Gość amba7 Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 witam wszystkich. od tygodnia borykam się z problemem podwyższonych obrotów w swojej primerce. w skrucie, wygląda to tak jakby ssanie nie chciało się wyłączyć, z tym że wraz ze wzrostem temperatury silnika obroty się podwyższają. dzieje się tak na gazie i na benzynie. dodatkowo na pb silnik szarpie. po różnych próbach zauważyłem, że rozgrzewając silnik na postoju temp. dochodzi do prawidłowej i ssanie "puszcza", ale ruszając temp. spada i wszystko od początku. gdzie tkwi szkopuł? zastanawia mnie to szarpanie na pb i widoczne na wskaźniku na desce wyraźne obniżenie temp. w układzie. termostat, czujnik, czy gaźnik? [ Dodano: Czw 19 Lut, 2009 01:50 ] czy nikt nie potrafi dać chociaż wskazówki? byłem u trzech mechaników i boją się "tykać". i jeszcze jedno - podobno mam wersję na skanndynawię ( w serwisie wcześniej czyli parę lat tak mówili) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 22 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2009 jakieś wieksze info co do silnika ??? Pewnie 1,6 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek Opublikowano 23 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 obstawił bym czujnik temperatury, lub coś na jego drodze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość amba7 Opublikowano 25 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2009 1600 na gaźniku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marceli Opublikowano 25 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2009 Skoro piszesz że jadąc temperatura spada to może faktycznie zacznij od termostatu?? Skoro piszesz że stojąc i nagrzewając auto ssanie puszcza to jak juz jedziesz tez powinno puscic ale jak nie dogrzany motor to jasne ze podniesie obroty. Wywalaj termostat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość amba7 Opublikowano 24 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 termostat dobry. zrobiło się trochę cieplej i po mieście jest dobrze, ale w trasie dalej to samo. czy pozostało mi czekać na lato? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek Opublikowano 25 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 co dalej powoduje że stawiał bym na termostat - po czym zakładasz że dobry? wymieniłeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość amba7 Opublikowano 27 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2009 sprawdzany był i działa dobrze [ Dodano: Pon 06 Kwi, 2009 12:45 ] no i po problemie. zrobiło się trochę cieplej i zajrzałem pod maskę. po zdjęciu obudowy filtra zauważyłem że jakaś rura leży sobie na silniku. to jest rura od obudowy kolektora do filtra. i przez to gaźnik nie dostawał ciepłego powietza tylko zimne. po zamocowaniu jest już dobrze, trochę dłużej trzeba tylko poczekać aż ssanie się wyłączy. dobrze że nie zostawiłem auta mechanikowi bo skasował by mnie praktycznie za nic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.