Gość mamu Opublikowano 18 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2009 Witam wszystkich forumowiczów ! Niedawnpo zakupiłem auto jak w temacie. Ogólnie w dobrym stanie wewnątrz i na zewnątrz(bez klimy). Zrobiłem rozrząd i jeżdzę. Spala ponad 20 l gazu i chyba zaczne jeżdzić na benzynie. Ogólnie wygoda, moc i głos silnika super jak na te lata. Zrobiłem również czysty przegląd i jest wszystko OK. Co dalej. Zmmienię pewnie oleje, już zakupiłem termostat(70PLN) i czujnikm temperatury(27PLN) i zmieniłbym sam ale pogoda nie pozwala ;-(. Mam nadzieje że włąśnie przez termostat i czujnik mam nierówne obroty czasami cały czas wysokie(1200) czasami super (600) głównie na gazie(na benzynie zawsze około 500-600 - prawie ga śnie) Konkludując muszę wyregulować gaz by palił około 13 L i normalnie chodził. Może ktoś wie jak to najlepiej zrobić. pozdrawiam mamu [ Dodano: Sro 18 Lut, 2009 23:15 ] a to mój silnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
egiptos Opublikowano 19 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2009 Napisz coś o instalacji gazowej, Która generacja, jakie elementy, jaki ma przebieg. itp..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maras Opublikowano 19 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2009 mamu, przypuszczam że masz w aucie instalację I lub II generacji. Najlepszym jej upgradem jest montaż blosa. W skrócie - więcej mocy i mniejsze spalanie w porównaniu do I i II generacji. Tu masz wszelkie informacje o blosie na naszym forum: http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=13868 Blosa w Maximie A32 ma lub miał forumowicz psujaut. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaca V6 Opublikowano 22 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2009 Mam nadzieje że włąśnie przez termostat i czujnik mam nierówne obroty czasami cały czas wysokie(1200) czasami super (600) głównie na gazie(na benzynie zawsze około 500-600 - prawie ga śnie) To nie termostat, jak masz gaz, i słabą instalacje to J30 nigdy dobrze nie bedzie jeździła, kłopot jest w dolocie, wyreguluj najpierw to a później szukaj dalej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Patrol 260 Opublikowano 2 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2009 J30 wręcz uwielbia gaz, II generacja w zupełności wystarczy,modyfikacja w dolocie polega jedunie zdjęcia z filtra tunelu wymuszającego wlot powietrza , i mała przeróbka z zamianą odmy dla wymuszenia wolnych obrotów na LPG, jednak wszystko polega na umiejętnym doborze miksera, a wręcz jego dorobienie w obudowie przepustnic, spalanie wtedy schodzi poniżej 15l. Jeżeli tak ci szwankują obroty na benzynie masz za niskie na gazie za wysokie, może sterownik wszedł w tryb awaryjny. Tam często puszczały nagrzewnice i zalewały centralnie komputer, po jakimś czasie druk korodował i auto potrafiło stanac na środku drogi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mamu Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Witam Na początek przepraszam, że długo się nie odzywałem ale miałem problemy z dostępem do netu. Dziękuję również wszystkim za pomoc. Na chwilę obecną cieszę się na razie z przyjemności jeżdzenia ale w ciągu tych kilku mięsięcy pojawiły się następne drobne usterki a stare pozostały w poprzednim stanie: 1. Dalej spalanie mam duże na gazie(20-25 L)- co do benzyny to moge tylko jeżdzic max 10 km/h coś strzela i nie mam mocy. 2. Obroty są dla mnie zagadką bo o ile na zimnhycvh silnku zachowują się znośnie to już na gorącym często są za wysokie ok. 1800 lub dobre. Czasami pomaga mocne przygazowanie. 3. Wskazówka temperatuyry wody zawiesza się. 4. Jedna wycieraczka przestała chodzić(od kierowcy) - jak najlepiej dostać się do tego mechanizmu gdyż nie kręci się nawet ten wystający kikut. 5. Czy to jest w nich normalne, że centralny zamek działa tylko przyciskiem w drzwiach a nie przy zamykaniu kluczykiem auta ? 6. Co do regulacji gazy dzieki patrol 260 ale ja nie jestem w tych sprawach aż tak kumaty - może znacie dobrago gazownika w okolicach Wrocławia. Jak temn dolot wyregulować i gdzie on się znajduje ? 7. Co do ciekawostek to zakupiłem klocki hamulcowe - p - 140 PLN TRW t- 70 PLN Koyakushi ?, przegub 340 PLN. Najbardzej jednak zdziwiła mmnie cena wyymiany oleju w automacie 350 zł - czy to naprawdę tyle kosztuje ? pozdrawiam wszystkich świątecznie Mariusz PS. Według mojej oceny mam instalację I generacji ale mogę się mylić i będzie II generacji. Czym to można łatwo rozróżnić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert1234 Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 ja placilem za wymiane oleju z czyszczeniem filra i robotą 200. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość psubrat Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 w moim przypadku, wymiana oleju w dość drogim serwisie w mieście stołecznym: 300 zł (A32). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grez Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 3. Wskazówka temperatuyry wody zawiesza się. u mnie poskutkowała dopiero wymiana tablicy z zegarami 5. Czy to jest w nich normalne, że centralny zamek działa tylko przyciskiem w drzwiach a nie przy zamykaniu kluczykiem auta ? u mnie jest dokładnie to samo, próbowałem coś z tym zrobić ale pogubiłem się w kabelkach 6. Co do regulacji gazy dzieki patrol 260 ale ja nie jestem w tych sprawach aż tak kumaty - może znacie dobrago gazownika w okolicach Wrocławia. Jak temn dolot wyregulować i gdzie on się znajduje ? Domaszowice - mogą być ?? to jest około 60km od Wrocka ale na podwórku stoją 4 J30 na strychu są ze 3 następne... polecam gościa - trochę długo trwa czasami u Niego naprawa ale J30 ma obcykaną w najdrobniejszych szczegółach, łącznie z gazowaniem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Patrol 260 Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Centralny działa normalnie z klucza, użytkowałem maxime 9 lat i nigdy nie zdjołem żadnego boczka , co do spalania , obrotów, i objawów jakie opisałeś, masz ewidentnie uszkodzony przepływomierz, nic nie reguluj tylko zacznij od jego wymiany.Wskazówka temperatury natomiast to napewno zimne luty na liczniku, to częsta usterka w tych wozach, miałem dwa i w obu były problemy w zegarach.Do wycieraczek musisz zdjac podszybie, zapewne spadłą któraś kolmaga. Gaz I i II gen różni się tym że na wężu zasilającym idącym od parownika do miksera, w pierwszej gen założona jest śruba regulacyjna, natomiast w drugiej jest prosty silnik krokowy regulujący ilośc przepływu gazu. A wymiana oleju wraz z filtrem i uszczelką w wyspecjalizowanym warsztacie niestety tak kosztuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.