Gość tanx Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 Witam, jestem posiadaczem sunnego 1.7d z przebiegiem tylko 140tys km. Niedlugo wybieram sie nim na peirwsza w zyciu dluga wyprawe, chcialem zapytac, jaka na trasie jest dla niego bezpieczna predkosc zeby go nie przeciazac. Do tej jak wskakiwalem na tarse to tylko na ok 5km i wtedy to praktycznei on stop 150-160 nawet w 3 os , ale domyślam się, że na dłuższą metę to będzie za duzo. Jaka jest odpowiednia predkosc dla tego silniak w 2-3os z ew bagazem, zeby nie posypal sie? Jak widze innych posiadaczy takich sprzetow to oni jada 90-100 Ale mysle ze chyba mozna nim bez uszczerbku dla jego zdrowia leciec ze 140? :> Btw silnik jezdzi na oleju półsyntetycznym i nie bierze ani grama. pozdrawiam tanx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wafel Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 kolego 130-140 też śmiało bez zadnych obaw nim możesz lecieć non stop w trasie, tylko oczywicie na piatce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kameh Opublikowano 18 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2009 Naprawdę 140? W moim kombi osiągnąłem w ramach testów 150 km/h i dalej w krótkim czasie już nie szło i pewnie było juz na czerwonym polu. Albo takim kombi znacznie trudniej jest rozpędzic się albo mam cos nie tak z silnikiem, skoro Wy bez problemów jezdzicie takimi prędkościami i to 1.7D! a ja mam 2.0D. Nie chciałbym tak jezdzic i zarzynac silnika, tym bardziej nie mam obrotomierza i nie wiem jakie są zakresy obrotów przy okreslonych prędkościach i biegach. Myślę, że optymalna stała prędkość to do 130 km/h i sporadycznie do 140 km/h. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tanx Opublikowano 18 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2009 Mój sunny leciał 170 i bynajmniej nie rozpędzał się lata i to było w 2os:), a słyszałem, że co nie jeden i do 180 dobił 1.7d;p A co do czerwonego pola to myślę, że przesadzasz, gdyż prędkośc max która podaje producent jest na pewno osiągana poniżej czerwonych obr, a jesli dla 1.7 jest 150 to w 2.0 na pewno wiecej, wiec przy 150-160 nie ma mowy w Twoim przypadku o czerwonym polu:) PS. też ubolewam nad brakiem obrotoka, zwłaszcza, że on osiąga moc maxymalna przy 4,7tys obr, a bez obrotka cięzko wyczuć ten moment, żeby nie wejść na czerwone:/ a zegary nawte mam ale okazało się że inne wtyczki są do nich i poza tym potzreby ejst czujnik impulsów do pompy wtryskowej, którego teraz to nigdzie nie idzie dostać PS.2 wiecie, że o ile czerwone pole zaczyna się od 5 tys ale jest to pole kreskowane dopiero, a calkowicie czerwone zaczyna sie od 5,4tys :one: , a u ojca w pasacie w tdi jest do 4,5 i przy 4,6 odcina doplyw paliwa:(, a nie wiecie czy w nissanie ejst jakies odciecie, tzn blokada, żeby nie przekroczyć jakiś obrotów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mariuszp1979 Opublikowano 20 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2009 Mam Y10 2.0 D z 1994. Po krajowej 17 latam (jak nie ślizgo i mokro) 130 - 140 km/h przez 10 do 15 km. Obroty na 3800 - 4000. Odgłos pracy silnika jest porażający, ale można rozmawiać bez krzyku. Tylko wtedy temperatury trochę łapie. W książce piszą że max to 155 km/h i 4800 obr/min. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
z2maciek Opublikowano 22 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2009 Mój sunny leciał 170 i bynajmniej nie rozpędzał się lata i to było w 2os:), a słyszałem, że co nie jeden i do 180 dobił 1.7d Zatem masz niezbity dowód, że albo Twój licznik baardzo grubo przekłamuje, albo było bardzo "z góry i z wiatrem" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cylo88 Opublikowano 22 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2009 Ja wiem ze moj benzyniak 1.4 na trasie te 140 mole leciec spokojnie caly czas a jak lepsza droga to i przy 160 jest mu calkiem dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tanx Opublikowano 22 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2009 Mój sunny leciał 170 i bynajmniej nie rozpędzał się lata i to było w 2os:), a słyszałem, że co nie jeden i do 180 dobił 1.7d Zatem masz niezbity dowód, że albo Twój licznik baardzo grubo przekłamuje, albo było bardzo "z góry i z wiatrem" Licznik idzie identycznie jak w 1,5 rocznym passacie mojego ojca wiec raczej jest ok, a droga była prosta - most Grota w Wawie:) Ale od 160 to juz bardzo powoli szedł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
z2maciek Opublikowano 22 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2009 Licznik idzie identycznie jak w 1,5 rocznym passacie mojego ojca wiec raczej jest ok, Czyli, jak w większości aut, zawyża jakieś 10 - 12 %. Polecam sprawdzenie rzeczywistej prędkości przy pomocy gps-a. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tanx Opublikowano 22 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2009 raczej 8-9%:) poza tym chyba mówimy o osiągach licznikowych, jak mówimy o prędkości na trasie to też chyba licznikowej a nie z GPS-u? Chyba że wszyscy poprzedni panowie mówili o prędkościach zczytywanych z nawigacji to w tym momencie przepraszam :diabel: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kameh Opublikowano 23 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 Mam Y10 2.0 D z 1994. Po krajowej 17 latam (jak nie ślizgo i mokro) 130 - 140 km/h przez 10 do 15 km. Obroty na 3800 - 4000. Odgłos pracy silnika jest porażający, ale można rozmawiać bez krzyku. Tylko wtedy temperatury trochę łapie. W książce piszą że max to 155 km/h i 4800 obr/min. Widzę, że masz jeden z rzadkich sunny z wyposażeniem slx, czyli z obrotomierzem Skorzystam z okazji i poproszę Cię, jeśli można o podanie obrotów przy: IV bieg - 70 - 80 - 90 - 100 - 110 -120 km/h V bieg - 80 - 90 - 100 - 110 -120 - 130 - 140 - 150 km/h ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cylo88 Opublikowano 23 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 wedlug nawiigacji nie ma co sprawdzac bo sygnal zawsze pozniej dochodzi i nie poda ci dobrej pretkosci wiem bo to sprawdzalem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mariuszp1979 Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 Na V biegu: 70 km/h = 1600 obr/min 80 km/h = 1900 90 km/h = 2100 100 km/h = 2400 Co do nawigacji: na zegarze mam około 108, a GPS pokazuje 100. I jest to prędkość rzeczywista - wystarczy że poruszasz się po prostej, a prędkość jest liczona jako zmiana położenie w czasie. Krótko: jedź przez 500m z prędkością 100 km/h na zegarze,a zobaczysz na GPS ile cię okłamuje samochód. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.