Gość student131313 Opublikowano 9 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2009 Witam wszystkich mam taki problem: kupilem 2 tygodnie temu primere 1.9 dci 2003r na zimnym silniku wszystko oki no prawie bo lekko drzy motor ale jak sie dobrze rozgrzeje to gasnie przy ruszaniu i zapala sie czerwona lampka informujaca o zawodnieniu filtra ale po powtornym zapaleniu gasnie tak sie dzieje coraz czesciej a do tego co jakis czas strasznie zaboja motorem i po chwili wszystko oki pomozcie bo jestem 1500 km od domu i wracam za tydzien co jest ?? moze wystarczy zmiana filtra ?? ale dlaczego boja motorem co jakis czas ???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość donn_primerra Opublikowano 9 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2009 moze wystarczy zmiana filtra ?? ale dlaczego boja motorem co jakis czas ???? od tego zacznij moze ci bujac motorem jesli jest syf w filtrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość student131313 Opublikowano 9 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2009 ale czemu gasnie jak sie rozgrzeje czy to tez od filtra ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Olimpia555 Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 co do kontrolki zawodnienia filtra poszukaj na forum, bo temat był już poruszany, np. tu: http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...enie+filtra+p12 http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...enie+filtra+p12 http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...enie+filtra+p12 (ostatni post do 2.2 dci) przyczyną drgań mogą być (mam ten sam model tylko inny rocznik): 1. poduszki pod silnikiem (mocno drży na niskich obrotach, później mniej), 2. poduszka pod skrzynią biegów (j.w.); 3. koło pasowe z tłumikiem drgań (najlepiej czuć przy odpalaniu - szarpie prawą stroną auta); 4. koło dwumasowe (z tego co mi powiedział mechanik i co przeczytałam - drży drążek zmiany biegów, na biegu jałowym drga pedał sprzęgła i kierownica, szarpie przy ruszaniu), choć te objawy mogą być podobno również wywołane przez koło pasowe; 5. wtryski lub listwa przy wtryskach (drgania są raczej przy niskich obrotach a zmniejszają się na wyższych); IMO bez obejrzenia przez fachowca nie trafisz co to może być. Na chybił trafił nie ma co naprawiać bo się tylko wykosztujesz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość student131313 Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2009 sprawa rozwiazana czujnik regulcji cisnienia na pompie koszt 500 zl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.