Gość Krystian Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2008 a o który silnik Ci chodzi dla uscislenia, DI czy TDI? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Napisz coś więcej ..... Który rok itd Też mam D22 z przebiegiem 30 tys Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość RafałK Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Silnik 2,5 TDI , rocznik 2004 , przejechane 70 000 km. Samochód sprawdzany , serwisowany , olej zmieniany , nie katowany w terenie 99% tras po szosach. OFF-ROADER Ja bym sprzedawał go jak naszybciej , chyba że masz zbędne 10 000 zł na remont silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2008 RafałK napisał: OFF-ROADER Ja bym sprzedawał go jak naszybciej , chyba że masz zbędne 10 000 zł na remont silnika. Mój na szczęście jest na gwarancji jeszcze 2 lata Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość RafałK Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 A jest serwisowany w ASO ? Wszystko wymieniasz , co producent przykazał , kseruj od razu FV za wszelkie wymiany i tylko w ASO Nissana , bo jak nawet żarówkę wymienisz gdzieś indziej to po gwarancji. A jak już silnik zacznie niedomagać to daj znać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 RafałK napisał: A jest serwisowany w ASO ? Wszystko wymieniasz , co producent przykazał , kseruj od razu FV za wszelkie wymiany i tylko w ASO Nissana , bo jak nawet żarówkę wymienisz gdzieś indziej to po gwarancji. A jak już silnik zacznie niedomagać to daj znać. D 22 mam 2 szt Serwisowane i kupione w ASO Mam je od niecałego roku Z ASO nie mam problemów , mam mocno zmotanego Patrola Przy wymianach gwarancyjnych nie robią żadnych problemów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość RafałK Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Obyś nie maił tego co ja , jak ktoś 6 miesięcy temu by mi powiedział że silnik mi się rozsypie po 70 000 w nissanie to bym go wyśmiał , teraz nie jest mi do śmiechu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mitek Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Witam Mam ten sam problem. Pick-up z grudnia 2002. silnik rozleciał się po 167 tysiącach. Obecnie czekam na używany. Kontaktowąłem sie z NISSAN EUROPE i na te silniki jest tzw. list serwisowy ale nie obejmuje zniszczenia silnika a tylko z tego co pamietam luzy na wale luzy na korbowodach itd. Po stwierdzeniu tego typu uszkodzeń czy jakichś innych dobiegających z silnika dźwieków należało sie udac do ASO i poddać silnik ekspertyzie i ewentualnemu remontowi. Wydaje się to bzdurą. Czy może macie jakieś konkretne pomysły jak zmusić ich do zwrotu kasy za naprwę przynajmniej. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość RafałK Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Na początek TVN Turbo jesteś już trzecią osobą jaka się zgłosiła , trzeba poszukać jeszcze kilku osób a takie są , bo wczoraj szukałem korbowodu na allegro , były wystawione 2 silniki na części wszystkie bez korbowodów , więc popyt jest duży. Myślę że nagłośnienie tej sprawy w mediach zrobi swoje , a jak nie pozostaje pozew do sądu. [ Dodano: Sro 23 Kwi, 2008 11:00 ] Cytat D 22 mam 2 szt Serwisowane i kupione w ASO Sprawdz czy na FV masz wpisywany numer VIN , ponieważ brak tego numeru oznacza utratę gwarancji. Cytat Faktury przeslane przez Pana równiez nie udawadniaja wykonania przegladów okresowych, ani wykazu czynnosci obslugowych ze wzgledu na brak na nich numeru VIN. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nieludzki Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2008 kiedy jakiś czas temu szukałem Navary dla siebie w Niemczech to zaskoczeniem dla mnie była liczba wystawianych na aukcjach samochodów z uszkodzonym silnikiem lub po wymianie kompletnego silnika... nigdy wcześniej przy innej marce nie widziałem czegoś takiego... tu na miejscu nikt mi nie potrafił odpowiedzieć na pytanie w czym tkwi problem i jakich modeli, roczników i przebiegu należy unikać... prawdopodobnie wypuścili wadliwą serię, w krajach cywilizowanych przyznali sie do winy wymienili części a u nas... jak zwykle- trzeci świat... między innymi dlatego odpuściłem sobie używkę z zagranicy i kupiłem nówkę w salonie... Panowie, współczuję i trzymam kciuki za niskie koszty naprawy... pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość RafałK Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Następny przypadadek , ciekawe ile jeszcze takich samochodów jeżdzi po naszych drogach i tylko kwestią czasu jest kiedy się silnik rozsypie , z tego co wiem to wszystkie auta z 2,5 TDI 130KM się sypią jest to tylko kwestia czasu. Cytat Witam. Mam Pick Upa D 22 z 2006. Obecny przebieg 122 tyś. i w tym roku zaczął się problem. Po 110 tyśiącach pozostawiłem auto w serwisie na silnik, korbowód bokiem poszedł, udało mi się to naprawić na gwarancji, ponieważ już przy 70-80 tyś. pojawiły się charakterystyczne stuki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MKmario Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2008 ciekawe czy jak mam benzynke 3,3 to moge spac spokojnie ... :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aleksx Opublikowano 3 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 Też mam D22 2004 r i przebieg 85 tys. na razie (i mam nadzieje ze tak zostanie) cały. Też obawiam się o silnik bo temat jest mi znany. Do pechowców - jakie są objawy nienormalnej pracy silnika - przed uszkodzeniem. Od początku mam charakterystyczne stuki jak jest silnik zimny, po nagrzani przechodzi. Zwalam to na zawory, bo przy innych dieslach jakie miałem też były takie objawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 3 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 Aleksx napisał: (i mam nadzieje ze tak zostanie) Im lżejszy but tym dłużej. Aleksx napisał: jakie są objawy nienormalnej pracy silnika - przed uszkodzeniem. Praktycznie nie ma. Pęka korbowód. Aleksx napisał: Od początku mam charakterystyczne stuki jak jest silnik zimny, po nagrzani przechodzi. Paski wyeliminowałeś? Polej wodą podczas stukania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Datex Opublikowano 4 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2008 B12 napisał: Polej wodą podczas stukania. Czego mam się spodziewać ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 4 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2008 Datex napisał: Co przez to rozumiesz ? Wszystkie paski są wyregulowane, nic nie piszczy. A czy ja mówię o piszczeniu czy regulacji? Te paski po jakimś czasie potrafią na tyle stwardnieć, że w pierwszej fazie po uruchomieniu wydają metaliczne dźwięki, które już niejeden wziął za coś poważniejszego. Z resztą podobnie jak w YD22 np. w Tino. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mitek Opublikowano 5 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2008 Witam U mnie nie było wcześniej żadnych objawów. Samohcód był eksploatowany normalnie - przewaga jazdy po twardym, jeżeli teren to lekki. Silnik w żaden sposób nie ostrzegał przed awarią. Po prostu nagle, będąc na luzie!!!, sie rozsypał. Korbowód na pierwszym wewalił dziurę w bloku i koniec. Po zdjęciu głowicy okazało się, że silnik nie wykazaywał praktycznie specjalnych sladów zużycia jak na przebieg (167000). Koncepcja jest taka, że to są silniki zaprojektowane do X-Traila o pojemności 2,2 (taka sama budowa, rozrząd itd.) i sa powiekszone do 2,5 zmianą rozmiaru i skokiem wału i po prostu niewytrzymują. Nie wiem czy to prawda i tak naprawdę niewiele pomaga. Czy nadal jest wola cignięcia tematu kontaktu z TVN Turbo? Pozdrawiam MKmario napisał: ciekawe czy jak mam benzynke 3,3 to moge spac spokojnie ... :/ Możęsz spac spokojnie. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Adam Z Opublikowano 30 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 Mam picapa 2.5 DI kupiłem ją rok temu 2002r po miesiącu właśnie coś klekotało na zimnym niedawno mechanik doradził wymienić rozrząd zrobł 3000zł po dwuch dniach przeskoczył łańcuch (wadliwy napinacz) co się stało nie muszę pisać 2500 zł .I dalej mam tosamo tylko teraz jusz na ciepłym silniku . Pomocy co mam robić , czekać aż korbowud wyjdzie bokiem.Czy ktoś usunoł tą usterkę bez wymiany silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mitek Opublikowano 4 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2008 Adam Z napisał: Mam picapa 2.5 DI kupiłem ją rok temu 2002r po miesiącu właśnie coś klekotało na zimnym niedawno mechanik doradził wymienić rozrząd zrobł 3000zł po dwuch dniach przeskoczył łańcuch (wadliwy napinacz) co się stało nie muszę pisać 2500 zł .I dalej mam tosamo tylko teraz jusz na ciepłym silniku . Pomocy co mam robić , czekać aż korbowud wyjdzie bokiem.Czy ktoś usunoł tą usterkę bez wymiany silnika Witam 1. zmień mechanika 2. trzeba zajrzeć do silnika Skontaktuj sie z najbliższym serwisem NISSANA i wyłuszcz im problem słyszałem, że jeżeli wczesniej (przed walnięciem)zgłosisz usterkę w NISSANIE to może sie udac usunąć ją na koszt ich koszt. Tylko spokój. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.