Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Dobre, mocne swożnie i końcówki


Gość sew
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Pytanie jak w temacie, tydzień temu wymieniłem sworzeń górnego wahacza, ale nadal nosiło, więc dziś wlazłem z dłuższą lagą i co?? reszta sworzni też na szajs.

więc żeby nie wymieniać co miesiąc pytam, czy japońskie końcówki oblatają czy macie jakieś sprawdzone firmy produkujące te elementy :027: firmę 555 już ktoś zjechał to ich nie biorę :kosci:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sew - mówiłem ci, żebyś kupił Yamato.

Podobno to 555 to najgorszy syf jaki był. Yamato jest droższe (w przypadku łączników stabilizatora 30zł zamiast 15zł na 555) ale ponoć lepsze.

 

Sam się szykuję na wymianę końcówek drążka kierowniczego, bo już mi na dziurach telepie kierownicą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam właścicieli Terrano

 

Może kogoś zainteresuje polski producent części zawieszenia do Terrano, Maverick i nie tylko. Dużego wyboru nie ma, ale ja kupiłem do swojego łączniki stabilizatora i końcówki drążków. Przednie łączniki już jeżdżą w samochodzie i na razie jest wszystko dobrze. Jest minimalna różnica w wykonaniu – Oryginał ma przy sworzniu mały uskok, a te nie mają tego uskoku ale po założeniu widać , że nie ma to większego znaczenia.

Firma wysyła też części, a obsługa jest bardzo miła, ja w każdym bądź razie taką miałem. Przesyłka jest wysyłana bardzo szybko.

 

Płaciłem za części, ale było to ponad rok wstecz:

1. łączniki stabilizatora (przód) do terrano II r. 1994. 19-LS-09 29,28 zł 1 szt.

2. łączniki tylne stabilizatora 19-LS-10 - 29,28 1 szt.

3. końcówki drążka kier. 19-KZ-01 (prawy gwint) i 19-KZ-02 (lewy gwint) po 27,24 brutto 1 szt.

 

Firma ta nazywa się ADLER (www.adler-auto.pl) i mieści się w Czechowicach Dziedzicach, a filia mieści się w Bielsku Białej. Kiedyś mieszkałem W Bielsku i stąd ją znam. Owego czasu dorabiane miałem na zamówienie sworznie do Fiata X1/9 nadmienię, że dosłownie za grosze oczywiście za zgodą życzliwego właściciela firmy. W razie regeneracji części też mogą pomóc.

Podaję adres tej firmy, ale wybór pozostawiam użytkownikom Terrrano.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

witam, zamierzam kupić 2 łaczniki stabilizatora na przód i jeden tylny. Jako, że jestem świeżym posiadaczem nissana nie bardzo orientuje sie w producentach i i jakosci jaka oferuja. Czy ktos z doswiadczonych kolegow moglby podpowiedziec mi jakiej firmy łaczniki kupic? Moze jakis link do aukcji? Niektórzy chwala yamato a inni polskie firmy jak chociazby kolega powyzej. Roznica w cenie jest spora wiec prosze o porade. Oprocz tego potrzebuje komplet ogranicznikow skretu bo sa calkowicie starte. Czy te z tej aukcji to dobry wybor?

 

http://moto.allegro....2201866433.html

 

To oryginal ale wiem, ze te elementy sa bardzo wrazliwe na zuzycie i moze nie warto ich kupowac bo zjada sie tak samo jak inne zamienniki o polowe tansze choc prawde mowiac na allegro nie znalazlem nic wiecej. Pozdrawiam.

 

Terrano II, 2000r. 2.7 Tdi, 5d

Edytowane przez adriand0088
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co to za głupoty Yamato zajechałem w pol roku samo wykonanie odlew brak smarowniczki jak już dobre zamienniki to 555 prawie rok przejechałem na nich i to nie byla lekka jazda po czarnym. albo niemieckie optimal

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o 555 sa dwa pierwsze posty i nie brzmia zachecajaco...

 

Ok przecież nie zmuszam. Ale jak byś czasami sprawdził np forum honda acord czy inne generacje z lat 90 tych są tam rożne opinie użytkowników http://www.accordklubpolska.pl/printview.php?t=11513&start=30

Ogólnie wiesz jak to jest ile zamiennikow tyle zwolennikow...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam foty wsporników uk kierowniczego

555 - smarowniczka panewki wyglądają na poliamid i uszczelki jak w oryginale, kalamitka (ten przemalowany na niebiesko)

jakieś coś i lemforder - gumy i panewki w jednym materiał trochę gumowaty, po za tym mniejsza średnica trzpienia, udało mi się lemfordera rozwalić w rok bez wyjazdów w teren,

555 - znacznie lepszy jakościowo trzpień - lemforder po roku ma wżery

ale teraz 555 nie wiem jak robią, jakby ktoś widział wspornik do kupienia jak ten niebieski z normalnymi panewkami a nie taka kombinacja to dajcie znać.

