Gość CZM Opublikowano 13 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2009 Witam! Jestem nowy,więc jak coś nie tak z tematem to mówcie. Chodzi mi konkretnie o to,prawdopodobnie niedługo zostanę szczęśliwym posiadaczem Nissan'a 240SX i mam pytanie,jakie przeróbki mogę w nim zastosować...Trochę nurtuje mnie sprawa,że silniki 1.8 TURBO mają 170KM,zaś 2.4 tylko 155KM,czy istnieje możliwość uturbienia silnika 2.4,jak jeszcze mógłbym zwiększyć moc autka? Powiedzcie mi też o takich tańszych sposobach... Proszę temat potraktować poważnie. Z góry dziękuje za odpowiedzi. Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jastrząb Opublikowano 13 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2009 CZM przeczytaj oznaczenie silnika. jak to będzie jakikolwiek serii KA to jest dużo turbo Kitów a sam silnik jest podatny na tuning. Moce jakie można osiągnąć są zadowalające Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 13 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2009 Witam!Jestem nowy,więc jak coś nie tak z tematem to mówcie. Chodzi mi konkretnie o to,prawdopodobnie niedługo zostanę szczęśliwym posiadaczem Nissan'a 240SX i mam pytanie,jakie przeróbki mogę w nim zastosować...Trochę nurtuje mnie sprawa,że silniki 1.8 TURBO mają 170KM,zaś 2.4 tylko 155KM,czy istnieje możliwość uturbienia silnika 2.4,jak jeszcze mógłbym zwiększyć moc autka? Powiedzcie mi też o takich tańszych sposobach... Proszę temat potraktować poważnie. Z góry dziękuje za odpowiedzi. Pozdrawiam! trudno taktowac taki temat powaznie jesli chcesz kupic samochod za 2,5 tys a mowisz o uturbianiu...Ja za zrobienie samego IC z orurowaniem etc. zaplacilem wlasnie b. bliska kwote a gdzie samo turbo etc. etc. IMHO nie warto isc w KA ze wzgledu na to, ze lepiej dolozyc kupic s13 z CA BTW mogles wszystko napisac w jednym temacie. Jak chcesz sie czegos dowiedziec o s13 to tutaj masz link http://forum.turbokillers.com/ uzyj funkcji "szukaj" zanim zapytasz, bo Cie tam zjedza za zadawanie pytan, ktore juz zostaly udzielone odpowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 13 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2009 Ewentualnie zamiast bawic sie w uturbianie ka wejsc w sr-ke. Zabawy tez troche bedzie ale wsadzisz silnik ktory ma potencjal i wiedza na jego temat jest szeroka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CZM Opublikowano 13 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2009 A jak wyglądała by np.sprawa swap'a np.1.8 TURBO i cena...? Pewnie jakieś drugie tyle co ten SX. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 14 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2009 za 2500zl to nawet nie masz co myslec o swapie. Masz za maly budzet na s13. Jak wczesniej polecalem e30 z 6 cylidrowcem na poczatek nauki wystarczy(tylko zespawac dyfer) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
geniula1 Opublikowano 24 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 hmmm. Uturbienie KA w polsce jest całkowicie nie opłacalne. Jedyne rzeczy któe możesz zrobić by zyskać kilka koni to: - wyciąć katalizator - przyspieszyć zapłon ale wówczas bardzo szybko szklanki zaczną ci klekotać - odchudzić koło zamachowe - wlać V-power racing Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.