jasiek22 Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2012 tam z tego co wiem jest rozrząd na łańcuchu więc wymienia się go wtedy kiedy go słychać ale najpierw warto sprawdzić napinacze bo tylko one mogły puścić a łańcuch jest dobry. Problemem może być też jakieś łożysko w silniku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Akademius Opublikowano 4 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2012 Witam i przedstawiam się jako już 6 letni użytkownik zakochany w Murano. Najpierw model z 2005 roku SL z USA, a obecnie model 2009 S, AWD też sprowadzony z USA tylko już z salonu. Obecnie 36 000 mil na liczniku. Może komuś pomogę - udało mi się zlikwidować delikatne piszczenie przednich drzwi w czasie jazdy po nieruwnościach. Guma uszczelek drzwi tarła o lakier więc na karoserii we wnęce drzwiowej nakleiłem zwykłą cienką uszczelkę samoprzylepną do okien. Teraz po zamknięciu drzwi oryginalna uszczelka drzwi styka się z tą naklejoną przeze mnie i nic nie piszczy. Ale 1. Czy ktoś wie co to może być: - gdy skręcam (szczególnie w lewo) to na zimnym silniku słyszę rzędzenie, gdzieś w układzie kierowniczym, które po rozgrzaniu auta powoli przechodzi. Latem problem mniejszy zimą większy. Ma to od nowości. Poprzedni model 2005 też tak miał. Ktoś mi doradził, że olej w przekładni kierownicy jest zbyt gęsty i robi pęcherzyki powietrza. Może ktoś już się z tym męczył? 2. Pojawiły się delikatne stuki w przednim zawieszeniu. Mechanik wymienia mi jakieś gumki stabilizatora i na kilka miesięcy spokój, ale potem znów wróciło. Czy daliście sobie z tym radę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marek 9631 Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Do silnika CASTROL syntetyczny 10W60 zgodnie z instrukcją Nissan, natomiast w skrzyni i reduktorze uzupełniali mi w warsztacie, który robi AUDI, PORSCHE, BMW, LEXUS, JAGUAR, VOLVO -prowadzi ten serwis były rajdowiec Jak pamiętasz moje doświadczenia z ASO nie były najlepsze. :/ Olej polecany to 5W30 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andri Opublikowano 18 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2013 WITAM MURANOWICZOW Czy ktos z Was wymienial świece w swym cacku? tak wymieniałem przebieg 90 000 troszke roboty jest z tym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pulsarus Opublikowano 16 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2013 Witam mam pytanie jak można naprawić świecącą kontrolkę pomarańczową ciśnienia w opnach , i jeszcze jedno jak mogę zozebrać obudowę kierownicy tak by wpasować w otwór gniazdo stacyjki bo plastikowa obudowa troszkę nachodzi , pozdrawiam Witam mam pytanko czy wasze autka po kilkugodzinnym postoju zostawiają plamę jakiegoś płynu trzoszkę śliskiego plama po 12h jest wielkości kartki pocztowej niby nic ale coś cieknie zaraz za przednimi kołami ma ktoś jakiś pomysł czy muszę jechać do doktora pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyGSX-R Opublikowano 25 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2013 Witam mam pytanie jak można naprawić świecącą kontrolkę pomarańczową ciśnienia w opnach , i jeszcze jedno jak mogę zozebrać obudowę kierownicy tak by wpasować w otwór gniazdo stacyjki bo plastikowa obudowa troszkę nachodzi , pozdrawiam Witam mam pytanko czy wasze autka po kilkugodzinnym postoju zostawiają plamę jakiegoś płynu trzoszkę śliskiego plama po 12h jest wielkości kartki pocztowej niby nic ale coś cieknie zaraz za przednimi