Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[K10] Silnik po dłuższym czasie schodzi z obrotów.


Gość Felipe

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Problem jest następujący: w momencie dodania gazu i szybkiego zdjecia nogi z pedału obroty schodza dopiero po kilku sekundach. Z tego co mi wiadomo moze byc to linka. Moje pytanie brzmi: jakie moga byc inne przyczyny takiego problemu? (1.2 91r.)

 

EDIT: Jeszcze jedno: Czy sworzen kulisty wahacza jest elementem wymienialnym czy cały wahacz idzie do wymianki?

 

Jesli pytania sie powtorzyly to wybaczcie, opcja szukaj dała troche ciała :P

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest wymienny,zaklepywany od strony jezdni,po uderzeniu w krawężnik byłem zmuszony do wymiany wachacza,kupiłem używkę z wysłużonym "Sworzniem kulistym wachacza'(Kto te debilne nazwy wymyśla-u mnie mechaniory mówią końcówka wahacza),tyle że seryjne mocowanie nie wzbudziło zaufania,więc zostało zaklepane i dodatkowo przyspawane migomatem na 3 spawy,jeśli potrzebujesz foto jak to wygląda przed i po to daj znać.

 

Co do spadania obrotów po jakimś czasie-w gaźniku K10 jeszcze nie grzebałem,bo nie było sensu,ale z pewnością alfabox będzie conieco wiedział na ten temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co mi wiadomo moze byc to linka.

No i chyba sam sobie odpowiedziałeś :) ... linka płynnie porusza się w pancerzu? jak nie to nasmaruj i ciesz się z jazdy microlotem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja mysle ze moze mu sie przycinac cos w gazniku od wolnych obrotow... tam tego ustrojstwa w nim nie brakuje ale warto to wyczyscic srodkiem do czyszczenia gaznikow... susper sprawa :) i nagle sie ssanie po tym znalazlo ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odkopuje temat ;) Mianowicie chodzi o to, ze to nie byla winna linki. Zawinił element, ktory w "manual service" nazywa sie "Dash pot" a wyglada on tak: http://img100.imageshack.us/my.php?image=dashpot.png . Ewidentnie widac ze przy tym bylo majstrowane przez jakiegos psełdomechanika.

 

Moje pytania do Was sa nastepujace:

1. Jak tan element sie nazywa?

2. Bez tego elementu samochod jest wstanie jezdzic. Wiec jakie konsekwencje niesie ze soba jazda bez tzw. "Dash pot`a"?

 

Narazie tyle.

 

Jest wymienny,zaklepywany od strony jezdni,po uderzeniu w krawężnik byłem zmuszony do wymiany wachacza,kupiłem używkę z wysłużonym "Sworzniem kulistym wachacza'(Kto te debilne nazwy wymyśla-u mnie mechaniory mówią końcówka wahacza),tyle że seryjne mocowanie nie wzbudziło zaufania,więc zostało zaklepane i dodatkowo przyspawane migomatem na 3 spawy,jeśli potrzebujesz foto jak to wygląda przed i po to daj znać.

 

Końcówka wahacza nie jest elementem wymiennym.. Teoretycznie :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje pytania do Was sa nastepujace:

1. Jak tan element sie nazywa?

2. Bez tego elementu samochod jest wstanie jezdzic. Wiec jakie konsekwencje niesie ze soba jazda bez tzw. "Dash pot`a"?

Zderzak przepustnicy.Zapobiega on gwałtownemu domykaniu przepustnicy.Nie jest on niezbędny i możesz to śmiało zdemontować lub popuścić kontrę od spodu i wkręcić ciut głębiej w wspornik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...