Mavv Opublikowano 16 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 Witam! Kolega ma do oddania pasek do alternatora. Pytanie jest takie, czy podejdzie? On miał Primkę P11.144 1.8 benzyniak, ja mam WP11.1.6 16V benzyniak. Nie mam jak sprawdzić, liczę na Wasze doświadczenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maniek-ol Opublikowano 16 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 Mavv, napisz jeszcze czy kolega i Ty macie klimę czy nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mavv Opublikowano 16 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 Mavv, napisz jeszcze czy kolega i Ty macie klimę czy nie. Ani on ani ja nie mamy klimy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARTI Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 p11 qg1.8 ma 6pk820,a p11 ga16 ma 4pk800 wiec nie ma szans a tu link do katalogu Gates https://www.gates-online.com/GatesEU/pl/PL/...cmd=gateswebcat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość RooS Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 p11 qg1.8 ma 6pk820,a p11 ga16 ma 4pk800 wiec nie ma szans a tu link do katalogu Gateshttps://www.gates-online.com/GatesEU/pl/PL/...cmd=gateswebcat Z tego co ja widzę w katalogu Gates to P11E '99- 1.8 16v QG18DE ma pasek do alternatora bez klimy 6PK818 I WP11E '98- 1.6 16v GA16DE / GA16DEL , też ma pasek do alternatora bez klimy 6PK818... 4PK800 niby idzie do pompy wody i wspomagania... Oczywiście według Gates. Chyba błąd tam mają, sprawdze Audatexem i edytuję posta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mavv Opublikowano 17 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 Z tego co ja widzę w katalogu Gates to P11E '99- 1.8 16v QG18DE ma pasek do alternatora bez klimy 6PK818 I WP11E '98- 1.6 16v GA16DE / GA16DEL , też ma pasek do alternatora bez klimy 6PK818... 4PK800 niby idzie do pompy wody i wspomagania... Oczywiście według Gates. Chyba błąd tam mają, sprawdze Audatexem i edytuję posta. Ja dopiero będę za kilka dni w sklepie moto po brakujący filtr oleju, więc dopiero wtedy mógłbym sprawdzić paski. Będę widzięczny za info o pasku, bo z kolegą będę się widział w pracy jutro i dać mu znać co i jak. [ Dodano: Wto 17 Lut, 2009 15:34 ] Właśnie przejrzałem ofertę Gatesa. Wygląda na to, że mamy ten sam pasek, 6PK818. Jest on i w silnikach 1.6 16V GA16DE i 1.8 16V QG18DE bez klimy. Poprawcie, jeśli się mylę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość RooS Opublikowano 18 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2009 Z tego co posprawdzałem to MARTI ma chyba rację. Do P11.144 szedł 6PK820, a do WP11 4PK800. Sprawdź ile masz żeber na swoim pasku, pewnie będą 4. A na pasku twojego kolegi będzie 6 i będzie szerszy. A przy okazji wychodzi, że w Gatesie mają błąd. Poza tym lepiej chyba kupić nowy pasek Boscha za 15 zł, bo wiadomo ile tamten już czasu leżał? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 18 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2009 temat o paskach już jest http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=12081 Lepiej zmieżyć własny bo potem różnie to bywa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.