Gość chako Opublikowano 3 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2009 allegro.pl Dzieki BESEL Bede szukał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BESEL_ Opublikowano 4 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2009 a jaki masz kolor auta? ogólnie zderzaki http://allegro.pl/listing/search.php?sg=0&string=murano+zderzak kilka wybranych http://allegro.pl/item808511931_zderzak_tyl_tylny_nissan_murano.html http://allegro.pl/item809972422_nissan_murano_tylny_zderzak_okazja.html http://allegro.pl/item812147508_zderzak_tyl_nissan_murano.html http://allegro.pl/item816259578_nissan_murano_zderzak_tylny_tylni.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość chako Opublikowano 6 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2009 a jaki masz kolor auta? ogólnie zderzaki http://allegro.pl/listing/search.php?sg=0&string=murano+zderzak kilka wybranych http://allegro.pl/item808511931_zderzak_tyl_tylny_nissan_murano.html http://allegro.pl/item809972422_nissan_murano_tylny_zderzak_okazja.html http://allegro.pl/item812147508_zderzak_tyl_nissan_murano.html http://allegro.pl/item816259578_nissan_murano_zderzak_tylny_tylni.html granat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość eclips Opublikowano 7 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2009 granat hej mam zderzak tylny do murano w kolorze granatowym,w super stanie jak ciebie interesuje to tel.502646424 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość chako Opublikowano 7 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2009 hej mam zderzak tylny do murano w kolorze granatowym,w super stanie jak ciebie interesuje to tel.502646424 super "eclips"!!! na przyszły tydzień jestem umówiony z fachowcem co ma mi to oglądnąć i jak stwierdzi że nie da sie go uratowac to od razu dzwoniie do ciebie. dzieki i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szczureczek Opublikowano 8 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2009 Szczureczek! Podoba mi się twoje luzackie podejście do zapalonych kontrolek. A jak się zapali coś z powodu awarii silnika? Pozdrawiam Nie stresuje się bo wiem co jest a że nie mam czasu doprowadzić tego do porządku no bywa. Między świętami będzie chwila to obiecuje poprawię Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hydro Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Mam problem w moim Murana, a mianowicie część klawiszy na kierownicy przestała działać i to dziwnie, bo radio mogę zrobić głośniej, ale ciszej już nie, stację mogę przyrzucić w górę , a w dół nie, mogę przełączać z radia na CD, ale zupełnie wyłączyć nie mogę, no i wreszcie z drugiej strony kierownicy nie działa mi tempomat. Może ktoś coś mi na to poradzi, bezpieczniki nie były sprawdzane, gdyż wydaje mi się dziwne, że jeden przełącznik działa w jedną stronę. problem ten jest spowodowany uszkodzeniem taśmy kierownicy, prawdopodobnie ścieżki zostały przerwane i stąd ten problem. Trzeba sprawdzić czy jest przejście od kostki z tyłu kierownicy do kostki pod airbagiem. W tym celu należy zdemontować kierownicę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nora666 Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Tak zgadza się, już jestem po wymianie taśmy kierownicy, z którą także był problem ponieważ moje auto wyprodukowane było w Japonii na rynek amerykański i inaczej ustawione były bolce w kostce, więc serwis musiał do mojego Murano ściągnąć taśmę z Japonii, a nie z Holandii jak robią to do innych aut. