Gość kabuz Opublikowano 16 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 witam klubowicze 1 problemem jest to że jak wchodzę w zakręt w prawo przy większej prędkości i auto jest przechylone w dużym stopniu na lewą stronę coś zaczyna zgrzytać gdzieś z przodu trudno jest wyczuć w którym miejscu dokładnie. (to na pewno nie przegub bo już był wymieniany to dochodzi tak jakby spod maski) alma ma wspomaganie Natomiast drugi pojawił się teraz jak jadę po nieodśnieżonej drodze i dodam więcej gazu tak się coś tłucze jak by silnik miał wyskoczyć i auto się miało rozsypać nie wiem czy to już padnięte poduszki silnika czy coś innego podobne działo się wcześniej gdy ruszałem przy dużych obrotach i koła zaczęły kopać szcególnie na nierównej drodze może już ktoś z was się spotkał z podobmymi problemami proszę o pomoc w diagnozie usterek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jarek Opublikowano 16 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 Hey, To może być rozwalony przegłub... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klaudi29 Opublikowano 16 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 witam umie padły amory(zamarzły) i wydobywało się metaliczne stukanie,tym wieksze jak zrywałem gumy lub jeździłem po nierównościach a co drugiego przypadku to możne ci łańcuszek dzwoni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kabuz Opublikowano 16 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 przegub lewy jak i prawy był nie dawno wymieniany tak że chyba to nie to, a co do łańcuszka to też jest w dobrym stanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość serwis Opublikowano 16 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 Problem 1: o ile to nie sworzeń wahacza, który często lubi skrzypieć to przyjrzałbym się tulejkom stabilizatora przedniego. Problem 2: większość samochodów tej klasy w momencie utraty przyczepnosci przez koła podczas przespieszania trzęsie się, podskakuje itp. To wynika stąd, że przednie koło gwałtownie traci i łapie przyczepność, stąd rzuca w komorze silnikiem i w efekcie czujesz to na całym samochodzie. pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość almerka Opublikowano 27 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 moze wypadałoby sprawdzić czy to nie łożysko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość olgi Opublikowano 27 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 Łożysko nie hałasuje przy skręcie tylko przy zwiększaniu prędkości w ogóle (tak na marginesie). Sprawdź też osłony przy przegubach wewnętrznych od skrzyni i mocowania amortyzatorów. nie wykluczaj też felernego montażu przegubów zewn. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ulenka Opublikowano 2 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2009 alma ma wspomaganie u mnie w N15 ilośc oleju do wspomagania była zbyt mała i to dawało dziwne dźwięki, niby banalne ale może.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość almerka Opublikowano 8 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 mi łożysko stukało przy skręcie ... wszyscy mysleli ze to sworznie, ale okazoało sie, że łożysko było skrzywione... najprawdopodobniej przez jakąś dziurę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kabuz Opublikowano 8 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 co do tego zgrzytania po zimie zaczęło sie nasilać dziwi mnie to że tylko przy skręceniu kierownicy w prawo i wydobywa się gdzieś ze środkowej przedniej części tak że drga cała podłoga pod nogami z przodu dzieje się podobnie przy jeździe po nierównościach nie mog dojść co to i jak by było łożysko to by zgrzytało w kole a i wiem na pewno że mam padniętą poduszkę pod silnikiem tylko jeszcze nie wiem którą płynu do w wspomagania jest w sam raz czekam na propozycje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rysiu83 Opublikowano 8 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 moja jedna,któryś przegub...z tym że ciekawostka...zgrzytanie eweidentnie było słyszalne z prawej stront a to był lewy przegub..tak jak piszesz przy skręcie dźwięk typu jakby blacha o blachę tarła i było to czuć na podłodze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cyycu Opublikowano 8 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 ja miałem też taki problem przy skecie że to łożysko waliło, więc jakby co proponuje je sprawdzić pozdrawiam:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość many1984renice Opublikowano 10 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2009 mam mały problem z Almerka n16 2,2 di jadac nie wiecej niz 100km/h puka cos w kierownicy przy delikanym skrecie w prawo i powrocie na wprost.Dodam tylko ze przeguby zewnetrzne wymienione na nowe,koncowki stabilizatora a takrze drarzki kierownicze Łozyska w dobrym stanie a na dodatek ciagnie auto strasznie na prawo jezdze od warsztatu do warsztatu i za karzdym razem mowiac cos innego POMOCY!!!! :029: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kabuz Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2009 problem się rozwiązał podczas skrętu w prawo dochodziło do rozszczelnienia wydechu katalizator dostawał drgań i bił o ramę dopiero jak wymieniłem wydech wszystko ucichło także problem był tego typu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.