INC Opublikowano 9 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2009 ... cos zrobic z maglownica zeby trzeba bylo mniej krecenia od oporu do oporu ? bo ogolnie do braku wspomagania sie przyzwyczailem, ale przy szybkkich nawrotach to sie mozna zaje**c :/ za duzo krecenia.. czy zostaje tylko dolozenie wspomagania ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dev02 Opublikowano 9 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2009 no nie wierze? byly almy bez wspomgania ? :zdziw: :zdziw: :zdziw: :zdziw: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 10 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 byly, gx na polski rynek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość serwis Opublikowano 10 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 Niby się da. Skonstruować większe przełożenie na ślimaku-listwie przekładni... pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 10 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 hehe no ja wiem ze najlepiej zrobic nowa przekladnie ;] coz... trzeba chyba bedzie we wspomaganie kiedys zainwestowac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BTG Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 INC: mam GX i ma wspomaganie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 11 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 bo widocznie kupujacy tak sobie zazyczyl a ja mam totalnego golasa ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.