Gość lewandoree Opublikowano 16 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 Jak w temacie Witam chciałbym poznać opinie czy ma to sens przy tym silniczku , bo chce go zawirusować ale maksymalnie do mocy 100 km bo słyszałem ze turbina wytrzymuje maksymalnie 110 KM obciążenia to samo tyczy się wtrysków , proszę o fachowe porady , Z tego co widziałem u siebie na pokrywie zaworów jest obudowa filtra od którego odchodzi rura idąca gdzieś pod zderzak .Nie wiem czy to mądry pomysł ale pewnie zajmie się tym lepiej np firma el-tec ale sobie to tak wyobrażałem jak to mogło wyglądać i ta obudowę filtra można zastąpić rura dolotowa która kończy się sportowym filtrem powietrza umiejscowionym tuz nad seryjnym kanale dolotowym takim plastikowym dołączonym do belki przy akumulatorze , wkleję zdjęcie zęby to jakoś ując Co do kolektora wydechowego wo gole nie mam pomysłów pewne jest ze chce się pozbyć katalizatora . Proszę o opinie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 16 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 Z tego co widziałem u siebie na pokrywie zaworów jest obudowa filtra od którego odchodzi rura idąca gdzieś pod zderzak .Nie wiem czy to mądry pomysł ale pewnie zajmie się tym lepiej np firma el-tec pewnie masz rację bo w swoim projekcie skuteczne pozbędziesz się intercoolera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lewandoree Opublikowano 16 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 to sprecyzuje bardziej o co mi chodziło cos w tym stylu inaczej tego zobrazować nie potrafię Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 16 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 No to już lepiej Niestety mam nic do dodania w temacie. Rzuciło mi się tylko w oczy odcięcie IC. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Teres Opublikowano 16 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 Nie ma sensu, ryzykujesz tylko gorsze filtrowanie powietrza. porcupine ma zawirusowane 1.5dci to go pytaj. zabawy z dolotem mają sens przy autach wolnossących, turbo samo sobie zassie tyle ile potrzeba, możesz spróbować poprawić coś przy IC, ale też nie wiem czy warto... lepiej zaproś dziewczynę/żonę na dobrą kolację Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość serwis Opublikowano 16 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 zabawy z dolotem mają sens przy autach wolnossących, turbo samo sobie zassie tyle ile potrzeba, możesz spróbować poprawić coś przy IC, ale też nie wiem czy warto... lepiej zaproś dziewczynę/żonę na dobrą kolację i kto to mówi... myślałem, ze żony/dziewczyny mają wozić manometry na kolanach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 16 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 U mnie w saabie silnik 2.0 Turbo stożek dodał 13KM... poprawa od 4500obr.min do odcinki. w 200SX S14 nie jest tajemnicą że stożek dodaje w granicach 10-20KM (10KM przy mocy maksymalnej a 20 przy odcince) - wielo krotnie sprawdzone na hamowni u Maćka... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Teres Opublikowano 16 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 Ciekawe jak sprawa ma się w dci, kolega może sprawdzić. Ja bardziej bym zadbał o FMIC + program. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lewandoree Opublikowano 16 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 Czyli np większy IC np z 2.5 dci albo 2.2 dci . A jeszcze pytanko czy ktoś orientuje sie czy turbo z 2.2 dci ( silnik japoński 136 KM ) będzie pasowało do układu z 1.5 dci tzn rozstaw szpilek itd , ile w rzeczywistości sa w stanie wytrzymać seryjne wtryski chodzi mi o moc silnika . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bartez1984 Opublikowano 21 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 nie bój, wtryski wytrzymają. a dolot da ci jedynie fajne efekty dźwiękowe. zadając pytania o chipach, tuningach trzeba wiedzieć podstawowe sprawy chociażby do jakiej temp. nagrzewa się denko tłoka a później z czego jest wykonany. mając podstawy odpowiecie sobie na wiele pytań. pozdr bartek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.