Gość anartowo Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 Zauwazaylem, ze ostatno kapie, stosunkowo rzadko biala ciecz z lewej strony mojej nysy 1.8 benzynka. Zachodze w glowe co to moze byc, tym bardziej ze to co kapie nie jest brudne, tylko przezroczyste i oliste. Mozecie pomoc jaki czynnik mi kapie w glebe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 to co kapie nie jest brudne, tylko przezroczyste i oliste. Jak gęściejsze to olej ze skrzyni, jak rzadsze to płyn hamulcowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość anartowo Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 ciekawostka, to kapie przed przednim lewym kolem. Przy chlodnicy z lewej strony jest jakis gadzet z ktorego odchodza przewody stalowe, wydaje mi sie ze to kapie wlasnie stamtad... Wlasciwie co to jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 wydaje mi sie ze to kapie wlasnie stamtad... Płyn chłodzący jakiego masz koloru? Ubywa go? Na podstawie stanu w zbiorniku wyrównawczym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość anartowo Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 Plyn chlodzacy jest zielony, natomiast cieknaca substancja jest za oleista na plyn chlodzacy.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KeriSR Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 płyn chłodzący jest słodki/dawno nie piłem /,próba organoleptyczna,tylko wypluj :kosci: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 natomiast cieknaca substancja jest za oleista na plyn chlodzacy.. To zanurz palucha w zbiorniczku płynu hamulcowego i porównaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość anartowo Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 plyn hamulcowy, plyn do chlodnicy i olej do sprzegla - sprawdzone. Urzadzenie o ktorym wspomnialem wczesniej jest polaczone z pierwsza chlodnica. Wynika wiec, ze ma to cos wspolnego z klimatyzacja, ewentulanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fragles13 Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 Przed lewym przednim kołem z chłodnicy wychodzi przewód płynu chłodzącego, mi po wymianie płynu przez kilka dni kapało na glebę (przewód był ściągany, za słabo dociśnięty oring). [ Dodano: Wto 17 Lut, 2009 17:47 ] ciekawostka, to kapie przed przednim lewym kolem. Przy chlodnicy z lewej strony jest jakis gadzet z ktorego odchodza przewody stalowe, wydaje mi sie ze to kapie wlasnie stamtad... Wlasciwie co to jest? Czy ten gadżet ma kształt cylindra? Jeśli tak to jest to osuszacz (albo skraplacz - różnie na niego wołają) od klimatyzacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość anartowo Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 Doslownie, gadzet ma forme cylindra i z niego wydostaje sie z przewodow ta ciecz, przewody umiejscowione sa na gorze gadzetu. Ciecz ta ma specyficzny zapach, tudziez smrod... podobna do jakiegos rodzaju rozpuszczalnika. co to jest za ciecz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 Wynika wiec, ze ma to cos wspolnego z klimatyzacja, ewentulanie. Jeśli wyciek jest z klimy to olej w układzie ma zabarwienie zielonkawe, no i przy takim rozszczelnieniu ta klima nie powinna działać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fragles13 Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 Oprócz tego że nie działa klima, to jeszcze ucieka czynnik z układu. Sam osuszacz nie jest drogi: http://allegro.pl/item538885540_osuszacz_k..._skraplacz.html Pytanie tylko czy to tylko jego wina. Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość anartowo Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 Reasumujac, klima poki co jakos chlodzi, olej w systemie klimatyzacji, mozna jakos dolac, skraplacz-osuszacz nalezy do wymiany jelsi sa jakies ubytki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fragles13 Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 Myślę, że każdy ogarnięty serwis klimatyzacji nawet przez telefon powie co jest do wymiany i jaki mniej więcej koszt. Na forum jest gdzieś temat zalecanych serwisów, nie wiem skąd kolego jesteś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość anartowo Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 W Szczecine bede musial poszukac rozgarnietego serwisu klimatyzacji. Czyli odpada aby ewentualnie podokrecac krucce ktore dochodza do osuszacza, gdyz to wlasnie z niego kapie ten czynnik. Nie mialem do czynienie nigdy z klima, w osuszaczu znajduje sie jakis olej i czy w ogole jest mozliwosc dokrecenia kroccow... czy niestety czeka mnie wizyta w serwisie czy ewetualnie moge samemu wymienic osuszacz i bedzie po sprawie. Poki co klima jeszcze hula jakos. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fragles13 Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 Na razie klimy nie potrzebujesz chyba za bardzo, a jeśli ci ubywa czynnika to niedługo będziesz musiał uzupełnić. Proponowałbym przed uzupełnieniem czynnika zlecić serwisowi sprawdzenie szczelności układu i ewentualnie wymienić osuszacz. Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość anartowo Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 Doslownie, tak bede musial zrobic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość donn_primerra Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 tak jak wszyscy piszą to olej ktory dodają do czynnika aby smarował spręzarke inaczej sie zatrze . najlepiej nie kozystaj z klimy tak jak ci radzą. odwiedz pożdny serwis bedą wiedzieli co z tym zrobić. czynnik ma przewaznie kolor zielony ale moze masz jeszcze fabryczny i ten jest bezbarwny nie ma na to regóły. sam tego raczej nie naprawisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.