Gość evil44 Opublikowano 14 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2009 To może ja dodam swoje 3 grosze: Mi też tak dzwoniło i znalazłem przyczynę. To ten pręcik do podpierania maski. Napakowałem smaru w jego mocowanie i problem ustał. A to było bardzo denerwujące. Dodam, że też szukałem przyczyny w silniku, skrzyni biegów itp... a tu taki prosty myk. A wpadłem na to przypadkiem. Dotarło do mnie, że przy uniesionej masce nie dzwoni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibby Opublikowano 14 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2009 u mnie tez dzwoni , za chwile ide diagnozowac , wieczorem podziele sie wynikami walki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropek Opublikowano 15 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2009 Witam. Ja też nawaliłem smary na ten pręcik i na mechanizm zatrzaskowy maski, ale dalej dzwoni. Kolega podpowiedział mi że na kole napędowym rozrządu (tym na korbowodzie) jest blaszka osłonna która jest zgrzewana z tym kołem i która lubi odpadać i wtedy okrutnie dzwoni. Jak będę miał chwilę to sprawdzę to, a może ktoś już to przerabiał? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibby Opublikowano 15 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2009 wczoraj słuchałem i słuchałem i ma wrażenie że to spod pokrywy paska rozrządu , wszystkie inne opcje wyeliminowałem została tylko ta jedna Kropek powiedz czy ta blaszka to straszna sprawa i czy moge z tym jeszcze ze 2-3 dni pojeżdzić bo nie będę miał kiedy wcześniej sie tym zająć jako dodatkowy stuk stwierdziłem że obluzowały się śruby mocujące ABS ( pompe , rozdzielacz siły hamowania ???) , śruby nowe założone i o jedno stukotanie mniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hary7 Opublikowano 15 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2009 U mnie na takie klekotani-brzęczeni w zakresie 1200-2500obr. pomogło wykręcenie o pół obrotu tych gumowych kołków co maske podpierają a i jeszcze ramka tablicy rej. wydawała klekoczący dźwięk. Ale Ty już to pewnie sprawdziłeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibby Opublikowano 17 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2009 i po stukaniu po zdjęciu 3 pasków(od klimy,wspomagania i alternatora ) zdjąłem kołopasowe i moim oczom ukazała się mała okrągła blaszka --->pęknięta . po jej usunięciu dzwonienie odeszło w niepamięć . HURA HURA HURA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.