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bea19646 Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Witam Jestem "szczęśliwą " posiadaczką " Murcio" wersja amerykańska rocznik 2004 AWD Zapaliły mi się naraz trzy kontrolki podczas jazdy tj.service engine soon , slip,vdc off po podłączeniu do komp wyszły błędy: P0345,P0725i P 1722....Dodam jeszcze że w momencie zapalenia sie tych kontrolek samochód stanął silnik się wyłączył i tak naprawdę jeździ tylko z tymi zapalonymi lampkami bo jak wyłączę silnik i próbuję zapalić to mam problemy z zapalaniem silnika dopóki te kontrolki się nie zapalą.... Proszę o pomoc co może być z moim "ukochanym" autkiem bo tyle błędów na raz a czytając posty w tym temacie już myslę o najgorszym... Pozdrawiam i z góry dziekuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dr slawooo Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Mam taki problem od pewnego czasu po uruchomieniu samochodu z mojego radia zamiast pięknej muzyki dobiega szpetny szum dopiero po kilku min radio zaczyna normałne grac masakra i na dodatek szarpnąłem się na nowy panel z allegro i efekt jest ten sam sprawdziłem kabel od anteny oraz jego podłączenie na słupku wygląda ok może ktoś z was się z takim problemem spotkał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bilro Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2010 bea19646 P0345: Camshaft position sensor (phase): blad czujnika pozycji walka rozrzadu. Mozliwe przyczyny: przerwa na obwodzie elektrycznym, uszkodzony czujnik, zuzycie walka rozrzadu, uszkodzenie rozrusznika, przerwa na obwodzie elktrycznym rozrusznika, slaby akumulator. Wiecj info takze na stronie po angielsku: http://www.nissanhel...codes/p0345.htm http://x.nissanhelp....ode-murano.html http://www.nissanmur...&highlight=0345 P0725: Engine Speed Signal ECM (engine control module - czyli komputer) przekazuje (albo i nie przekazuje) informacji o pracy silnika do TCM (transmission control module - czyli komputera sterujacego skrzynia biegow). Moze byc problem z polaczeniem elektrycznym/ przerwane/ brak/ za niskie napiecie. Wiecej info: http://www.nissanhel...codes/p0725.htm P1722: nie znlazlem dokladnego opisu tego kodu dla Nissana Murano, ale w innych markach jest to zawsze zwiazane z automatyczna skrzynia biegow (a ze kody OBDII (DTC) sa ustandaryzowane to w naszych Nissanach autach tez tak musi byc). Znalazelm gdziesz informacje, ze kod 1722 w Murano ma cos wspolnego z blednym odczytem predkosci samochodu (co moze wiazac sie z praca skrzyni biegow bo ta z kolei "nie wie" na jakim przelozeniu powinna byc ustawiona) http://www.aboutauto...ectrical+System Wyglada na to, ze wszystkie kody maja cos wspolnego z elektryka, W murano jest tak, ze nawet przy wlaczonym silniku i pracujacym alternatorze akumulator musi dobrze pracowac, inaczej glupieje elektronika. Twoje problemy wyskoczyly wszystkie na raz, moim zdaniem sprawdz najpierw akumulator i alternator u elektryka, pozniej polaczenia czujnikow i tak po kolei. Przy odrobinie szczescia jest szansa ze to nic powaznego. Akumulator do Murano to 65Ah 582A, kupisz bez problemu. Opisy kodow (przynjmniej w wiekszosci) sa w instrukcji serwisowej. Jeszcze jedna wazna rzecz. Byc moze bedziesz musiala skasowac bledy komputera, (zreszta mozesz to zrobic odrazu, nic sie nie stanie najwyzej blad wyskoczy jeszcze raz) - jak to zrobic bez potrzeby wizyty w warsztacie i placenia kilkudziesieciu zlotych masz takze opisane na naszym drugim forum - w czesci poswieconej murano jest temt pt. "Kontrolka Check Engine (MIL)". Besposredniego linka niestety nie moge Ci wkleic z powodow podanych powyzej. (Paranoja z tym blokowaniem linkow.) Pozdrawiam i daj znac czy sie problem rozwiazal. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Strażak Sam Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Bea! I tak cię podziwiam za spokój z tymi błędami. Ja gdybym któregoś dnia "doświadczył" tylu błędów jednocześnie, to zostawiłbym murana w tym miejscu gdzie to nastąpiło i poszedł dalej "z kapcia" A następnie myślałbym o kupnie nowego auta. