Gość maniek24211 Opublikowano 22 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2009 witam mam zestaw zarówek xenonowych i przetwornic lecz nie wiem jak to zamontowac jest tyle kabli ze nie wiem jak to wszystko połaczyc moze juz to ktos kiedys zakładał ? prosze o powazne podpowiedzi pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Janusz_ Opublikowano 22 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2009 A czy odpowiednie reflektory też masz i urządzenia czyszczące? Sorry, ale Ty masz żarówki pesudoksenonowe i są to pewnie HID'y. Licz się z tym, że samochód może nie przejść badania technicznego, ze względy na nieprawidłowe światła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Alien66 Opublikowano 22 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2009 dostałem taki zestaw ksenonowy, faktycznie to HID, przetwornica i zarówki ksenonowe h1. montaz prosty, wkladasz zarowke i podlanczasz jak zwyczajna do plusa i minusa, do przetwornicy ida chyba 2 zlaczkmi ale kazda ma inny zaczep wiec nie pomylisz, przetwornice zamontuj zdala od aku i kable pradowych, najlepiej do jakiegos plastiku wtedy nie bedziesz mial zaklucen.a na przeglad demontujesz i wkladasz normalne zarowki, polecam temp 5000K biale swiatlo, podobne do orginalnych zarowek, moze policja cie nie zatrzyma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sznurek Opublikowano 22 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2009 tak tylko tacy jak wy jeżdżą po drogach i oślepiają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
z2maciek Opublikowano 22 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2009 mam zestaw zarówek xenonowych i przetwornic lecz nie wiem jak to zamontowac Licz się też z tym, że po ich założeniu będziesz oślepiał innych użytkowników dróg. W trosce o bezpieczeństwo swoje i innych liczę, że sobie odpuścisz montaż tego badziewia i mam nadzieję że nikt rozsądny nie będzie na forum pomagał w robieniu takich rzeczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maniek24211 Opublikowano 22 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2009 chyba faktycznie nie załoze tych ksenonów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Janusz_ Opublikowano 22 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2009 chyba faktycznie nie załoze tych ksenonów Bardzo mądra decyzja. Nawet jakbyś chciał je założyć to czekałaby Cię przeróbka reflektorów. Do ksenonów jest czyste szkło. Prawdziwy ksenon to jest z soczewką. Dodatkowo nie ma takiego czegoś jak żarówki ksenonowe - są palniki, które do wystartowania potrzebują jak dobrze pamiętam chyba ok 3kV, a na podtrzymanie łuku potrzeba już tylko jakiś 80V. Lepiej zainwestuj w porządne żarówki tylko normalne 55/60W a nie 85/90W, którymi będziesz oślepiał wszystkich dookoła. Albo też zainwestuj w regenerację reflektorów - bardzo dużo daje, nałożenie nowej warstwy odbłyśnika i czyszczenie szkła. U mnie po takim zabiegu widoczność w nocy poprawiła się i to znacznie - światło nie było tłumione przez zmatowione szkło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Alien66 Opublikowano 22 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2009 faktycznie moj blad nie zarowki tylko zarniki. lampy mam ustawione w warsztacie na przazadzie. nie oslepiam z na przeciwka. teraz czekam na spryskiwacze w zderzak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klonek Opublikowano 22 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2009 Janusz_lublin, Do ksenonów jest czyste szkło. Prawdziwy ksenon to jest z soczewką nieprawda kolego a np mercedes okularnik czy chocby laguna sa modele z ryflowanymi szklami i oryginalnymi ksenonami wiec nie tylko soczewka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 23 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 Zarniki typu D2S jest stosowany w lampach soczewkowych np P11.144, a D2R w reflektorach refleksyjnych np P12. Co do montaży HIDów w zwykłe reflektory to jest to zabronione i każdy kto ma trochę oleju w głowie powinien sobie to odpuścić. Lampa Xenon powinna posiadać system samopoziomowania ( czujniki w osiach ) oraz spryskiwacze. Zadne HIDy tych systemów nie oferują. Jest temat o HIDach i nie ma sensu się tu rozpisywać http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=39807 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zecikk Opublikowano 23 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 Szkoda ze do p10 nie produkuja zadnych fajnych lamp na przód. np soczewek wlasnie takich jak do astry czy vectry z ringami :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.