Gość grzegorz2009 Opublikowano 9 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2009 WITAM pisałem już kilka tygodni temu o problemach z rozrządem(nie mogłem znależc mechanika ktory by sie tego podjoł) ale już w końcu jestem po wymianie jest cichutko super tylko teraz pojawił sie kolejny problem.Gdzies pojawił sie minimalny wyciek oleju.TRUDNO mi go zlokalizowac z obserwacji wydaje mi sie że to nie jest z góry silnikatj.deklai bocznej ściany rozrządu raczej gdzies z oklic miski.CZYŻBY mechanior popełnił błąd??jesli tak to jaki??POMÓZCIE CO ROBIC.Z GÓRY DZIEKUJE I POZDRAWIAM FORUMOWICZÓW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość donn_primerra Opublikowano 9 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2009 moze lecieć z uszczelniacza koła pasowego z bocznej pokrywy rowniez z miski olejowej bo ją tez musiał zdemontować. nie wiem czy popelnił bład czy tez nie pewnie nie zakładał nowego uszczelniacza nie mam pojęcia . proponuje umyc silnik i dokładnie zbadac skąd leci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość LeszekSKC Opublikowano 9 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2009 Ja mam pytanie w sprawie wymiany rozrzadu bo tez mnie to czeka. Silnik 2.0 16V GT 150koni. Czy ciezko jest wymienic ten rozrzad ?? duzo rozbierania ?? moze ktos opisac jak najlepiej sie do tego zabrac co pokolei itd ?? mam nadzieje ze obejdzie sie bez wyjmowania silnika ?? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość donn_primerra Opublikowano 9 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2009 najlepiej wyjąc silnik. jesli masz jak to zrobić to mniej sie napierdzielisz niz na aucie dokładniej zrobisz i nie pomylisz sie. lepszy widok+lepsze dojscie = dobrze zrobione Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 9 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2009 grzegorz2009, co ty wymieniałeś: łańcuch czy paski i w jakim silniku Jak dieslu to pewnie cieknie spod uszczelniacza wału. Jak benzyna to tak jak wyżej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość LeszekSKC Opublikowano 9 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2009 najlepiej wyjąc silnik. jesli masz jak to zrobić to mniej sie napierdzielisz niz na aucie dokładniej zrobisz i nie pomylisz sie. lepszy widok+lepsze dojscie = dobrze zrobione No moze i latwiej ale z wyjeciem tez beda problemy ;/// w tygodniu pojade do wujka trzeba najpierw zdjac pokrywe zobaczyc co i jak tam wyglada. Moze wystarczy napinacz zmienic albo co ;/ okarze sie ;] pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzegorz2009 Opublikowano 9 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2009 DOON-PRIMERRA tu grzegorz2009 w sprawie wycieku oleju-mam pytanko możliwe jest że to uszczelniacz kola pasowego bo przy wymianie rozrządu wymieniałem koło pasowe i może mechanik nie dał nowego uszczelniacza,jeśli założe nowy uszczelniacz to będzie już OKEY??i co tam jest za uszczelniacz??sylikon czy jakaś uszczelka?? POMOCY Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 9 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2009 jeśli założe nowy uszczelniacz to będzie już OKEY?? OKEY to powinno być od razu po robocie. Skąd ktoś na odległość ma wiedzieć, co ten mechanik spie... popsuł i jak włoży ten uszczelniacz. Jeśli nie daje sobie rady z podstawowym uszczelnieniem przy montażu, to oczekuj także jakiejś niespodzianki i z samym rozrządem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość donn_primerra Opublikowano 9 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2009 pewnie ci łańcuch zmienił i nic wiecej., napisz w końcu jaki masz silnik i co ci wymieniał co rozkręcął czy silnik wyciągał. ja nie wiem czy to akurat uszczelniacz koła pasowego tam jest zimering