kołami ma ktoś jakiś pomysł czy muszę jechać do doktora pozdrawiam. Kontrolka będzie świecić w dwóch przypadkach, jeśli ciśnienie w oponach jest niewłaściwe, lub jeśli któryś z czujników jest uszkodzony. Często podczas zmiany opon nieogarnięty wulkanizator potrafi uszkodzić czujnik. Nowy kosztuje coś ponad 200zł + programowanie. Na drugą część pytania odpowiedź znajdziesz zapewne na forum, na bank chodzi o przewód wspomagania, albo padnięty reduktor lub jego uszczelnienie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pulsarus Opublikowano 30 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2013 Witam bylem u doktora z autkiem i stwierdził że jest to uszczelniacz wału (mam wersje tylko z napendem na przod ) pytanie czy stosował ktos moze zamiennik tej czesci 40pln czy koniecznoscia jest zakup oryginału????? Uszczelniacz wału Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wampiros Opublikowano 24 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2014 (edytowane) Czesc, W jednym z watkow pojawil sie temat przegubów wewnetrznych do Murańca. Musze niestety wymienic i szukałem juz chyba wszędzie. Czy posiadacie może wymiary, ilosc zębów etc (specyfikacje) takiego przegubu, aby ewentualnie dopasować coś z innego modelu (Navara, Pathfinder) lub marki (Infiniti) Lub moze ktos z Was posiada na sprzedaż taki przegub Autko Murano 2006 SL wersja USA PS Moj pierwszy post, witam wszystkich! Pozdrawiam *** Sprawa zalatwiona tj zamierzam zakupic zamiennik półosi zza wody i wymienic calosc. Dzieki Darek za wyczerpujące wyjaśnienia, jak załatwie sprawę z przewodem ciśnieniowym, odezwę się co do półosi. Edytowane 25 Marca 2014 przez wampiros Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 5 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2015 WITAM MURANOWICZOW Czy ktos z Was wymienial świece w swym cacku? tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Nagon Opublikowano 10 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2016 Witajcie ! szukam pomocy . Mam problem z MURANO 3.5 gdy jest zimny wszystko jest ok ma moc przerzuca płynnie , pochodzi dosłownie 10min i jest tragedia. bardzo ciężko wprowadzić go na obroty, wręcz prawie nie możliwe . podjechać pod krawężnik nie ma mowy. mam trzy błedy pierwszy to p0746 drógi p1778 i trzeci p0868. ma ktoś schemat tej skrzyni jak wygląda silnik krokowy CVT i pierwszy i drugi zawór ciśnieniowy. pomóżcie dziękuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lajtek Opublikowano 13 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2016 Witam, Masz dwa czujniki położenia wałków 0340 to czujnik na banku numer 1 czyli tym tylnym. Jeżeli wymieniłeś czujnik to może zacinać sie lub padł zawór sterujacy fazami wałka ssącego rozrządu na banku 1. Dalej idąc mogą być problemy z łańcuchem rozrządu lub napinaczami, ale to daje efekty dźwiękowe po lewej stronie silnika(patrząc od przodu)-takie terkotanie. Witam wszystkich serdecznie. jestem (nie)szczesliwym posiadaczem Murano2006 wersja europejska od kilku dni i takie wlasnie terkotanie oblewa mnie zimnym potem. na biegu jalowym jest cicho doloze troszke gazu i terkocze na wyzszych obrotach cichnie. podczas jazdy praktycznie przy rozpedzaniu caly czas jest ten dzwiek,znika przy odejmowaniu gazu. myslalem ze przy rozrzadzie bedzie to metaliczny odglos a to jest jakby przy rowerze ktos plastik do szprych przykladal. domylam sie ze nie bedzie tanio i szybko. jakas rada? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 27 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2017 witam mi padla skrzynia biegow w murano wer.US jeszcze nie wiem co dokladnie ale auto poprostu nie rusza i cos rzezi w skrzyni, auto ma 58tys km , miedzy czasie wymienialem reduktor ktory sie posypal , lozysko kola , i maglownice , ogolnie zastanawiam sie nad sprzedaza auta i kupnem czegos normalnego . Nie wiem czy to ja mam pecha czy te auta juz tak maja? Dowiedzialem sie ciekawej rzeczy od kilku mechanikow , ze niby skrzynie automatyczne na rynek US sa produkowane troche inaczej niz na rynek EU tzn ze niby te z US nie sa przystosowane do wiekszych predkosci , np autostrada i but na 170km/h ze jest podobno jakies prawo w US odnosnie predkosci dopuszczalnych itp ?, niby tak jest we wszystkich autach z automatem nie tylko nissan. Moze ktos to potwierdzic? Ja swoim pociskalem po autostradach no i padla ale czy aby od tego? Tak masz rację na USA jest całkiem inna wersja - generalnie gorsza niż na EU/Japan tak można podsumować - jeżeli po 58 tys się zepsuła skrzynia to ciekawy jestem ile autko miało naprawdę, albo ktoś poprostu nie potrafił używać tej skrzyni - mało kto wie, że NIE WOLNO dopuszczać jazdy tegoż pojazdu z przełączeniem na N, i warto poczekać na przełożenie D/R itp. przed zakupem warto sprawdzić soebie skrzynię, podłączyć i zobaczyć jakie ma ciśnienie oleju itp. potem wychodzą kwiatki. Poza tym sam byłem świadkiem auto przebieg chyba 80 tys. km,. a czas pracy zapisany w skrzyni 6000 Godzin pracy no to potem się ludzie dziwują, że 80 tys a już skrzynia popsuta i pewnie olej nie wymieniany od nowości. Czasem trzeba wywalić parę groszy, aby nawet zaufany samochód sprawdzić. Czasem uszkodzenie jest poprostu z podowu niewiedzy jak coś obsłużyć itp. WIELE mitów krąży na temat tej skrzyni - są lepsze skrzynie, są i gorsze. Witajcie ! szukam pomocy . Mam problem z MURANO 3.5 gdy jest zimny wszystko jest ok ma moc przerzuca płynnie , pochodzi dosłownie 10min i jest tragedia. bardzo ciężko wprowadzić go na obroty, wręcz prawie nie możliwe . podjechać pod krawężnik nie ma mowy. mam trzy błedy pierwszy to p0746 drógi p1778 i trzeci p0868. ma ktoś schemat tej skrzyni jak wygląda silnik krokowy CVT i pierwszy i drugi zawór ciśnieniowy. pomóżcie dziękuje. coś się zmieniło naprawione? Bea! I tak cię podziwiam za spokój z tymi błędami. Ja gdybym któregoś dnia "doświadczył" tylu błędów jednocześnie, to zostawiłbym murana w tym miejscu gdzie to nastąpiło i poszedł dalej "z kapcia" A następnie myślałbym o kupnie nowego auta. Pozdrawiam czasem jak jest więcej błędów łatwiej znaleźć usterkę np jak masz 8 błędów to nie ma co się bać ponieważ jedna rzecz wpływa na inną i dzięki temu od razu wiadomo co jest uszkodzone. Wymiana jednego czujnika rozwiązuję problem wszystkich błędów . Nie paronojujcie Witajcie ! szukam pomocy . Mam problem z MURANO 3.5 gdy jest zimny wszystko jest ok ma moc przerzuca płynnie , pochodzi dosłownie 10min i jest tragedia. bardzo ciężko wprowadzić go na obroty, wręcz prawie nie możliwe . podjechać pod krawężnik nie ma mowy. mam trzy błedy pierwszy to p0746 drógi p1778 i trzeci p0868. ma ktoś schemat tej skrzyni jak wygląda silnik krokowy CVT i pierwszy i drugi zawór ciśnieniowy. pomóżcie dzięk hej no sprawa jest już stara i mam pytanie czy już została rozwiązana? Jaki finał warto by się było podzielić... w ten weekend Murena na autostradzie pokazała mi przysłowiowego f*ck'a straciła moc i niestety