Gość Szlumik Opublikowano 14 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2009 Podczas jazdy "przedzakupowej" X-em T30 przejeżdzając przez dziurę lub większą nierówność w nawierzchni jezdni z przedniego zawieszenia dochodzi stłumiony tępy stukot. Mechanik, który oglądał zawieszenie samochódu z poziomu kanału nic nie znalazł, sugerował, że może to być stabilizator, ale również trudno było zanalżć luzy na tym elemencie. Czy macie podobne doświadczenia i co było ich wynikiem ? Może któryś z gumowych elementów zawieszenia się "wyrobił" ? Dziękuję za podpowiedzi. PS. Podobno jakiś czas temu mechanik uznał, że odgłosy pochodzą z półosi i końcówek drążków kierowniczych , wczoraj inny mechanik już tego nie zauważył. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waleszczak Opublikowano 15 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 Szlumik, A może to tylko łączniki stabilizatora?W mojej starej primerze sypały się dosyć często...koszt niewielki w zamienniku ok.70 zł sztuka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Szlumik Opublikowano 15 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 Mechanik podczas przeglądu podobnie sugerował, ale poruszając stabilizatorem luzów nie wyczuwał. Dzięki ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kodi Opublikowano 16 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 U mnie były końcówki drążków kierowniczych. Koszt śmieszny. Za drążki 100zł i roboty na 30min. + zbieżność za 130zł. Ciężko powiedzieć co może być u Ciebie. Jesli coś stuka to powinny gdzieś być luzy. Wachacze, półosie, stabilizatory, końcówki - nie wiem co moze być jeszcze? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzidek Opublikowano 27 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 Witam U mnie też początkowo „gulgotało” z przodu przy jeździe po nierównościach, a teraz już wali. Oglądałem drążki stabilizatorów i okazało się, że tuleje gumowe są popękane i wychodzą poza jarzmo, a więc mają luzy. Nie wiem, jaki jest stan łączników stabilizatorów, bo podobno luzy można sprawdzić dopiero po ich rozłączeniu. Może ktoś wie gdzie można kupić tuleje gumowe stabilizatorów /przód i tył/, bo w Łodzi, gdzie mieszkam nawet w autoryzowanym serwisie muszą sprowadzać na zamówienie. Proszę o informację doświadczonych kolegów, którzy już wymieniali te elementy na temat kolejności postępowania. Pozdrawiam wszystkich. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.