kierunkowy. dałem ci tylko skąd moze lecieć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawa Opublikowano 9 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2009 no właśnie najpierw podaj jaki masz silnik dopiero pytaj . a zdejmował pokrywę zaworów? jeśli tak i nie użył silikonu do uszczelnienia w końcikach przy wałku rozrządu jak składał to napewno bedzie lecieć i może się wydawać że to od dołu. u mnie leciało z pod pokrywy a do tego jeszcze "dobry mechanior" wymieniał uszczelniacz na wałku rozrządu i traf chciał że założyło mu się nie z tym kierunkiem co trzeba : ale wziąłem się sam za robote i temat ogarnąłem ale jak się nie wie skąd leci warto umyć silnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzegorz2009 Opublikowano 9 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2009 Dzięki stary za to że chcesz mi pomóc.Moja primka to 1.6 16V.Łańcuch wymieniony komplet prócz kół zębatych(były dobre) nie jest orginał ale z tych lepszych, orginalne są prowadnice.Jestem pewien że mechanik wymienił,silnika nie wyjmował zwalał dekel boczny, miskie olejową i koło pasowe(drógie bo tamto było uszkodzone)Dzwoniłem do mechanika i próbuje mi wcisnąc że to wina koła pasowego że sie niby wyrobiło i że uszczelniacz nie pomoże CZY MOŻE TO BYC PRAWDA??CZY TO MOŻLIWE?? Dodam że wyciek nie jest duży ale jest i martwi i przy rozgrzanym silniku.pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawa Opublikowano 9 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2009 no ja mam 2.0 TD a szczerze mówiąc to nie wiem jak wygląda jednostka 1.6 bo nie widziałem , więc nie pomoge a tym bardziej przez forum się nie da , takie rzeczy to trzeba zobaczyć na własne oczy i coś stwierdzić. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość serwis Opublikowano 9 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2009 Dzięki stary za to że chcesz mi pomóc.Moja primka to 1.6 16V.Łańcuch wymieniony komplet prócz kół zębatych(były dobre) nie jest orginał ale z tych lepszych, orginalne są prowadnice.Jestem pewien że mechanik wymienił,silnika nie wyjmował zwalał dekel boczny, miskie olejową i koło pasowe(drógie bo tamto było uszkodzone)Dzwoniłem do mechanika i próbuje mi wcisnąc że to wina koła pasowego że sie niby wyrobiło i że uszczelniacz nie pomoże CZY MOŻE TO BYC PRAWDA??CZY TO MOŻLIWE?? Dodam że wyciek nie jest duży ale jest i martwi i przy rozgrzanym silniku.pozdrawiam Jeżeli mówi Ci, że powodem wycieku jest koło pasowe to wciska Ci kit. Koło jest kołem a pod kołem na wale jest uszczelniacz. Tyle. pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzegorz2009 Opublikowano 9 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2009 Ręce mi opadają na tych wszystkich mechaników,znalezienie uczciwego fachowca graniczy z cudem.I co ja mam teraz robic??MOŻE NIC NIE RUSZAC I JEŻDZIC??POMUŻCIE BO OSZALEJE!!!!!!!!!!!!!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość donn_primerra Opublikowano 10 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 Jeżeli mówi Ci, że powodem wycieku jest koło pasowe to wciska Ci kit. Koło jest kołem a pod kołem na wale jest uszczelniacz. Tyle. pozdr. zaraz zaraz jest uszczelniacz ale on nie dotyka do walu tylko własnie do koła pasoweg. po czym stwierdził ze twoje było lipne moze masz załozone jeszcze gorsze ... pewnie zimeringu nie wymienił albo koło które ci załozył ma niezły rowek po starym zimeringu bądz co gorsze jest pęknięte i takie przypadki widziałem...nic nie panikuj jesli wiesz ze na 100% leci ci właśnie tam jedz do goscia niech sciąga koło wymieni uszczelniacz i niech obluka kółko dokładnie. a 1 łańcuch wymienił czy 2 jesli to 1.6????? MOŻE NIC NIE RUSZAC I JEŻDZIC chyba jestes nie powazny reperuj . trafiłes moze na mechaniora który w paskach sie spesjalizuje i nie zwyczajny wymieniać uszczelek . ja zawsze wymieniam robiąc łańcuch wszystkie ktore ruszam łacznie z pompą wody zwraca sie to w przyszłosci.