Radvrin Opublikowano 20 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2009 Mam świeżo kupiona primerę p10 2,0d slx, ale zauważyłem, że problem z przydymianiem na czarno podczas obciążania silnika np jazdy pod górkę i nagłego przyspieszania występuje również u mnie. Chcę wymienić końcówki wtrysków i tu moje pytanie: jakiej firmy kupić te końcówki? Na aukcji internetowej widziałem firmy zexel za 240zł + wysyłka.... nada się to do czegoś czy szukać innej firmy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcineq20 Opublikowano 20 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2009 słuchaj owszem mogą być to końcówki wtrysków ale nie muszą. Najlepiej niech Tobie sprawdzą kąt wyprzedzenia wtrysku na pompie, może tam sie coś poprzestawiało, albo zawór EGR ale w sumie takie zadymienie to najprawdopodobniej jest przyczyną wtrysków (jak piszesz w temacie), które leją. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marceli Opublikowano 20 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2009 A czy to "przydymianie" to już jest objaw do naprawy??? Z tego co widzialem każdy dieselek przy nagłym przyspieszeniu lekko zadymi na czarno, i niema w tym nic złego. Nawet nowe/nowsze autka jak dostaja kopa zadymiają. Nie twierdzę że takie objawy(jeśli jest to naprawdę kopcenie)nalezy bagatelizować oczywiscie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radvrin Opublikowano 21 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2009 Z tego co widzialem każdy dieselek przy nagłym przyspieszeniu lekko zadymi na czarno wydaje mi się że to raczej mocno i podczas jazdy najbardziej przy 2200 obr/min i jeździe na 4 biegu pod górkę ze stałymi obrotami.... dymienie jest mniej widoczne ( w lusterkach) gdy mam 3000 obr/min.. Najlepiej niech Tobie sprawdzą kąt wyprzedzenia wtrysku na pompie, może tam sie coś poprzestawiało moc mój dieselek ma bardzo dobrą i przyspieszenie też niczego sobie, więc kąt wtrysku jest dobrze ustawiony, co mogę jeszcze poprzeć tym że silnik cicho pracuje, a nie powinien gdyby było źle albo zawór EGR ten nissan to mój pierwszy japoniec więc jeszcze nie wiem dokładnie gdzie szukać tego EGR i jak go "wyłączyć" ale to będzie pierwsza rzecz którą sprawdzęw sumie takie zadymienie to najprawdopodobniej jest przyczyną wtrysków więc ponawiam pytanie: gdyby doszło do naprawy, to czy końcówki zexel'a będą dobre?Może polecasz jakąś konkretną firmę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość serwis Opublikowano 21 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2009 Jeżeli juz, to tylko zexel. Ew. jeszcze denso, ale oni chyba do nissana nie produkują. Najpierw to sobie kolego sprawdz ciśnienia otwarcia poszczególnych wtryskiwaczy, obejrz jakość rozpylania paliwa i wyreguluj w/w ciśnienie. Jezeli to nie pomoże, lub końcówki leją - wtedy wymiana. pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radvrin Opublikowano 21 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2009 dzięki za porady, jak zmniejszę ilości czarnego dymu to napiszę co było przyczyną pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość asaf Opublikowano 22 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2009 Mam świeżo kupiona primerę p10 2,0d slx, ale zauważyłem, że problem z przydymianiem na czarno podczas obciążania silnika np jazdy pod górkę i nagłego przyspieszania występuje również u mnie. Chcę wymienić końcówki wtrysków i tu moje pytanie: jakiej firmy kupić te końcówki? Na aukcji internetowej widziałem firmy zexel za 240zł + wysyłka.... nada się to do czegoś czy szukać innej firmy? Pierwsze co zrobisz to wymień filtr powietrza jeśli jest przytkany to każdy silnik diesla zakopci na czarno pod obciążeniem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radvrin Opublikowano 22 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2009 filtr całkowicie czysty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 23 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 Tak jak poisze serwis. Najpierw regulcja i czyszczenie wtryskiwaczy> Koszt około 80 zeta. Sam tego nie zrobisz, bo nie masz przyżądu. Zawór EGR kasuje się tak. przynajmniej w P11 http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...highlight=kopci. Osobiście zacząłbym od przecięcia wężyka sterującego, a potem odwiedzenia pompiarza. Nie zwsze trzeba wymieniać od razu końcówki jeśli da się je ustawić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.