Gość markol2 Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 Witam, dziś rano auto nie chciało mi odpalić kręcie kilka minut i zapaliło poklekotało, strzeliło z tłumika i już działało normalnie. Po pracy (czyli po 8 godzinach postoju) znowu to samo kręcił silnik ale nie myślało zapalić w wyniku czego pawie rozładowałem akumulator. Podczas holowania do mechanika pomyślałem może zapali jak wrzucę bieg. Auto zapaliło ale zaś strzeliło aż mi pokrywa z filtru powietrza podskoczyła. Po dojechaniu do mechanika (był jescze zimny silnik) mechanik stwierdziłżeby wymienić przewody wysokiego napiecia. Po wymienie przewodów i świec auto nie utrzymyje wolnych obotów spada poniżej 500 lub gasnie, czasami widać że stara siępodpompować coś tam idzie i jest ok ale przy szybkim wcisnieciu sprzegła np z 2000 obrotów gasnię. Na wolnych obrotach auto dziwnie cyka lub dzwoni, ale podczas jazdy normalnie nie zauważyłem spadku mocy bez problemu wkręca się i jedzie. . Zobaczymy czy jutro rano zapali. Może macie jakieś pomysły co mogło paść ? gdzie szukać usterki od czego zacząć ? [ Dodano: Sro 11 Lut, 2009 20:11 ] Zrobiłem kilka testów oto moje kolejne spostrzeżenia: Silnik ostygł - znowu problem z zapaleniem. Podczas pracy wyłączyłem czujnik temperatury - włączy się wentylator - brak poprawy w pracy silnika. Podczas pacy wyłączyłem przepływomierz - silnik zgasł, odpalił bez przepływki i działał, po podpięci zgasł i odplił Co mnie najbardziej zdziwiło to jak na 2 i 3 cylindrze odłączyłem przewody WN ti iskry skakały z przewodów ale zero reakcji w pracy silnika. Nie odłączałem naraz 2 i 3 tylko pojedynczo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość serwis Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 Jeżeli masz kable i świece dobre, to najpierw spróbuj przyśpieszyć zapłon. Klucz 12 i rusz aparatem, sprawdź reakcję. Masz silnik z EGRem? pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość markol2 Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 to jest silnik 1,4 z 96r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość serwis Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 Najpierw przyśpiesz ten zapłon, przekręć aparatem lekko w prawo, "pod prąd" obrotów silnika. pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość markol2 Opublikowano 14 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2009 Problem już zdiagnosowny : Błąd 11 w ECU - przyczyna - ZERWANY ŁAŃCUCH ROZRZĄDU DOLNY, pęknięta osłona rozrządu głowicy. Ogólnie LIPA. Teraz mam pytanie czy NA PEWNO mogę wsadzić tam 1,6 i ECU mi ruszy? Miałem teraz wersje GX (czyli łysa). Jak teraz kupie 1,6 i zdemontuje pompę wspomagania, nie będę miał jakiś błędów, sonda lambda i inne czujniki są takie same ? Warto zakładać silnik 1,6 czy lepiej 1,4.? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dev02 Opublikowano 14 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2009 w jaki sposob silnik chodzil i autko jezdzilo przy zerwanym lancuchu ? :zdziw: cos mi tu nie gra.... moze to ktos wyjasnic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Asahi Opublikowano 15 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 przy zerwanym łańcuchu rozrządu silnik nie ma prawa działać !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość markol2 Opublikowano 15 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 czyli miałem szczęście że dojechałem , bo już nigdy nie odpali Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dev02 Opublikowano 15 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 czyli miałem szczęście że dojechałem , bo już nigdy nie odpali czyli sciagaj oslone rozrzadu i obadaj sprawe ! moze i masz nadpęknięty lancuch ale jak chodzi to napewno nie zerwany, moze jeszcze beda z tego ludzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość markol2 Opublikowano 15 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 jak pisałem wyżej zdjąłem osłonę i dolny łańcuch znalazł się u góry, oraz ta część głowicy która osłania krótki łańcuch jest popękana od strony pompy.Więc już raczej nie zadziała Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ADAM85 Opublikowano 15 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 Jaki przebieg? Jaki lałeś olej? Jaki masz styl jazdy? z ciekawości.... Powodzonka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dev02 Opublikowano 15 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 Jaki przebieg?Jaki lałeś olej? Jaki masz styl jazdy? z ciekawości.... Powodzonka przylaczam sie... poprzedni silnik (dokladnie taki jak ma kolega markol2) wysypal mi sie po 200 tys (licznikowo) aleee przez zle dobrana instalacje gazowa i checia 'oszczednosci' poprzedniego wlasciciela :/ ale rozrzad byl w nim jesszcze ok.. a katowany tez byl dobrze.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość markol2 Opublikowano 15 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 a wiec: 1) teoretycznie miał 135000 (wymieniałem górny napinacz bo miał wżery) sądzę że był kręcony, 2) Jak kupiłem to był Mobil1 pełny syntetyk, teraz zalałem go mobil1 półsyntetykiem. 3) Styl jazdy ekonomiczny i spokojny, między 2500 a 3500 obrotów, no chyba że wyprzedzanie 4) Auto jeździło na benzynie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.