Gość przemo362 Opublikowano 16 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 witam posiadam nissana 200sx i mam problem jak go odpale to straszne dymi i max wkreca sie do 4 tysiecy obrotow wiecej nie chce tak wychodzi jak by nie palil na wszystkie swiece lub jest rozrzad przestawiony ale to tylko przypuszczenia znajomy mi tak powiedzial powiedzial tez ze moze cos z elektronika a ja sie do was zwracam o pomoc z gory dziekuje za pomoc pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Misiek_nx Opublikowano 16 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 (...) z gory dziekuje za pomoc pozdrawiam z dołu zachęcam do poczytania forum pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 16 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 witam posiadam nissana 200sx i mam problem jak go odpale to straszne dymi i max wkreca sie do 4 tysiecy obrotow wiecej nie chce tak wychodzi jak by nie palil na wszystkie swiece lub jest rozrzad przestawiony ale to tylko przypuszczenia znajomy mi tak powiedzial powiedzial tez ze moze cos z elektronika a ja sie do was zwracam o pomoc z gory dziekuje za pomoc pozdrawiamA jaki dym? Czarny, bialy, niebieski? Nie wkreca sie na postoju czy podczas jazdy? A silnik chodzi w miare normalnie czy brzmi troche inaczej? U Emila jak padla jedna cewka to brzmial jak v8. U mnie byla nieszczelnosc i nie wkrecal sie powyzej 4 tys. ale to pod obciazeniem, na luzie bylo ok. Napisz cos wiecej-co to za silnik etc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość przemo362 Opublikowano 16 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 dym czarny jest a silnik 1.8 turbo co ty on jest slaby jak niewiem co na nie wkreca sie na obroty i nie ujedzie sie nim Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 16 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 Znalazlem na innym forum moze Ci sie ptzyda: "Silnik już założony po odpaleniu byly problemy z kopceniem i nie chciał przekroczyc 2200 obr. pomogła zmiana uszkodzonej przepływki" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 JA obstawiam nieszczelność po stronie tłoczącej... powietrze ucieka które jest zmeirzone przez przepływkę i go przelewa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość przemo362 Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 JA obstawiam nieszczelność po stronie tłoczącej... powietrze ucieka które jest zmeirzone przez przepływkę i go przelewa. okej dzieku wam za pomoc wszystko sprawdze i jak bedzie cos nie tak to napisze narazie dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.