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bea19646 Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 (edytowane) Witam wcale nie jestem spokojna wręcz odwrotnie.....Sprawdziłam akumulator który ma niecałe dwa lata i ma wartość 640 rozrusznik pobiera 500 amper teraz muszę namierzyć elektryka który mi przetłumaczy z "polskiego" na nasze.I jak dotąd nim jeżdżę prawdę mówiąc z duszą na ramieniu.Zrobiłam przegląd oleju w skrzyni biegów podobno w oleju są jakieś opiłki.....i jak mi powiedziano lepiej nie wymieniać całego oleju bo nie wiadomo czy skrzynia to wytrzyma , dolali mi więc 1 litr,tyle ile brakowało.Czujnik położenia wałka miał przylecieć z Kanady ale niestety z przyczyn obiektywnych nie przyleciał.Zobaczymy więc co będzie się działo po wymianie tego czujnika, bo mi "skrzyniowcy" powiedzieli że te wszystkie błędy są ze sobą powiązane i trzeba poczekać jak zachowa się komputer po wymianie tego czujnika. To narazie tyle. pozdrawiam Witam wcale nie jestem spokojna wręcz odwrotnie.....Sprawdziłam akumulator który ma niecałe dwa lata i ma wartość 640 rozrusznik pobiera 500 amper teraz muszę namierzyć elektryka który mi przetłumaczy z "polskiego" na nasze.I jak dotąd nim jeżdżę prawdę mówiąc z duszą na ramieniu.Zrobiłam przegląd oleju w skrzyni biegów podobno w oleju są jakieś opiłki.....i jak mi powiedziano lepiej nie wymieniać całego oleju bo nie wiadomo czy skrzynia to wytrzyma , dolali mi więc 1 litr,tyle ile brakowało.Czujnik położenia wałka miał przylecieć z Kanady ale niestety z przyczyn obiektywnych nie przyleciał.Zobaczymy więc co będzie się działo po wymianie tego czujnika, bo mi "skrzyniowcy" powiedzieli że te wszystkie błędy są ze sobą powiązane i trzeba poczekać jak zachowa się komputer po wymianie tego czujnika. To narazie tyle. pozdrawiam Witam Dzisiaj został wymieniony czujnik położenia wałka rozrządu wszystkie kontrolki zgasły......."Murcio"wyleczony jeździ jak dawniej.A co będzie dalej to się okaże. pozdrawiam Edytowane 4 Maja 2010 przez bea19646 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość laskens Opublikowano 24 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2010 Witam,mam pytanie w szczegolnosci do uzytkownikow BILRO i ROMANISTA, pisaliscie cos na temat szarpniec w waszych autkach, czy zdiagnozowaliscie problem? Pytam bo u mnie zaczelo sie to samo zjawisko, przy ruszaniu czuje jakby skrzynia zmienila bieg z szarpnieciem. W wyzszych obrotach tego nie ma, moge cisnac,auto smiga jak szalone.Ale jezdze w dlugie trasy do skandynawii i nie chcialbym kiedys wracac na lince ) Z gory dzieki za info. Sorki za brak PL znakow,ale mam WIN ang Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bea19646 Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Murcio znowu chory :-((( zapaliła się kontrolka Serwice Engine Soon po sprawdzeniu na komputerze wyszedł błąd P0011 coś z położeniem wałka rozrządu .Mam prośbę może ktoś naprawiał autko z tym błędem i mniej więcej mnie "oświeci" co może być tym razem do naprawy.Będę wdzięczna za każdą wskazówkę. pozdrawiam Beata Witam kontrolka jak sie sama zapaliła tak sama zgasła......Nic z tego nie rozumiem , bo o ile się orientuję to nie powinna zgasnąć bez wykasowania.... ?????????????? pozdrawiam Beata witam Murcio sprzedany :-((((( żegnam wszystkich forumowiczów Muranka pozdrawiam życząc jak najmniej kłopotów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Koleszka Opublikowano 4 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2011 Witam Was serdecznie!! od 8 miesięcy również mam Muranka i oczywiście nie żałuję, do tej pory nie miałem problemów ale niestety zbyt się chyba zacząłem mu przyglądać i powynajdywałem kilka usterek, większość już usunąłem jednak dzis mnie zaatakowała kontrolka serwisowa i błąd p0442, patrzyłem w serwisówce i mniej więcej wiem o co chodzi, niestety jest tam tyle elementów po kolei, od korka wlewu paliwa, przez węże, po różnego rodzaju zaworki że się pogubiłem. Wczoraj wymieniałem świeczki więc trochę musiałem poodpinać ale wszystkie węże poopisywałem by nic nie pomylić. Przystawiwszy ucho do silnika jedyny świst słychać z (przepraszam nie wiem jak się to nazywa) takiego jakby zaworka, do którego dochodzą dwa wężyki i jedna dwupinowa wtyczka, posiada on również trzeci króciec z nałożonym jakby korkiem i to właśnie z tego korka świszczy (ssie). Wydaje mi sie jednak że ten korek to taki jakby mini filtr powietrza i świszczeć musi. Mam nadzieję że się mylę. Ten cały zaworek jest przykręcony do silnika (pod plastikową osłoną oczywiście). Mam nadzieję , że wiecie o co mi chodzi . Podpowiedzcie coś jak możecie. Z góry dzięki serdeczne i pozdrawiam!