 

układ kierowniczy w terrano woła o pomstę jest zaprojektowany tak aby ulegał uszkodzeniu, bo wszystko wisi na jednym przegubie naprawdę

post-27068-0-01913600-1332537538_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponad rok w hurtowni części i badań organoleptycznych to myślę, że porównać firmy mogę. Choć może nie koniecznie pod kątem Terrano, a ogólnie samych producentów. O lemforderze biorąc pod uwagę fakt wykonania większości części złego słowa raczej nie powiem, o 555 już bym mógł zębami zgrzytać. A co do Yamato to wydaje mi się, że to dość odpowiednia alternatywa na zasadzie cena/jakość. Sam prawdopodobnie będę niedługo wymieniał sworznie i końcówki i znając życie akurat w tą firmę uderzę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jesteś w stanie podejrzeź które wsporniki są robione tak jak oryginał a nie z elastycznych panewek ?

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z racji ze caly przod byl wczesniej robiony na 555 to procz rozwalonego jednego sworznia ogolnie wszystko sie trzyma. W 555 duza wada sa gumki ktore pekaja , sa za grube jak na moje oko i gdy sie zginaja to zaczynaja pekac ( tak stracilem dolny sworzen) drazek srodkowy trzyma sie dobrze do tej pory jakies 40 tys.

 

Napisane z Galaxy Nexus

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Gość KrzysiekDan

Ostatnio miałem do wymiany przednie zawieszeniew T II i powiem wam że nie jest drogo podpora drażna kierowniczego oryginalna od T I kosztowała mnie całe 89zł wystarczyło poświęcić 2 minuty z pilniczkiem w ręku ;D. Drążek srodkowy tak jak kolega wyżej pisał 290zł yamato. Swoznie wahaczy górne po 90/szt nippart a dół 150zł/szt tylko firmy nie pamietam. Oczywiście gumy polibusze. :) Amorki przód monroe drożej mnie wyniosły bo jakieś 182zł/szt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

a w podporze masz pewnie wersje na "gumowych panewkach" ;p

 

tymczasowo rozwiązałem problem ze wspornikiem robiąc mu nowe panewki,

ale nadal został temat drazka środkowego mam cos wrażenie ze ten regenerowany to co ma to sie znowu firma nie popisała .. ale najchetniej to bym cały ten układ inaczej zbudował

 

dobra panowie,

kto mi powie gdzie kupie drążek środkowy, wersja z większymi stożkami, nr nissana 48560-61g25, albo 555 sc-4755, szukam 555 z kalamitami, na allegro już przemailowałem i w cenie kolo 500zł mnie nie interesuje :P bez przesady, ktoś zna jakaś firmę lokalną co mi wyśle lub w wawie okolicach to moze podjadę, w ic nie ma w iparts nie ma itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak na razie nikt nie polecił nic pancernego w tym wątku.

U mnie na lekko podkręconym przodzie sworznie, końcówki czy sworznie wytrzymują 0,5-1 roku. Próbowałem droższe ale nie było różnicy. Teraz jeżdżę na tureckich Teknorot (ceny jak do golfa) i nie odstają od Yamato czy 555.

Ale może ktoś ma jakieś niezniszczalne, ja nie próbowałem górnej półki (TRW, Febi, Lemforder) ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...

widziałemjuz to kiedys, jak goś po kolei na forum opisywał, ja natomiast nie mam spawacza któremu bym tak zaufał, pozatym jest to dośc wazny elemen uk. kierowniczego i będzie bez homologacji no i może być niezla kicha jakby coś się wydazyło.

właśnie stworzyłem takie porównanie bo miałem obydwa sworznie w ręku
http://www.hcd-customdevices.pl/index.php/motoryzacja/nissan-stuff/90-parts/106-parts-gorne-sworznie-wahacza

Poniżej tej ceny zapomnij. Najtańszy do twojej fury 320 w zamienniku.


oyodo które poleciłeś po trochę ponad 6k km i pół roku ma już wyczuwalne luzy, a w teren to ja jeszcze porządnie nie wjechałem
tutaj jak to wygląda

 

Edytowane przez hugh_h
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość slawa1987

Panowie ja mam wszystkie sworznie firmy Ctr.

Za dolny na tyranka po lifcie płaciłem nie całą stówke, górny chyba z 80zł.

I powiem jedno rok użytkowania praktycznie tylko w lesie i nie czuję na nich żadnego luzu.

A ja mam dość ciężką nogę.

A tu link do opisu tej firmy http://www.motointegrator.pl/producenci/ctr/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wracając do drążka środkowego to ciagle ten sam problem po prostu ciężko coś znaleźć w wersji z większym stożkiem czyli nissan 48560-61g25, albo 555 sc-4755, NIPPARTS J4811019, TRW JTY163, ASHUKI 1443-9101, KAGER 41-0991

na dobrą sprawę

jest kager = nie wiadomo co od 150

oyodo to co mam od 330

blueprint od 500

lub regeneracja około 60..80zł za końcówkę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 7 miesięcy temu...

panowie zmienilo sie cos w sprawie koncowek kierowniczych? meczy mnie to strasznie bo srednio 1 raz  w roku musze to wymieniac. Najlepsze jest to ze z jednej strony mam oryginalna koncowke, a z drugiej zamienik. Oryginal 0 luzow wszystko git. Przerabialem 555 i yamato i obie sie rozsypaly. Ktos wie kto jest producentem oryginalnych koncowek, zeby sobie zalatwic? lub 2 opcja dobre zamienniki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...