Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P11/WP11] WYCIEK OLEJU PO WYMIANIE ROZRZĄDU


Gość grzegorz2009
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość grzegorz2009

WITAM pisałem już kilka tygodni temu o problemach z rozrządem(nie mogłem znależc mechanika ktory by sie tego podjoł) ale już w końcu jestem po wymianie jest cichutko super tylko teraz pojawił sie kolejny problem.Gdzies pojawił sie minimalny wyciek oleju.TRUDNO mi go zlokalizowac z obserwacji wydaje mi sie że to nie jest z góry silnikatj.deklai bocznej ściany rozrządu raczej gdzies z oklic miski.CZYŻBY mechanior popełnił błąd??jesli tak to jaki??POMÓZCIE CO ROBIC.Z GÓRY DZIEKUJE I POZDRAWIAM FORUMOWICZÓW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość donn_primerra

moze lecieć z uszczelniacza koła pasowego z bocznej pokrywy rowniez z miski olejowej bo ją tez musiał zdemontować. nie wiem czy popelnił bład czy tez nie pewnie nie zakładał nowego uszczelniacza nie mam pojęcia . proponuje umyc silnik i dokładnie zbadac skąd leci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość LeszekSKC

Ja mam pytanie w sprawie wymiany rozrzadu bo tez mnie to czeka. Silnik 2.0 16V GT 150koni. Czy ciezko jest wymienic ten rozrzad ?? duzo rozbierania ?? moze ktos opisac jak najlepiej sie do tego zabrac co pokolei itd ?? mam nadzieje ze obejdzie sie bez wyjmowania silnika ?? :P pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość donn_primerra

najlepiej wyjąc silnik. jesli masz jak to zrobić to mniej sie napierdzielisz niz na aucie dokładniej zrobisz i nie pomylisz sie. lepszy widok+lepsze dojscie = dobrze zrobione

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

grzegorz2009, co ty wymieniałeś: łańcuch czy paski i w jakim silniku

Jak dieslu to pewnie cieknie spod uszczelniacza wału. Jak benzyna to tak jak wyżej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość LeszekSKC
najlepiej wyjąc silnik. jesli masz jak to zrobić to mniej sie napierdzielisz niz na aucie dokładniej zrobisz i nie pomylisz sie. lepszy widok+lepsze dojscie = dobrze zrobione

 

 

No moze i latwiej ale z wyjeciem tez beda problemy ;/// w tygodniu pojade do wujka trzeba najpierw zdjac pokrywe zobaczyc co i jak tam wyglada. Moze wystarczy napinacz zmienic albo co ;/ okarze sie ;] pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość grzegorz2009

DOON-PRIMERRA tu grzegorz2009 w sprawie wycieku oleju-mam pytanko możliwe jest że to uszczelniacz kola pasowego bo przy wymianie rozrządu wymieniałem koło pasowe i może mechanik nie dał nowego uszczelniacza,jeśli założe nowy uszczelniacz to będzie już OKEY??i co tam jest za uszczelniacz??sylikon czy jakaś uszczelka?? POMOCY

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli założe nowy uszczelniacz to będzie już OKEY??

OKEY to powinno być od razu po robocie. Skąd ktoś na odległość ma wiedzieć, co ten mechanik spie... popsuł i jak włoży ten uszczelniacz. Jeśli nie daje sobie rady z podstawowym uszczelnieniem przy montażu, to oczekuj także jakiejś niespodzianki i z samym rozrządem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość donn_primerra

pewnie ci łańcuch zmienił i nic wiecej., napisz w końcu jaki masz silnik i co ci wymieniał co rozkręcął czy silnik wyciągał. ja nie wiem czy to akurat uszczelniacz koła pasowego tam jest zimering kierunkowy. dałem ci tylko skąd moze lecieć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no właśnie najpierw podaj jaki masz silnik dopiero pytaj . a zdejmował pokrywę zaworów? jeśli tak i nie użył silikonu do uszczelnienia w końcikach przy wałku rozrządu jak składał to napewno bedzie lecieć i może się wydawać że to od dołu. u mnie leciało z pod pokrywy a do tego jeszcze "dobry mechanior" wymieniał uszczelniacz na wałku rozrządu i traf chciał że założyło mu się nie z tym kierunkiem co trzeba :(: ale wziąłem się sam za robote i temat ogarnąłem :D ale jak się nie wie skąd leci warto umyć silnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość grzegorz2009

Dzięki stary za to że chcesz mi pomóc.Moja primka to 1.6 16V.Łańcuch wymieniony komplet prócz kół zębatych(były dobre) nie jest orginał ale z tych lepszych, orginalne są prowadnice.Jestem pewien że mechanik wymienił,silnika nie wyjmował zwalał dekel boczny, miskie olejową i koło pasowe(drógie bo tamto było uszkodzone)Dzwoniłem do mechanika i próbuje mi wcisnąc że to wina koła pasowego że sie niby wyrobiło i że uszczelniacz nie pomoże CZY MOŻE TO BYC PRAWDA??CZY TO MOŻLIWE?? Dodam że wyciek nie jest duży ale jest i martwi i przy rozgrzanym silniku.pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ja mam 2.0 TD a szczerze mówiąc to nie wiem jak wygląda jednostka 1.6 bo nie widziałem , więc nie pomoge a tym bardziej przez forum się nie da , takie rzeczy to trzeba zobaczyć na własne oczy i coś stwierdzić. pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki stary za to że chcesz mi pomóc.Moja primka to 1.6 16V.Łańcuch wymieniony komplet prócz kół zębatych(były dobre) nie jest orginał ale z tych lepszych, orginalne są prowadnice.Jestem pewien że mechanik wymienił,silnika nie wyjmował zwalał dekel boczny, miskie olejową i koło pasowe(drógie bo tamto było uszkodzone)Dzwoniłem do mechanika i próbuje mi wcisnąc że to wina koła pasowego że sie niby wyrobiło i że uszczelniacz nie pomoże CZY MOŻE TO BYC PRAWDA??CZY TO MOŻLIWE?? Dodam że wyciek nie jest duży ale jest i martwi i przy rozgrzanym silniku.pozdrawiam