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawel75 Opublikowano 23 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2011 witam mam pytanie podczas jazdy w moim muranie rozwalił sie reduktor i w tym samym momencie tylny dyfer jak ktoswie dlaczego tak sie stało to prosze o info Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymas Opublikowano 29 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2012 Witam, posiadam na sprzedaż olej NS2, 4l w niebieskim oryginalnym karnistrze. Zainteresowane osoby proszę o kontakt: szymonpokorski@o2.pl lub 509-120-033. Szymas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 30 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 ===================================================================================================== Głosujemy w konkursie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! http://www.auto-swia...san-klub-polska ===================================================================================================== Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość WadimMurano Opublikowano 16 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 (edytowane) Witam. Czy ktoś wie co to za otwór jest, dlaczego on służy? Dlaczego z niego kapie olej? Co to morze być za usterka, ile kosztuje naprawa? Z góry dziękuje za odpowiedz. Edytowane 16 Maja 2012 przez WadimMurano Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maniu76 Opublikowano 11 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2012 Witam jestem nowy na forum ale mam murano z 2005 roku sprowadzony z USA. Czy ktoś mi może pomóc? Mam następującą usterkę: od pewnego czasu auto ciężko zaczęło mi zapalać. Pokazał się kod błędu P0340 czyli czujnik położenia wałka rozrządu. Czujnik wymieniłem na nowy ale nic to nie dało. Auto potrafi zgasnąć podczas jazdy a jak zgaśnie to trzeba odczekać ok. godziny aby znów zapaliło. Czy ktoś miał z czymś takim do czynienia? Proszę o informację co robić! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek07 Opublikowano 21 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2012 Pokazuje jakiś błąd, czy zupełnie nic się już nie świeci? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maniu76 Opublikowano 24 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2012 Pokazuje jakiś błąd, czy zupełnie nic się już nie świeci? Pokazuje jakiś błąd, czy zupełnie nic się już nie świeci? Pokazuje cały czas p0340 nic więcej . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kamyk94 Opublikowano 28 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2012 Witam, Masz dwa czujniki położenia wałków 0340 to czujnik na banku numer 1 czyli tym tylnym. Jeżeli wymieniłeś czujnik to może zacinać sie lub padł zawór sterujacy fazami wałka ssącego rozrządu na banku 1. Dalej idąc mogą być problemy z łańcuchem rozrządu lub napinaczami, ale to daje efekty dźwiękowe po lewej stronie silnika(patrząc od przodu)-takie terkotanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość waldas Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Witam mam Murano z 2005r z Niemiec jak do tej poty nie miałem z nim problemu,ale ostatnio słychać dziwne lekkie stuki w silniku jakby zawory lub wałek dziwne jest to że raz je słychać za chwilę nie??? Może to wina rozrządu...kiedy się go wymienia czytałem,że po ok 200tyś proszę pomóżcie!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.