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzegorz2009 Opublikowano 10 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 Mech. wymienił kolo bo tamte było poważnie uszczerbione(popsuł poprzedni mech.)Drugie załatwiłem sam więc wiem że było dobre(na tyle co sie znam)napewno nie uszczerbion.Mech teraz mówi że olej leci bo koło było wyrobione(dlaczego przed założeniem tego nie mówił)CZY TO MOŻLIWE??NA MOJE OKO SCHRZANIŁ Z USZCZELNIACZEM i teraz zwala na winne koło.CO O TYM MYŚLICIE???????????? A PRZY WYMIANIE ROZRZĄDU WYMIENIŁEM WSZYSTKO OPRÓCZ KÓŁ ZĘBATYCH(podobno były dobre) WIĘC I 2 ŁAŃCUCHY Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzysS105 Opublikowano 10 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 pracuje w warsztacie i moim zdaniem spieprzył uszczelniacz wystarczy podczas montazu zrobic ryske na wardze uszczelniającej i juz bedzie ciekło albo tak jak inni koledzy podpowiadaja poprostu nie wymienił uszczelniacza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzegorz2009 Opublikowano 10 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 krzysS105 i co proponujesz robic??bo ten mech.już nie bardzo chce mi to znowu rozgrzebywac twierdzi że to koło a nie uszczelniacz.KOLEDZY CO PROPONUJECIE pomocy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 ja u siebie jak wymieniałem to sie z tym tematem bujałem z miesiąc. Uszczelniacz nowy, od razu - leje sie. Koło troche wyrobione, ale na starym nie lało więc musi sie dac uszczelnić. Uszczelki elring i corteco, obie leją, jeszcze dwie jakieś inne - wszystko lało. W końcu pojechałem do aso, kupiłem oryginalną (37zł) i jest cacy suchutko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość LeszekSKC Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 napisał/a:najlepiej wyjąc silnik. jesli masz jak to zrobić to mniej sie napierdzielisz niz na aucie dokładniej zrobisz i nie pomylisz sie. lepszy widok+lepsze dojscie = dobrze zrobione No moze i latwiej ale z wyjeciem tez beda problemy ;/// w tygodniu pojade do wujka trzeba najpierw zdjac pokrywe zobaczyc co i jak tam wyglada. Moze wystarczy napinacz zmienic albo co ;/ okarze sie ;] pozdrawiam Witam. A moze ktos opisac jak zmienic co pokolei odkrecac zeby sie do tego dostac ?? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość donn_primerra Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 Witam. A moze ktos opisac jak zmienic co pokolei odkrecac zeby sie do tego dostac ?? pozdrawiam witam ale do czego do napinacza czy łańcucha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość LeszekSKC Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 Łańcucha ;/ ;] w przyszlym tygodniu bedziemy rozbierac to sie dowiem czy sam napinacz wystarczy. A napinacz latwiej ?? z samej gory jest ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość donn_primerra Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 pokrywa zaworow miska poduche silnika ta koło rozrządu paski wszelkie boczną pokrywe łańcucha to tak po krótce. do napinacza tylko dekiel zaworów sciągasz odkręcasz napinacz koło filtra oleju masz 2.0??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość LeszekSKC Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 tak 2.0 benzyna 150koni. tam jest strasznie ciasno bedziemy kombinowac dzieki za info Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość donn_primerra Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 więc ein łańcuch ein napinacz ano ciasno ciasno co nie znaczy ze nie idzie tam łapy z kluczem wrazić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.