Gość krzysS105 Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 grzegorz 2009 mozesz sprobowac postawic sie mechanikowi i daj mu ultimatum ze jesli on twierdzi ze to wina koła to niech rozbierze to ale przy tobie i niech ci da to uszkodzone koło a ty załatw nowe jesli przestanie cieknac zapłacisz za robote ale jesli znowu bedzie cieklo to niech juz robi mechanik na własna reke a jak nie to postrasz go sadem i gwarancja za wykonywanie usług ty zapłaciłes za robote i chcesz aby była zrobiona solidnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Raf4rb Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 Ja mam pytanie w sprawie wymiany rozrzadu bo tez mnie to czeka. Silnik 2.0 16V GT 150koni. Czy ciezko jest wymienic ten rozrzad ?? duzo rozbierania ?? moze ktos opisac jak najlepiej sie do tego zabrac co pokolei itd ?? mam nadzieje ze obejdzie sie bez wyjmowania silnika ?? pozdrawiam Wyciągając silnik tylko niepotrzebnie się narobisz, da się to zrobić na samochodzie. Jest trochę rozbierania, ale da się to ogarnąć w kilka godzin, trzeba odkręcić pokrywę zaworów, zrobić miejsce po prawej stronie silnika, czyli pasek z alternatora, poducha silnika itp. silnik podnieść (lewarek pod skrzynię a lepiej jak masz możliwość to podowiesić), pod silnikiem do odkręcenia belka z poduchami, część wydechu, obie miski olejowe, oczywiście osłony plastikowe po prawej, żeby zrobić dostęp do koła pasowego, koło pasowe i można się dobierać do pokrywy rorządu, jak dobrze pamiętam kilka śrub M6 i masz rozrząd na wierzchu. Jak masz klimę to sprawa się trochę komplikuje bo przeszkadza rurka po prawej. Ja robiłem bez podnośnika i kanału, przód wysoko na podporach, dwa razy rozbierałem, bo źle złożyłem rorząd po wymianie uszczelki pod głowicą ale to były moje początki z SR20 :diabel: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość LeszekSKC Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 Jest klima ;/ wujek to dobry mechanik (mam nadzieje ) damy rade ;] poinformuje co i jak z tego wyszlo pozdrawiam ;] A jeszce jedno pytanko ;] napinacz jest tylko jeden ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość donn_primerra Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 Wyciągając silnik tylko niepotrzebnie się narobisz dawno temu pytałem coobcia jak to dobrze zrobić napisał mi wyciągnać silnik. i faktycznie jest wtedy dojscie a jesli ma sie czym to wyciągniecie silnika nie stanowi problemu. pózniej tez juz robiłem na aucie i tez sie jebnołem zanim poszedłem sciągnąc ksiązke jaka ma być ta ilosć oczek 3 razy przestawiałem. kurrrr jaki człowiek jest nieraz uparty... i taka moja mała rada jak zdejmiesz pokrywe zaworów zobaczysz takie rurki nad wałkami. dprowadzają one olej na krzywki wałka. ja zawsze w kazdej nysie czyszcze jesli tylko zdejmuje dekiel te silniki sa na to bardzo uczulone lugi sie przytkac otwor jakiś nie ma smarowania i zaczyna scinac krzywke bądz dzwigienke. zalezy od oleju ale kilka minut roboty a masz pewnosć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzegorz2009 Opublikowano 14 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2009 KOLEDZY WITAM!!postanowiłem ze bede to robił z braciakiem chciałem sie spytac bo wcześniej mówoliście O SYMERINGACH GDZIE ONE SĄ I JAK SIE MAJĄ DO KOŁA PASOWEGO??I JESZCZE JAKI NAJLEPSZY USZCZELNIACZ??? MECHANIK NIE DAŁ USZCZELNIACZA NOWEGO TYLKO ZOSTAWIŁ STARY może dlatego jest wyciek.SPRÓBUJE NAJPIERW TAK A POTEM JAKBY CO TO BEDE MUSIAŁ KUPIC NOWE KOŁO.A ile takie koło pasowe nowe kosztuje?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek_S Opublikowano 14 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2009 KOLEDZY WITAM!!postanowiłem ze bede to robił z braciakiem chciałem sie spytac bo wcześniej mówoliście O SYMERINGACH GDZIE ONE SĄ I JAK SIE MAJĄ DO KOŁA PASOWEGO??I JESZCZE JAKI NAJLEPSZY USZCZELNIACZ??? MECHANIK NIE DAŁ USZCZELNIACZA NOWEGO TYLKO ZOSTAWIŁ STARY może dlatego jest wyciek.SPRÓBUJE NAJPIERW TAK A POTEM JAKBY CO TO BEDE MUSIAŁ KUPIC NOWE KOŁO.A ile takie koło pasowe nowe kosztuje?? Zdejmujesz lewe kolo i masz dostep do kola pasowego na wale. Wczesniej muszisz sobie poluzowac paski z alterantora itd. Jak juz masz na wierzchu srube to moze byc problem z odkreceniem bo kolo pasowe amortyzuje. Ja odkrecam kluczem pneumatycznym jesli taki masz to pojdzie latwo. Jak nie masz mozna zalozyc klucz z przedluzko i zrobic "reczny klucz udarowy" czyli mlotek w reke i bijesz w klucz tak zeby sruba popuscila. Mozesz tez w jakis sposob zblokowac kolo pasowe zeby nie amrotyzowalo. Jak juz odrecicsz to wydlubujesz uszczelniacz - ale tu uwaga zeby nie zarysowac walu. Jak juz wytlubiesz pakujesz na swirza olwie nowy. Najlepiej dobrze naoliwic zeby ladnie wszelo. Musisz wsadzic centrycznie zeby nie uszkodzic. No i pozniej odwrotnie przykrecasz kolo zalkadasz paski i po robocie. No i uszczelniacz to kup sobie w ASO - tak jak koledzy pisali bedziesz mial pewnosc ze jest ok. Przed zalozeniem mozesz tez obejzec kolo jak wygada, jesli ma jakies zadrapania to trzeba bedzie wymienic albo zeszlifowac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.