Gość Olimpia555 Opublikowano 20 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2009 PALI jak smoczor Dzisiaj wstawiłam do wymiany koło dwumasowe i kpl sprzęgła oraz koło pasowe... Ale chyba to nie może być przyczyną wysokiego spalania... Wtryski po regeneracji, rzekomo wszystko ustawione. Nie wiem co może być przyczyną. Serwis mówi, że wszystko ok, bo wydruk z kompa jest prawidłowy. A może jest tam coś, co by wskazywało na przyczynę ??? Pomóżcie mi w tej sytuacji odcyfrować wydruki z kompa (dzięki z góry): Pierwszy wydruk: SELF-DIAG RESULTS 00:18:34 NO DTC DETECTED FURTHER TESTING MAY BE REQUIRED ENTER INJCTR CALIB DATA SET VALUE CYL1 BI8YE6 CYL2 788UCX CYL3 8ZRUAX CYL4 7ZR7A6 Data monitor: F P differenc 6546 bar Pedal load 0.0% PL PTNMR T1 V 0.48 V PL PTNMR T2 V 0.24 V EGR S/V RCO 15.0% DMPR FLAP OCR 5% TRB S/V PF CN 70% FLRG BST PRES 975 mbar BT PRES REF V 1052 mbar PRSNT PAST TRANSMIT DIAG OK OK VDC/TCS/ABS OK OK BCM SEC OK OK TCM - Drugi wydruk: SELF DIAG RESULTS 00:18:25 DTC RSULTS RAIL PRESS REGULATN PAST CO [POO89] SELF DIAG RESULTS 00:22:13 DTC RESULTS NO DTC DETECTED Z góry dzięki. A za brak otagowania przepraszam, przeoczenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 20 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2009 Niezmiernie delikatnie proszę o otagowanie tematu, gdyż jeżeli tak się nie stanie zostanie ów jeden zamknięty. Pozdrawiam i przepraszam za zamieszanie :diabel: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jawert Opublikowano 20 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2009 Napisz trochę dokładniej co masz na myśli jako ogromne spalanie jak smok czyli ile 10/100, 20/100, w mieście, w trasie, klima, ile osób, jakie trasy (krótkie dlugie) teraz zima i np przy krótkich "przelotach" to może być normalne swoją drogą to Cię ta bryka kosztuje i nerwów i kasy :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BULI Opublikowano 21 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2009 PALI jak smoczor na ten temat było już pisane na forum, co robić i sprawdzić, że tyle pali ale właśnie ile pali?? Napisz trochę dokładniej co masz na myśli jako ogromne spalaniejak smok czyli ile 10/100, 20/100, w mieście, w trasie, klima, ile osób, jakie trasy (krótkie dlugie) teraz zima i np przy krótkich "przelotach" to może być normalne i wszystko w temacie - więcej szczegółów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość serwis Opublikowano 21 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2009 Te wydruki to nic sensownego nie zawierają, bo ani żadnych korekt wtryskiwaczy, ani danych bieżących poza jedną usterką P0089 - problem z ciśnieniem (regulatorem) listwy CR. To mogłoby wyjaśniać problem. Najczęściej usterki z nimi związane nie zawsze są od razu "widziane" przez komputer, stąd raz usterka jest a raz jej nie ma. pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Olimpia555 Opublikowano 21 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2009 Jak jest ładna pogoda i nic nie włączam to jest 10/100. Zwykle ok. 12/100. Zdażyło się nawet lekko ponad 14/100 Przemieszczam się ok 4 razy dziennie po ok. 5-7 km po mieście. Poza miastem - na trasie ok. 100 km - udało się zejść do 8.5/100. Prędkość 80-110. Wczesniej jeździłam benzynowymi, więc może to technika jazdy (obecnie 1.9 dci)? Wydawało mi się, że diesel będzie palił po mieście mniej niż 8 a na trasie nie więcej niż 6/100. Ale średnio 12? To w mojej ocenie jest już mały smoczor.... Czy to może być pompa ta od wtrysków? A jeśli mogę link do tematu który to już opisywał to proszę, bo mi jakiś błąd wyskakuje w szukaniu [debug???] dzięki Aga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość radzio000 Opublikowano 22 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2009 przy jakich obrotach zmieniasz biegi? ja mam w "stajni" benzyne i diesla (Takiego jak ty) w benzynie zmieniam biegi przy 5tys w dieslu przy 2 max 2.5 jak cisne to moze i spali tyle co piszesz. Mowisz ze trasa 80-110 i 8.5 litra, a na jakim biegu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość serwis Opublikowano 22 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2009 Może to być każdy element, powodujący obniżenie ciśnienia paliwa. Najczęściej regulator ciśnienia robi problem i jego usterka jest również najczęściej niewykrywalna przez komputery. pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Olimpia555 Opublikowano 23 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 "radzio000": Biegi