Gość viali Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 Witam! Dzisiaj, dość nieoczekiwanie, przestała mi działać tylna wycieraczka. Podczas jazdy włączylem ją i po wolnym przesunięciu, przestała działać. Czy to może być silniczek tylnej wycieraczki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość serwis Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 Może być zapieczona w trzpieniu, może być silniczek, może być bezpiecznik, może nie mieć zasilania, może nie mieć sterowania - masy. pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sleepyhead Opublikowano 2 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2009 Ja również mam właśnie problem z tylną wycieraczką. Wycieraczka działa, ale przesuwa się jedynie o 1/3 pełnego machnięcia. Zatrzymuje się i potem znów. Za każdym razem punkt zatrzymania jest inny. Na szczęście jeszcze się rusza i ściera. Mam w związku z tym pytanie czy ktoś już miał taką usterkę i jak sobie z nią poradził ? Czy przyczyna tkwi gdzieć w tylnej klapia czy może w przełącznku elektrycznym przy kierownicy ? Zastanawiam się nad przełącznikiem przy kierownicy ponieważ tempomat od wycieraczek przednich, który jest w tym samym przełączniku, ustawiony w jednej pozycji (maksymalny czas) daje taką samą usterkę z przednimi wycieraczkami. Gdy go minimalnie przekręce wszystko wraca do normy P.S. Dokopałem się na forum do wątku o tylnej wycieraczce, ale nic tam nie ma o naprawie. Jedynie o wymianie na nową. http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...lna+wycieraczka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek Opublikowano 2 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2009 Najczęściej jest tak jak pisał kolega wyżej, trzpienie się zapiekają, bo ta wycieraczka jest rzadko używana, a niekiedy niektórzy wogole jej nie używają. U mnie był problem z niedochodzeniem powierzchni gumy do szyby, rozebrałem wszystko, oczyściłem włącznie z trzpieniem , przesmarowałem ramię i sprężynę naciągającą i jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sleepyhead Opublikowano 3 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2009 U mnie wycieraczka jest używana dużo, zwłaszcza teraz zimą chodzi non stop. Nie narzekam wogóle na korozję trzpienia czy siłę docisku. Szwankuje tylko sterowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość FlashT Opublikowano 3 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2009 Niesamowite... tego samego dnia mi padla wycieraczka tylnia... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sleepyhead Opublikowano 4 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 Chyba namierzyłem przyczynę moich problemów. Po każdym otwarciu i zamknięciu tylnej klapy wycieraczka działa raz poprawnie a innym razem szwankuje. Muszę się przyjrzeć kablom w okolicy klapy, chyba któryś jest pęknięty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gregpil Opublikowano 4 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 Ja co prawda mam N15, ale u mnie było podobnie. Działała bardzo powoli, czasami do połowy, a czasami wcale. Po umyciu samochodu było lepiej przez 10 minut:) Więc wymontowałem silniczek przeczyściłem, nasmarowałem i śmiga teraz jak nowa!!!! Powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość walut Opublikowano 6 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2009 u mnie przyczyną były wyjechane szczotki silniczka. kupiłem szczotki od jakiejś małej wiertarki bosh , na papierze sciernym oszlifowałem do wymiaru trzymadła i działa do dziś. A robiłem ze 3 lata temu. Przy okazji drobnym papierem przetrzeć komutator silniczka i posmarować trzpień w osłonie i koło w środku przekładni , pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pagio1 Opublikowano 23 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2009 Witam, po przeczytaniu tego postu zauważyłem takie same objawy w mojej almerce. Wycieraczka idzie powoli i tylko do połowy, muszę pomóc jej ręcznie żeby wróciła z powrotem. Koledzy powiedzcie czy dobry jest dostęp do mechanizmu wycieraczki po zdjęciu tapicerki klapy? Pytam bo nie ściągałem tego obicia drzwi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sony Opublikowano 24 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 też miałem ten problem pół roku temu w N15, rozebrałem, przeczyściłem silniczek, przesmarowałem i działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tolo74 Opublikowano 24 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 Rozebrać, przeczyscic wszystko i nasmatowac poki silnik nie zdechl. Ja musilem ja nawet roznitowac, ale teraz jest lepsza od nowej. Kontrukcja calkiemprosta (w przeciwienstwie do przedniej) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość anderman Opublikowano 26 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2009 U mnie wycieraczka jest używana dużo, zwłaszcza teraz zimą chodzi non stop.Nie narzekam wogóle na korozję trzpienia czy siłę docisku. Szwankuje tylko sterowanie. polecam spoiler nad szybę.nie mogę sie przyzwyczaic do takiej czystej zwłaszcza na trasie :diabel2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pagio1 Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Ja musilem ja nawet roznitowac po roznitowaniu mechanizmu przekładni wycieraczki