Stefanopulus Opublikowano 7 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 Czołem, Zauważyłem (! ), że czasami kiedy przekręcam kluczyk w stacyjce (ale nie odpalam) to pojawia się jednostajny sygnał (pisk) przez jakieś 2sekundy. Co to za sygnał? Wiem, że to leszczowe pytanie, no ale cóż nie wiem wszystkiego o moim rydwanie Dzięki za info bo się zastanawia, czy to sygnał błędu, awarii czy co, mam się katapultować ? p.s zastanawiałem się czy to nie rezerwa bo akurat sie zaświeciła, ale nie zawsze jest ten dźwięk. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bogdan815 Opublikowano 7 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 a ten sygnał jest gdy sa otwarte drzwi czy jak sa zamkniete? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stefanopulus Opublikowano 7 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 bogdan: Zamknięte są. To jest taki pisk który narasta , właściwie gwizdnięcie/świst. Dzisiaj cały dzień jeździłem, zapalałem, gasiłem i był ok. Potem miał z 2 godzinki przerwy i stał sobie na dworze. Przekręcam, a tam "Twiiiit". Pomyślałem, że to rezerwa, ale przejechałem się 10km i znowu spróbowałem i cisza... hmmm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bogdan815 Opublikowano 7 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 u mnie jest taki dzwiek ale tylko przy otwartych drzwiach ,jak przekrece stacyjke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stefanopulus Opublikowano 7 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 Holibka, to muszę sprawdzić. Jak mam otwarte drzwi i świeczki płoną to mi piszczy ale notorycznie pika, a tu raz i koniec. Z którego roku masz model? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość leśnik-szkółkar Opublikowano 9 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2009 Mam terrano II z 2001 roku, u mnie też tak piszczy. w książce obsługi piszą że jeżeli ten pisk jest równoczesny z paleniem się kontrolki od ABS-u i poziomu płynu hamulcowego to oznacza usterkę układu elektronicznego korektora siły hamowania (EBD) (może rzucać autem przy gwałtownym hamowaniu) ja ostro hamowałem i jedzie zawsze prosto, więc nie wiem czy mam uszkodzony EBD czy po prostu piszczy bez powodu wskazując na usterkę. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stefanopulus Opublikowano 9 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2009 Sprawdzałem rano kilka razy na zimnym silniku i po przejechaniu 20km i nie piszczy! leśnik-szkółkar: Dzięki za naprowadzenie. Mam prośbę, możesz sprawdzić w Swoim manualu czy awaria czujnika ABS może powodować takie piszczenie? Ostatnio przejechałem po solidnym głazie prawą stroną i podejrzewam, że coś się mogło poluzować (i teraz słyszę, że układ ABS - pompa? - czasami włącza się na chwilę zupełnie bez dotykania hamulca) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 74jarek Opublikowano 10 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 U mnie też jęczy po przekręceniu kluczyka. w książce obsługi piszą że jeżeli ten pisk jest równoczesny z paleniem się kontrolki od ABS-u i poziomu płynu hamulcowego to oznacza usterkę układu elektronicznego korektora siły hamowania (EBD) Problem, że w chwili gdy przekręcę kluczyk zapalają się prawie wszystkie kontrolki by po chwili zgasnąć (palą się te co powinny) Próbowałem to sobie poukładać - kiedy i w jakich okolicznościach. Ale d*pa blada, nie miałczał od 2 m-cy. Wcześniej dawał z samego rana na zimnym motorze, pojeździłem kilka dni - cisza. Potem odzywał się na ciepłym przy każdym przekręceniu (otwarte i zamknięte drzwi). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stefanopulus Opublikowano 10 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 U mnie znowu Cisza. Przestało piskać ;| Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość leśnik-szkółkar Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 witam, w manualu jest tylko że przy awarii ABS-u system się samoczynnie wyłącza (jeździ jak auto bez ABS-u) sygnalizowane to jest ciągłym świeceniem się kontrolki ABS. prawdopodobnie któryś z czujników od EBD Ci szwankuje (wilgoć?), bo umnie piszczy za każdym razem kiedy włączam zapłon (od kiedy go kupiłem), hamuje OK - nie ściąga , nie rzuca więc dalej śmigam i siętym nie przejmuję. pozdrawiam terranowców i resztę nissanomaniaków Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
forester16 Opublikowano 22 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2010 A ja znowu odgrzewam:) Rozumiem,że to taki kontrolny pisk który pojawia się po przekręceniu klucza na II stopień jest ok,ale czy zdarzyło Wam się piszczenie podczas przekręcania kluczyka na stopień III tzn. uruchomienie? Od początku zimy mam takie piszczenie przy uruchamianiu silnika. Nie zawsze i nie zależnie od wielkości mrozu, ale dość często się to zdarza. Niby początek jest ok, pisk pierwszy, kontrolki, świece gasną...przekręcam i...znowu pisk. Krzyczy na mnie mój nissan, czy co? Oczywiście drzwi, światła itp. odpadają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniel_a Opublikowano 22 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2010 to chłopaki zróbcie diag absu jak coś chętnie pomoge miałem takie coś jak był bezp z abs przepalony ale w parze szla też kontrolka abs swiatłem ciągłym a to że abs wariuje może być wilgoć bo mizerne te czujniki Boscha pozdr. Daniel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr323f Opublikowano 22 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2010 Witam, Dodam od siebie, że u mnie też piszczy zawsze, prawie już od roku. Jak kontrolki gasną to przestaje, tylko i wyłącznie w momencie przekręcenia kluczyka na pozycje 2. Kiedyś to na spokojnie sobie przemyślałem i wydaje mi się, że jest to tylko kontrolny pisk, w stylu zapalenia się na moment wszystkich kontrolek, taka kontrola kontrolek. Trochę to IMHO bez sensu, ale inni i tak mają gorzej bo np w Peugeotach 607 jest tam tak zrobione, że się wskaźniki na licznikach poruszają tam i z powrotem, całkiem cyrk. Myślę, że jeżeli temu piskowi na stałe nie towarzyszą te dwie kontrolki, od ABS'u i od ogólnych innych niedomagań to nie ma co przy tym grzebać. Jak ABS'y działają, samochód nie ściąga przy hamowaniu i raczej na pewno hamuje tylna oś (sprawdzone przy holowaniu przyczepy) to nie ma co szukać dziury w całym. Dodam jeszcze tylko tyle, że po podpięciu przyczepy ten głośnik przy włączonych kierunkowskazach wydaje również swój inny specyficzny dźwięk. Chyba ma to za zadanie przypominać przy skręcie, że przyczepa może zachodzić po innym torze niż samochód. Pozdrawiam Piotr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.