jazda powolna do 60km/h wiecej nie chciał przyspieszyć tzn obroty silnika max 1500. Po zjechaniu na parking nierówna praca dławienie i ogólnie . Doturlałem się do garażu podpiąłem co trzeba - 3 błędy P0725 P0300 P0011 rozszyfrować? no to roszyfruje... P0725 - błędna wartość prędkości silnika P0300 - misfire czyli wypadanie zapłonów P0011 - INT/V CONT B1 (B1 bank1 B2 bank2) okej no to cóż trzeba się zabrać do pracy rozebranie paru rzeczy tak, aby dostać się do czujnika położenia wałka rozrządu są 2 czujniki jak to w V6 jeden dostaniesz się w 5 minut drugi niestety w godzinę ten w godzine to trzeba aż przepustnice sciągnąć - ale przy okazji sobie ją wyczyściłem (teraz jest czysta jak... nie mam pomysłu, generalnie błyszczy) zamieniłem czujniki miejscami i po skasowaniu błędów pojawiły mi się takie: P0300 i P0021 - INT/V TIM CONT B2 (czyli teraz w banku 2) no to lecimy przy rozkręcaniu przepustnicy należy pamiętać, że woda chłodząca też przepływa przez nią, dlatego należy to mieć na uwadze. generalnie jak dobrze liczę do odkręcenia jest 10 śrub (2 filtr powietrza, 2 cybanty od przepływomierza i przepustnicy, 4 przepustnica (imbus), po 1 śrubie na każdy z czujników i pare wtyczek (przepływka, przepustnica, 2xczujnik położenia wałka rozrządu) po wymianie wszytko narazie bangla aaa i adaptacja przepustnicy bo ją czyściłem jak ktoś nie ma konsulta to jest procedura gazem zapłon czekamy 2-3s naciskamy 5x pedał w odstępach co 1s (po ostatnim naciśnieciu puszczamy gaz) czekamy 7sekund i naciskamy pedał gazu na 10s czekamy, aż zacznie migać kontrolka MIL (check egnine) jak zacznie migać to jest dobrze (jak nie to od początku) czekamy aż się zapali na stałe - gdy się zapali puszczamy gaz i naciskamy hamulec (w sumie około 20s powinna ta operacja trwać) naciskamy przycisk start trzymając pedał hamulca tak żeby auto zapaliło TERAZ NIC NIE ROBIMY czekamy minimum 20-30 sekund (adaptacja) i po sprawie do zapalenia auta (3s+5s+7s+10+10 = 35s) uwaga - różne czujniki są w Murenach i teraz tak - pierwszy mi przyszedł do D...y dopeiro drugi był właściwy. ja miałem czujnik z Renaulta Laguny 3.5 "Denso gf30+gb20" (pewnie dlatego sie zj...popsuł) "Denso gf30+gb20" to jeden czujnik nie dwa gf30 i gb20 na oby dwóch wałkach są te same pozdrawiam Adam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaIgo Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Witam wszystkich forumowiczów. Jestem całkiem nowy przeszukałem forum ale nie znalazłem tematu dotyczącego naprawy silnika w murano. Mianowicie chciałem się zorientować która z opcji jest lepsza naprawiać czy też szukać całego używanego. Od 4 miesięcy jestem posiadaczem Murano. Kupiłem sprowadzanego 2006 r. z przebiegiem 190 tyś. W ostatnią sobotę wracając z trasy zjechałem z autostrady i po kilku kilometrach rozległ się potworny pisk z okolic silnika następnie stukot mieszany z piskiem. Zatrzymałem się zgasiłem silnik. Szybkie oględziny brak wycieków oleju nic się nie urwało nic nie wisi. Poczekałem aż lekko ostygnie i odpaliłem ku zaskoczeniu cisza. Ruszam znów ten ohydny pisk tarcia metalu o metal i po chwili stukot. Nie będę smęcił dalszą opowieścią przejdę do sedna. Diagnoza - po zdjęciu misy garść blaszek padł dół silnika. Co dziwne w misie był litr oleju który de facto zmieniałem ok 3 tyg temu i przejechałem ok 500 km więc nawet nie zaglądałem na bagnet. (tak wiem powiecie no ja to nie zaglądałeś - no nie bo nigdy nie widziałem żadnych wycieków nigdy wcześniej