chemmist Opublikowano 8 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 Witajcie! Jutro prawdopodobnie jadę odebrać primerkę z takim silnikiem, ale trochę poczytałem o pękniętych głowicach w tym silniku, i stad pytanie, jak to się objawia? Auto ma też oryginalne lampy ksenonowe, ale jedna żarówka świeci dziwnie na żółto, może się kończy, jakiego typu żarówki ksenonowe były montowane w tym aucie? Dziękuję i pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klonek Opublikowano 8 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=47997 tu znajdziesz wiele informacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slawek1956 Opublikowano 8 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 objawy : kompresja idzie w uklad chlodzenia np w chlodnice<pekniecie do plaszcza wodnego>,woda w oleju<pekniecie miedzy plaszczem wodnym a kanalami olejowymi>,i odwrotnie olej w ukladzie chlodzenia,tak mialem w mazdzie 626 coupe 2,0 petrol.Najpierw zwal glowice i dokladnie sprawdz w dobrym warsztacie,metoda cisnieniowa,moze nie jest peknieta. Kupilem dwa tygodnie temu prime 1,6 2000 ,rozszcelniona chlodnica,z korka jak z lokomotywy walila kompresja,po zdjeci glowy okazalo sie,ze na trzech garnkach uszczelka nie trzymala,nie dokrecone sruby glowicy,a silnik zlapal temperature pompa wodna ciekla i czlowiek jechal na sucho.czekam na graty i skladam motor,pozdro z Irlandii [ Dodano: Nie 08 Lut, 2009 13:25 ] A tak przy okazji,po zdjeciu glowy rzucilem okiem na gladz cylindrow,brak progow po przebiegu 172tys mil,lancuchy ok,przeglad do 2010,moja pierwsza prima ale wydaje sie byc udanym autem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chemmist Opublikowano 8 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 slawek1956, głowica nie jest pęknięta, przynajmniej mam nadzieję, pytam po to żeby jeszcze dokładnie przed zakupem sprawdzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slawek1956 Opublikowano 8 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 po odpaleniu na zimnym zdejmij korek chlodnicy,jak cos nie tak bedzie gejzer,sprawdz olej w misce czy nie kawa z mlekiem,czy nie ma glutow z oleju w zbiorniku wyrownawczym wody,po kupieniu zdejmij walki rozrzadu i sprawdz dynamometrem sruby glowicy,dluzej moze pojezdzisz,w moim przypadku sruby byly dociagniete na pol gwizdka,stad slady przedmuchow na trzech cylindrach,pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 8 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 Osobiście mogę Ci sprzedać swojego traktora. Nie bądź zawiedziony potem mułowatą jazdą i spalaniem dochodzącym do 9-10L na mieście. Jak nie masz dojścia do ropy to weź lepiej benzynę 2,0 16V Żółty żarnik=zdechnięty żarnik, potem będzie różowy, fioletowy i nie będzie :diabel: Są tam D2S. Oryginał Osram czy Philips 4900K to 280-320/szt Ja mam podróbę Philipsa za 89/szt ( przepłaciłem :< ) świeci i wygląda tak samo jak te hińslie za 49 zeta, ale poprawa znaczna. Pęknięta głowica to jak kolega wyżej: Kawa na bagnecie, gejzer z chłodnicy na zimnym silniku, bable w zbiorniczku wyrównawczym albo gluty i w najgorszym przypadku traktor zamienia się w parowóz. Sprawdż przed kupnem przepływomież i wachacze górne, a także łożyska zwrotnic kół Po zakupie licz się z wymianą rozrządu. Jeśli któreś ze wskazań na wyświetlaczy LCD w zegarach nie działa to najprędzej był kręcony licznik i jest uszkodzona pamięć w liczniku Możesz przeprowadzić autodiagnostykę spinaczem w celu sprawdzenie kodów błędów( o ile nie były wykasowane wcześniej) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.