co działo się w śrotku? Jak zamknołeś spowrotem ten mechanizm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tolo74 Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Ja musilem ja nawet roznitowac po roznitowaniu mechanizmu przekładni wycieraczki co działo się w śrotku? Jak zamknołeś spowrotem ten mechanizm. na srubkach -to zaden problem, zrobisz lepiej niz fabryka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość martinerek Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2009 witam..mi nie działają przednie wycieraczki dla odmiany ..ani drgną, bezpiecznik ok..możecie podpowiedzieć co należy sprawdzić ..N16 2001 rok. dzieki z góry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pagio1 Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2009 na srubkach -to zaden problem, zrobisz lepiej niz fabryka Zobiłem jak kazano i jestem zadowolony wynikami. Mechanizm zkorodowany w środku, wyczyszczony, nasmarowany i śmiga jak nowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tolo74 Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2009 a nie mówiłem -odrobine checi, majzel, czujnik i po sprawie [ Dodano: Wto 07 Kwi, 2009 22:59 ] zapomnialem napisac ze najgorszy z tego wszystkiego byl demontaz z uwagi na dziwnie skladane plastiki za zaczepach i spinkach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Arturo77 Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Ja mam podobny problem. Mnie również wycieraczka nie działała. rozebrałem silnik bo był zatarty trzpień i już działa ale tylko jak podepnę do akumulatora. Po podpięciu do kostki nie działa w ogóle albo działa cały czas jak zmieniłem przewody w kostce - zaraz po włączeniu zapłonu. Po zdjęciu schowka nie znalazłem żadnego przekaźnika. Pomóżcie co może być jeszcze zdefektowane? Mam najprawdopodobniej wersję tylko z przerywaną pracą tylnej wycieraczki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tolo74 Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Wycieraczke sprawdz wymontowana. Na jednym przewodzie zawsze ma byc masa, na drugim zasilanie-chyba czerwonawy, (zeby mogla wrocic an swoje polozenie), a trzeci to inicjacja wycierczki -wystarczy na sekunde wlaczyc i sie uruchomi wracajac na swoej polozenie. Jak tu cos bedzie nie tak -to trzeba szukac przyczyny w dzialaniu stykow wycierczki wewnatrz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość M1ch4l Opublikowano 28 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2009 u mnie też nie działała. teraz działa, duuużo smaru na trzpień. mierzyłem wszystko miernikiem i było ok wiec doszliśmy z ojcem do wniosku ze to musi być mechaniczne uszkodzenie. najpierw wd40 ile fabryka dała a potem jak juz wybiliśmy trzpień zasmarowaliśmy go smarem jakims i działa powodzenia w naprawie, aha z zdejmowaniem trzpienia łączy sie walka z taką mikro uszczelką i zawleczką (okrągła a trzpieniu strasznie cięzko ją zdjąć zeby nie zniszczyć, ale sie da) cierpliwości i powodzenia jeszcze raz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek Opublikowano 28 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2009 Ja mam za to problem z przednimy wycieraczkami. Na cyklu przerywanym i ciągłym chodzą bez zarzutu. Ale jak chcem tylko raz zebrać wodę z szyby to idzie go góry na 1/3 wysokości i stop. Potem znowu pójdzie kawałek do góry i znowu stop. Trzeba klika razy machnąć wajchą aby wycieraczki doszły do góry szyby i wróciły do pozycji startowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tolo74 Opublikowano 30 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2009 Ja mam za to problem z przednimy wycieraczkami. Na cyklu przerywanym i ciągłym chodzą bez zarzutu. Ale jak chcem tylko raz zebrać wodę z szyby to idzie go góry na 1/3 wysokości i stop. Potem znowu pójdzie kawałek do góry i znowu stop. Trzeba klika razy machnąć wajchą aby wycieraczki doszły do góry szyby i wróciły do pozycji startowej. Musisz rozebrac podszybie i dostac sie do mechniazmu slimaka wycieraczki. Tam cos nei styka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
webqurt Opublikowano 12 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 Panowie mam pytanie odosnie tylnej wycieraczki a nie chce nowego tematu zakladac. Otoz wymontowalem mechanizm trzpien byl zapieczony, nasmarowany i wyczyszczony. Teraz wszystko ladnie szmiga ale tylko jak jest podlaczony na ostro, natomiast jak podlacze w aucie juz mi nie dziala nic. Dlatego mam pytanie ile jest bezpiecznikow do tylnej wycieraczki ?? Sprawdzalem tylko 1 byl dobry ale moze jest wiecej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość citek10 Opublikowano 15 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2013 Witam. Podbijam temat. Czytałem ten watek i większośc z Was poleca na początku przeczyścić mechanizm. U mnie sytuacja jest taka że wycieraczka stanęła i nie rusza się A ze swojej strony pytam. 1. czy jest gdzies jakas obrazkowa instrukcja do tego ? 2. czy zdejmowanie obudowy klapy tylnej jest trudne? Jako świeżak poradziłbym sobie z dotarciem do silniczka? 3. czy gdy juz dotre do tego silniczka i przeczyszcze go, nasmaruje itd i okaże się że to nie pomogło to czy silniczek do micry (bo tak tez tutaj czytałem) pasuje do almery n16 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.