujesz, to cytuj całą wypowiedź, a nie część wyrwaną z kontekstu.

 

Nie sprytnych, ale "sprytnych", czyli miałem na myśli sprytnych inaczej, to znaczy takich, którzy sami się oszukiwali kupując pick-up'a. Nie mam dla tego pogardy, a jedynie budzi to moją wesołość :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uważasz, że ci sprytni pazerni kombinatorzy, co chcą wydrzeć naszemu Państwo VAT + inne odliczenia....... nie jechali tym samochodem przed zakupem ?

 

Owszem jechali... owszem dostali taki na weekend do przetestowania i owszem wiedzieli o jego mankamentach.

Nie zmienia to w żaden sposób tego, że mają (?) prawo do wyrażenia swojej opinii o nim, jego wadach i możliwości poprawy tego samochodu.

 

Mamy takie prawo.... my, "oszuści podatkowi" ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taka jest kolej rzeczy i taki jest biznes. Navara w tej wersji jest hitem rynkowym i motorem pociągowym Nissana w Polsce i Europie.

Czy odkryto coś nowego ? Nie. W USA każdy pikap jest bardzo komfortowy.

Jaki to pickup? Proszę o konkretną odpowiedź. Miałem możliwość pojeździć Dodgem RAMem, uwierz mi, trzęsło jak diabli. Myślę, że nie ma prostej możliwości pogodzenia dużej ładowności i komfortu pracy zawieszenia, coś za coś. A ponadto pięknie mruczą te silniki ale poraża ich nieekonomiczność, nawet na LPG
Jak by nie patrzeć następnym etapem rozwoju pikapa jest po za pięknym wnętrzem również cywilizowane zawieszenie.... i tego obecnie brak Navarce i tym może dalej prześcignąć konkurencję utrzymując lidera runku.
Piękne wnętrze? Te plastiki? I ten filc na podłodze? Eeee, no bez przesady, mnie ono nie zachwyca zbytnio ;) No ale to już kwestia gustu, piękno jest względne

 

Tymczasem walimy konkretnie OT

 

Wątek dotyczy silnika V6 i powiem szczerze, że chętnie zmienię Navarę na model z tym silnikiem :)

Na zdjęciach modelu 2010 widzę również że pozbyto się tych kretyńskich włączników systemów wentylacji. Słabiło mnie już to wpukiwanie i wpatrywanie się w wyświetlacz, klasyczny wybór jest o niebo lepszy.

Fajnie byłoby pogodzić większy komfort jazdy z możliwością dużych obciążeń, ale jak to zrobić? Ma ktoś sensowne pomysły? Może założymy watek pt "Książka wniosków, skarg i zażaleń" o tym co zmienilibyśmy w swojej Navarze aby ją udoskonalić?

 

PS. Tymczasem moja Navara na serwisie, pękł wahacz, i lekko pogięty błotniczek + lekko pęknięty zderzak ale cordoba baby która wpadła w poślizg, wyskoczyła na łuku i strzeliła mnie w koło straciła cały przedni róg, pas przedni i bok tak że nie otwierały jej się drzwi.

Muszę przyznać: to naprawdę mocny samochód

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki to pickup? Proszę o konkretną odpowiedź. Miałem możliwość pojeździć Dodgem RAMem, uwierz mi, trzęsło jak diabli.

 

Chodzi mi o komfort jaki jest wewnątrz kabiny a nie komfort zawieszenia.

 

 

 

Fajnie byłoby pogodzić większy komfort jazdy z możliwością dużych obciążeń, ale jak to zrobić? Ma ktoś sensowne pomysły?

dwa rodzaje zawieszeń do wybory ?

- wersja "wół roboczy"

- wersja"dla krawaciarzy"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamykam. Temat silnika 3.0 wyczerpany.

 

OT i dublowane tematy będą kasowane bez ostrzeżenia. :kosci:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...