Gość tomuss Opublikowano 22 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2009 Witam posiadam almere n15 z roku 98 mam problem, wymieniłem okładziny w bębnach, hamuje ręcznym i lewe koło blokuję się a prawe lekko hamuje. Teraz pytanie czy jest jakaś inna regulacja niż przy dżwigni hamulca, i gdzie ona się znajduje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość serwis Opublikowano 22 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2009 Przy dźwigni hamulca nie ma regulacji. Tam jest tylko łączenie które odkręcasz przy wymianie linki. Regulacja ręcznego jest osobna dla L i P i znajduje się w rozpieraku szczęk. Chyba przy wymianie szczęk trudno było jej nie zauważyć... pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomuss Opublikowano 22 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2009 jak nie ma jak tam podciągałem hamulec, na początku było tak ze łapał na 7 stopniu pod ciągnąłem do 4 stopnia, no to teraz zobaczę jeszcze przy szczękach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość serwis Opublikowano 22 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2009 To nie jest regulacja. Rozumiesz to? To gwint i nakrętka potrzebne do wymiany środkowej linki. Dlatego jak ktoś ma np. nierówno zużyte bębny albo nierówno ustawione szczęki na rozpieraku to kręcąc tą niby "regulacją" może zrobić wielkie g_wno. Nic więcej nie uzyska. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomuss Opublikowano 23 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 w środku teraz zostawić tak jak jest? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziutek Opublikowano 9 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2009 Żeby nie robić nowego tematu Mam problem z ręcznym. Otóż przycisk zwalniania dzwigni wszedł prawie cały do środka i wczoraj nieźle się nagimnastykowałem żeby zwolnić hamulec. Po odblokowaniu przycisk ledwie wystaje z dzwigni i boję się, że jak zaciągnę go odruchowo to skończy się lawetą. Ma ktoś pomysł co może być przyczyną takiego stanu rzeczy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kamilek Opublikowano 9 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2009 mam ten sam proble u mnie tyle ze ja mam tarcze , moze ktoś zna patent na to ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.