nie ubywało ani kropelki). Wstępna ocena skoro garść blaszek to wał oberwał zdrowo korby pewnie też ( nie widziałem ich jeszcze) Koszty wał ok 3-3,5 tyś, panewki i korby( nie wiem ile z nich) i mam ok 6 tyś, ale skoro zjadł olej w ciągu 500 km znaczy coś klękło jeszcze i albo pierścienie albo uszczelniacze więc tak czy siak kosztów ciąg dalszy. Po przeliczeniu ok 10 tyś w części plus robota. W takich pieniądzach można poszukać silnika albo wręcz całego anglika. Stąd pytanie która z opcji lepsza zrobić i wiedzieć co się zrobiło tylko czy mechanik sobie poradzi na tyle na ile powinien. Czy kupić cały ( być może dobry)?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_R52 Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Koszty naprawy znasz, szukaj pewnej uzywki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaIgo Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Ok. Dzięki za odpowiedz. Czy ktoś z forumowiczow może podpowiedzieć na co zwrócić uwagę przy kupnie używki albo polecić dobry warsztat okolice Olsztyna który podejmie się naprawy takiego silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_R52 Opublikowano 18 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2017 kupując silnik na tkz. palecie jedyne co musisz wymagać do pisemnej gwarancji, a diagnostyka praktycznie jest żadna jak to nie jest w aucie. silniki w Murano 02-06 miały problemy z konsumpcją oleju, oraz z rozrządem, więc nie jest twój problem jakiś odosobniony. Zasada jest prosta trzeba regularnie zmieniać olej i nie jeździć na niskim poziomie, głównie jazda na niski poziomie oleju obarcza się problemami z pierścieniami. Jedynie co mogę Ci podpowiedzieć to szukaj silnika z ostatniego roku modelowego czyli 2007 (będzie trudno), o którym jest przekonanie (nie wiem czy słuszne), że nie występują większe problemy olejowe, ale nie możne to być znowu od modelu 2-gen ( 2008 w zwyż), bo zmian w silniku było kilka i swap nie jest taki plug and play silnik Murano jest modelem FWD, więc z podobnych lat podejdą z Altima i Maxima Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaIgo Opublikowano 18 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2017 Dziękuję za odpowiedź. Będę szukał choć już wiem że łatwo nie będzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pisanka Opublikowano 1 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2017 Problem z układem chłodzenia. Witam kolegów mam o to taki problem ze swoim murano 2004 chodzi o to że na wolnych obrotach leci mi chłodne powietrze z nawiewów i rozłącza mi parownik od gazu, przez co nie mogę ustawić dobrze gazu.Jak go podkręca do dwóch tysięcy wszystko jest w porządku.Wymieniłem pompę wody termostat i korek od chłodnicy i dalej to samo,uszczelka pod głowicą jest raczej w porządku,bo płynu mi nie ubywa i niema żadnych objawów żeby była zepsuta.Ja już z glupiałem żaden mechanik nie może mi pomóc rozkładają ręce i niewiedzą co może być.osobiście jeszcze podejrzewam że może być zapowietrzona nagrzewnica ,bo jak dodaję gazu to słyszę jak by woda się przelewala.A mam takie pytanie czy może odpowietrza się jakoś nagrzewnice,czy może gdzieś indziej leży problem.Koledzy proszę pomóżcie,bo Ja już niewiem co mam robić.Z góry dziękuję i pozdrawiam Maciek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Marcelo92 Opublikowano 14 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2017 Proszę o pomoc, co to za hałas? Co się zepsuło? Dodam tylko tyle, że nie da się jechać normalnie, obroty nie wchodzą. Proszę to link https://m.youtube.com/watch?v=7e9Ooe-Nlrc Dziękuję z góry za pomoc! