Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P11.144/W11.144] pęknieta głowica CD20T, żarówki ksenonowe


chemmist

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie!

Jutro prawdopodobnie jadę odebrać primerkę z takim silnikiem, ale trochę poczytałem o pękniętych głowicach w tym silniku, i stad pytanie, jak to się objawia?

Auto ma też oryginalne lampy ksenonowe, ale jedna żarówka świeci dziwnie na żółto, może się kończy, jakiego typu żarówki ksenonowe były montowane w tym aucie?

Dziękuję i pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość slawek1956

objawy : kompresja idzie w uklad chlodzenia np w chlodnice<pekniecie do plaszcza wodnego>,woda w oleju<pekniecie miedzy plaszczem wodnym a kanalami olejowymi>,i odwrotnie olej w ukladzie chlodzenia,tak mialem w mazdzie 626 coupe 2,0 petrol.Najpierw zwal glowice i dokladnie sprawdz w dobrym warsztacie,metoda cisnieniowa,moze nie jest peknieta. Kupilem dwa tygodnie temu prime 1,6 2000 ,rozszcelniona chlodnica,z korka jak z lokomotywy walila kompresja,po zdjeci glowy okazalo sie,ze na trzech garnkach uszczelka nie trzymala,nie dokrecone sruby glowicy,a silnik zlapal temperature pompa wodna ciekla i czlowiek jechal na sucho.czekam na graty i skladam motor,pozdro z Irlandii

 

[ Dodano: Nie 08 Lut, 2009 13:25 ]

A tak przy okazji,po zdjeciu glowy rzucilem okiem na gladz cylindrow,brak progow po przebiegu 172tys mil,lancuchy ok,przeglad do 2010,moja pierwsza prima ale wydaje sie byc udanym autem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

slawek1956, głowica nie jest pęknięta, przynajmniej mam nadzieję, pytam po to żeby jeszcze dokładnie przed zakupem sprawdzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość slawek1956

po odpaleniu na zimnym zdejmij korek chlodnicy,jak cos nie tak bedzie gejzer,sprawdz olej w misce czy nie kawa z mlekiem,czy nie ma glutow z oleju w zbiorniku wyrownawczym wody,po kupieniu zdejmij walki rozrzadu i sprawdz dynamometrem sruby glowicy,dluzej moze pojezdzisz,w moim przypadku sruby byly dociagniete na pol gwizdka,stad slady przedmuchow na trzech cylindrach,pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osobiście mogę Ci sprzedać swojego traktora.

Nie bądź zawiedziony potem mułowatą jazdą i spalaniem dochodzącym do 9-10L na mieście. Jak nie masz dojścia do ropy to weź lepiej benzynę 2,0 16V

 

Żółty żarnik=zdechnięty żarnik, potem będzie różowy, fioletowy i nie będzie :diabel:

Są tam D2S. Oryginał Osram czy Philips 4900K to 280-320/szt Ja mam podróbę Philipsa za 89/szt ( przepłaciłem :< ) świeci i wygląda tak samo jak te hińslie za 49 zeta, ale poprawa znaczna.

Pęknięta głowica to jak kolega wyżej: Kawa na bagnecie, gejzer z chłodnicy na zimnym silniku, bable w zbiorniczku wyrównawczym albo gluty i w najgorszym przypadku traktor zamienia się w parowóz.

Sprawdż przed kupnem przepływomież i wachacze górne, a także łożyska zwrotnic kół

Po zakupie licz się z wymianą rozrządu.

Jeśli któreś ze wskazań na wyświetlaczy LCD w zegarach nie działa to najprędzej był kręcony licznik i jest uszkodzona pamięć w liczniku

Możesz przeprowadzić autodiagnostykę spinaczem w celu sprawdzenie kodów błędów( o ile nie były wykasowane wcześniej)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...