zmieniam przy ok. 2 tys obrotów, ale bardziej na słuch niż na wskaźnik obrotomierza. Dziwne jest to, że na luzie zawsze pokazuje max spalanie chwilowe (mam tylko taki obrazkowy wskaźnik). Natomiast gdy go testowałam na 2 biegu i jechał pomału bez gazu i bez sprzęgła to wskaźnik "skakał" od poniżej 5 do maxa.Wydawało mi się, że w takich okolicznościach powinien utrzymywać stałe spalanie... "serwis": Co to za regulator o którym piszesz??? Wystarczy, że powiem mechanikowi hasło "regulator"? pozdrawiam i dzięki za info. Aga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość radzio000 Opublikowano 23 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 to ze na luzie pokazuje max spalanie to standard u mnie tez tak jest. Dziwi mnie jednak to ze przy hamowaniu silnikiem bo chyba tak to trzeba nazwac skacze ci spalanie, powinno byc bardzo male i raczej utrzymywac sie do stalego poziomu az samchod zacznie sie dusic. Ale komputerowni w p12 nie ma co ufac jest strasznie niedokladny. Tyle odemnie sam mam problem ze spalaniem w alfie i nie wiem z czego on wynika wiec raczej nie pomoge:P A tak na marginesie to pewnie nie lubisz juz zbytnio swojej primerki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość serwis Opublikowano 23 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 Tak, wystarczy że powiesz mechanikowi hasło: skąd wziął się błąd na wydruku P0089 i czy tego nie robi regulator ciśnienia paliwa na listwie common rail. Usterka dość popularna, tak jak napisałem w większości przypadków NIEWYKRYWALNA przez testery i komputery. Również b. często wystarczy w regulatorze wymienić sam o-ring, gdyż to on robi problem. Ale to już wiadomo po wyciągnięciu go z listwy. Demontaż b.łatwy. pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Olimpia555 Opublikowano 23 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 Przekazałam Bardzo dziękuję, dam znać co i jak, jak tylko mechanik mi wszystko posprawdza i mam nadzieję - naprawi ))) A autko mimo wszystko lubię, po prostu trafiłam mocno zaniedbany egzemplarz. [historia zakupu autka jest długa i skomplikowana więc ją skrócę do stwierdzenia: jestem naiwnym kupującym, ale za to optymistą] [tak trochę off topic]: To mój pierwszy Nissan, więc nie mogę porównać do wcześniejszych wersji. Ogólnie jestem z tego samochodu zadowolona (na tyle na ile dane mi było nim jeździć). Jedyne co mnie trochę zastanawia to mała widoczność z tyłu, duży promień skrętu i bliżej nieokreślona przyczyna sporadycznego hałasowania plastików. [wracając jednak do tematu]: Mechanik działa, więc teraz czekam na efekty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość serwis Opublikowano 24 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 Jakby mechanik nie był pewny co do swojego sprawdzania, to spytaj go, czy regulator jest szczelny. Robisz to tak najprościej, że dmuchasz do dziurki umieszczonej na wejściu regulatora, można tam założyć gumową rureczkę aby było wygodniej i w cichym pomieszczeniu sprawdzasz, czy nie słychać nawet minimalnego dźwięku przepuszczania powietrza. Jeżeli zawór nie trzyma na 110% - wymiana. Jest to jedna z możliwych usterek regulatora, więc dla pocieszenia szczelność tego zaworku nie oznacza, że cały regulator jest dobry... Najlepiej jest mieć drugi na podmiankę. pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość radzio000 Opublikowano 24 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 widocznosc do tylu chyba nie jest problemem z kamera cofania na pokladzie:) a co do plastikow to uwazam ze to najslabszy element tego auta:/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość RYBA64 Opublikowano 4 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2009 gdie jest ten oring przy czujniku? bo wykrecilem czujnik i na nim go nie ma chyba ze w srodku listwy. [ Dodano: Pią 05 Cze, 2009 18:37 ] P-12 2,2 dci . dajcie znac co jeszcze moze powodowac blad pompy paliwa P0089 ,wymienilem czujnik pompy na nowy przeplywomierz , czujnik polozenia walka , czujnik na listwie ale to jest uzywka i nie jestem pewien czy dziala poprawnie bo w chwili gdy straci moc wypne wtyczke z czujnika na listwie to auto odzyskuje moc ale pojawia sie komunikat ze cos z cisnieniem [ Dodano: Pon 08 Cze, 2009 18:54 ] serwis, Witam napisz prosze jaka usterka moze powodowac blad P0089 bo wymienilem czujnik cisnienia pompy i nic dalej jest ten blad a auto czasami traci moc i po ponownym odpaleniu przez chwile jest ok . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.