 

Jeżeli mówi Ci, że powodem wycieku jest koło pasowe to wciska Ci kit. Koło jest kołem a pod kołem na wale jest uszczelniacz. Tyle.

pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość grzegorz2009

Ręce mi opadają na tych wszystkich mechaników,znalezienie uczciwego fachowca graniczy z cudem.I co ja mam teraz robic??MOŻE NIC NIE RUSZAC I JEŻDZIC??POMUŻCIE BO OSZALEJE!!!!!!!!!!!!!!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość donn_primerra
Jeżeli mówi Ci, że powodem wycieku jest koło pasowe to wciska Ci kit. Koło jest kołem a pod kołem na wale jest uszczelniacz. Tyle.

pozdr.

zaraz zaraz jest uszczelniacz ale on nie dotyka do walu tylko własnie do koła pasoweg. po czym stwierdził ze twoje było lipne moze masz załozone jeszcze gorsze ... pewnie zimeringu nie wymienił albo koło które ci załozył ma niezły rowek po starym zimeringu bądz co gorsze jest pęknięte i takie przypadki widziałem...nic nie panikuj jesli wiesz ze na 100% leci ci właśnie tam jedz do goscia niech sciąga koło wymieni uszczelniacz i niech obluka kółko dokładnie. a 1 łańcuch wymienił czy 2 jesli to 1.6?????

MOŻE NIC NIE RUSZAC I JEŻDZIC

chyba jestes nie powazny reperuj .

trafiłes moze na mechaniora który w paskach sie spesjalizuje i nie zwyczajny wymieniać uszczelek . ja zawsze wymieniam robiąc łańcuch wszystkie ktore ruszam łacznie z pompą wody zwraca sie to w przyszłosci..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość grzegorz2009

Mech. wymienił kolo bo tamte było poważnie uszczerbione(popsuł poprzedni mech.)Drugie załatwiłem sam więc wiem że było dobre(na tyle co sie znam)napewno nie uszczerbion.Mech teraz mówi że olej leci bo koło było wyrobione(dlaczego przed założeniem tego nie mówił)CZY TO MOŻLIWE??NA MOJE OKO SCHRZANIŁ Z USZCZELNIACZEM i teraz zwala na winne koło.CO O TYM MYŚLICIE???????????? A PRZY WYMIANIE ROZRZĄDU WYMIENIŁEM WSZYSTKO OPRÓCZ KÓŁ ZĘBATYCH(podobno były dobre) WIĘC I 2 ŁAŃCUCHY

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość krzysS105

pracuje w warsztacie i moim zdaniem spieprzył uszczelniacz wystarczy podczas montazu zrobic ryske na wardze uszczelniającej i juz bedzie ciekło albo tak jak inni koledzy podpowiadaja poprostu nie wymienił uszczelniacza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość grzegorz2009

krzysS105 i co proponujesz robic??bo ten mech.już nie bardzo chce mi to znowu rozgrzebywac twierdzi że to koło a nie uszczelniacz.KOLEDZY CO PROPONUJECIE pomocy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja u siebie jak wymieniałem to sie z tym tematem bujałem z miesiąc.

Uszczelniacz nowy, od razu - leje sie. Koło troche wyrobione, ale na starym nie lało więc musi sie dac uszczelnić. Uszczelki elring i corteco, obie leją, jeszcze dwie jakieś inne - wszystko lało.

W końcu pojechałem do aso, kupiłem oryginalną (37zł) i jest cacy suchutko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość LeszekSKC
napisał/a:

najlepiej wyjąc silnik. jesli masz jak to zrobić to mniej sie napierdzielisz niz na aucie dokładniej zrobisz i nie pomylisz sie. lepszy widok+lepsze dojscie = dobrze zrobione

 

 

 

No moze i latwiej ale z wyjeciem tez beda problemy ;/// w tygodniu pojade do wujka trzeba najpierw zdjac pokrywe zobaczyc co i jak tam wyglada. Moze wystarczy napinacz zmienic albo co ;/ okarze sie ;] pozdrawiam

 

Witam. A moze ktos opisac jak zmienic co pokolei odkrecac zeby sie do tego dostac ?? pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość donn_primerra

pokrywa zaworow miska poduche silnika ta koło rozrządu paski wszelkie boczną pokrywe łańcucha to tak po krótce. do napinacza tylko dekiel zaworów sciągasz odkręcasz napinacz koło filtra oleju masz 2.0???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...