Gość mały86 Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 Zacznę od początku. Padła mi uszczelka pod głowicą. Jednak podczas jazdy nie zauważyłem podniesionej wskazówki temperatury( byla przed czerwonym polem) poniewaz nie zapalila sie zadna kontrolka. Zauważylem ze cos jest nie tak dopiero kiedy zaczal mi slabnac. Olej walilo w chlodzenie. Po rozebraniu silnika i wymianie uszczelki auto jezdzi ok, ale dalej olej leci w chłodzenie :< . Mechanik podejrzewa peknieta glowice albo blok. Zastanawiam sie co z tym zrobic. Silnik na Allegro kosztuje 3 tys. a tak na prawde nie wiem co to jest.I trafie na jakiegos bubla. Znalazłem głowice za 2 tys. Słyszałem również o tym ze taka glowice mozna zregenerowac i ze to koszt ok 14000 zł. Tylko pytanie co bedzie jezeli padła i glowica i blok. Proszę doradzcie mi co mam zrobic ????? Czy jest mozliwe zeby padla i glowica i blok? Z góry dziekuje za porady Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość logis Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 Dlaczego ten co robił głowice jej nie sprawdził na na szczelność??? Możesz poszukać silnika z gwarancją,czasami dają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mały86 Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 No właśnie to już błąd mechanika. Teraz trzeba rozebrać silnik i sprawdzić czy to głowica [ Dodano: Sob 21 Lut, 2009 20:03 ] Głowica cała . Okazało się że to chłodniczka oleju. Jestem właśnie w trakcie poszukiwań, może ktoś wie gdzie mogę taka dostac( oczywiście za rozsądną cenę) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bartez1984 Opublikowano 21 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 Masakra. Trafna diagnoza to nadal problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ron Opublikowano 22 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2009 Cześć.Mam problem, głowica pęknieta w miejscu gdzie spawanie niema sensu tak powiedział mechanik płaszcz wodny przy wtryskiwaczu na 1 cylindrze.Szukam uzywanej głowicy słabo mi idzie.Prosze o pomoc z okolicy najlepiej Bydgoszczy! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
caniball Opublikowano 23 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2009 Cześć miałem identyczną sytuacje z tym ze tak zwany pan mechanik dał sobie ja..a uciąć ze chodniczka była sprawdzana i to sprawdzał ja na moje życzenie przed innymi czynnościami . Niestety ten złodziej jak coś podam adres żeby uważać Olsztyn Jarocka 44 Mechanika Pojazdowa Auto-Service. Dariusz Gajewski rozebrał silnik wymienił uszczelkę oleje np Olej 10 W 40 OPLA sprzedaje za 125 zł za 5 l gdzie w oplu samym kosztuje 70 zł , za całą robotę z częściami wziął 1300 zł i na koniec jak mu udowodniłem że to chłodniczka to jeszcze w żywe oczy kłamał że jak sprawdzał to była cała a auto w tym czasie od niego nie wyjeżdżało Wiec panowie omijajcie tan warsztat wielkim łukiem POZDRAWIAM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ron Opublikowano 23 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2009 Cześć. Jestem pewien ze to głowica , gdyż jak babelkowało w zbiorniczku wyrównawczym, płyn był z plamami mleczny a ścianki były zatłuszczone. Po odkręceniu korka od chłodnicy był syk gazów nawet potym jak silnik pracował krótko. Alma zaczęła troche kopcić lekko na siwo i wciągać więcej płynu i okazało sie ze i uszczelka siadła. Głowica sprawdzona na szczelność także na 100% awaria. Są firmy które sprzedają zregenerowane głowice chyba po spawaniu i ta 6 miesięcy gwarancji, niewiem co tym myśleć? Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.