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Witam, Mam problem z murano 3,5 Z51 USA LPG , grzeje się przy większych prędkościach , coś tez na wyższych obrotach dzwieki wydaje metaliczne ( jakby katalizatory sie przepalily ) . Co to może być ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_R52 Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Co do dzwiekow na obrotach to moze byc to bardzo bolesna sprawa, nie straszac zbytnio a laczac to z temperatura to moze to byc pompa wody. Przegrzewanie sie auta to od wspomnianej pompy wody do termostatu, wentylatora, niewydajnosci chlodnicy a nawet blachostki ty za malo plynu. Dzwiek jest slyszalny w czasie jazdy, postoju?, sprawny mechanik jest w stanie zlokalizowac miejsce nawet na sluch. Usun przegrzewanie sie jak najszybciej, bo jesli juz nie jest za pozno to naprawa 10-12 tysi silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Co do dzwiekow na obrotach to moze byc to bardzo bolesna sprawa, nie straszac zbytnio a laczac to z temperatura to moze to byc pompa wody. Przegrzewanie sie auta to od wspomnianej pompy wody do termostatu, wentylatora, niewydajnosci chlodnicy a nawet blachostki ty za malo plynu. Dzwiek jest slyszalny w czasie jazdy, postoju?, sprawny mechanik jest w stanie zlokalizowac miejsce nawet na sluch. Usun przegrzewanie sie jak najszybciej, bo jesli juz nie jest za pozno to naprawa 10-12 tysi silnika. metaliczny dzwiek podaczas dodawania gazu jest z przodu ,mam wrażenie że to katalizor się rozpadł i moze on jest powodem. termostat wymienony ,płyn ok ,wentylatory nowe. podejrzewam katalizotory lub pompę wody Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marek991 Opublikowano 25 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2017 Witam,Przymierzam się do kumpna Murano,z silnikiem 3.498 cm³ benzyna/ gaz.Moje główne pytanie jest takie ile może kosztować wymiana wtrysków gazu (ponieważ są uszkodzone). Na co zrócić uwagę przy kupnie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_R52 Opublikowano 25 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2017 Wtryski gazu nie sa drogie kupisz komplet za 200 i 500zl zalezy od jakosci, modelu, firmy do tego dolicz konfiguracja, zestrojenie. Uwage zwracasz na to co zawsze transmisja , napedy transfery, silnik. Jest co sprawdzac. Jak kupisz zaniedbany model, niszczony zle dzialajacym lpg to miej 15klocki w kieszeni na naprawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raflas Opublikowano 27 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2017 Panowie, odnośnie usterek - przy hamowaniu zauważyłem drgania kierownicy. Mechanik (Norauto) powiedział ze to tarcze i trzeba je wymienić, najdziwniejsze jest jednak to ze ok 3 tygodnie temu wymieniałem klocki z przodu i z tyłu w Nissanie i powiedzieli ze tarcze jeszcze na 2 wymiany klocków spokojnie wystarczą. Macie pomysł co to mogłoby byc? przecież w 3 tygodnie nie mogły się tak pokrzywić. Wiem, że to stary post ale może komuś się przyda. Koleżka mi mówił, że żaden serwis sobie z tym nie umiał u niego poradzić, a okazało się, że przy dużych kołach bicie potrafi generować rdza, która nazbiera się na obrzeżach tarcz. Wystarczyło ładne oczyszczenie tarcz z rdzy i bicie zniknęło. Powtarzam za kumplem więc nie wiem czy to do końca prawda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.