Gość tyranus82 Opublikowano 23 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 Witam.Padl mi reduktor w sunny silnik ga14s.Zakupilem ze szrotu uzywke z demontazu z jakiegos auta.Wszystko byloby dobrze gdyby nie jeden szczegol.Do czego jest ta koncowka zaznaczona na focie i gdzie to podlaczyc?? [ Dodano: Pon 23 Lut, 2009 18:36 ] nie moge foty wrzucic http://www.motolpg.za.pl/gif/serwis_lpg/reduktor/1.jpeg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maras Opublikowano 23 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 Wrzuć zdjęcie na np fotosik.pl, a potem wklej tu linka do foty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tyranus82 Opublikowano 23 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 wrzucilem inna fote.link na poczatku forum. Chodzi mi o ta koncowke pomiedzy wlotami z ukladu chlodzenia za sruba regulacyjna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marceli Opublikowano 23 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 Wrzuć gdzies indziej bo ten nie otwiera. Z samego opisu niewiele wywnioskujemy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tyranus82 Opublikowano 23 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 u mnie dziala.... [ Dodano: Pon 23 Lut, 2009 19:35 ] http://odsiebie.com/pokaz/1649292---77a5.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marceli Opublikowano 23 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 Juz dziala. To jest króciec od podcisnienia. Bo to jest reduktor podciśnieniowy.Ten starszy typ.Nie elektronik. Taki mialeś???Czy taki bez tego króćca??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tyranus82 Opublikowano 23 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 mialem bez tego krocca i nie wiem gdzie go podpiac...Reszta prawie identyczna ze starym reduktorem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marceli Opublikowano 23 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 Miałeś taki : http://www.moto.allegro.pl/item546500903_r...lpg_lovato.html Ten co kupiłeś bez podpięcia tego króćca nie będzie chodził. Jak nie daleś za niego dużo to kup taki jak np ten z aukcji. Nie ma co przerabiać pod stary typ. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tyranus82 Opublikowano 23 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 a jak go podepne to bedzie chodzil??Tylko gdzie ten krociec podpiac?dalem za ten reduktor 30zl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marceli Opublikowano 23 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 Do tego króćca zakladało sie wężyk a wężyk byl wpinanany w kolektor dolotowy.Tak samo króćcem.(gaziarze przewaznie wiercili,gwintowali i wkrecali taki) Moja rada.30 dychy sobie daruj,kup zestaw naprawczy do Twojego starego reduktora,wymień i masz reduktor 100% pewny. Zestaw kupisz na allegro za 40-50 zł chyba. Miałeś taki ten reduktor jak Ci podalem w linku??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tyranus82 Opublikowano 23 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 mialem taki sam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marceli Opublikowano 23 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 Szkoda kombinowania.Kupuj zestaw naprawczy,jak masz conieco pojecie to wymień sam. Potem regulacja i problem z głowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tyranus82 Opublikowano 3 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2009 mam jeszcze jedno pytanie czy taki reduktor podcisnieniowy wymaga jakiejs dodatkowej elektroniki czy wystarczy tylko zrobic podmianke?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek Opublikowano 17 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2009 nie wymaga, ale posłuchaj kolegi. Wydajesz kase w błoto. Kupujesz reduktor zapewne starszy od twojego którego stan może byc agonalny. Założysz, zrobisz dziure w kolektorze żeby ten badziew podłączyc, a potem sie okaze ze i tak nie działa bo to złom ze szrotu. Wywal to w cholere albo oddaj i kup zestaw naprawczy - mniej sie narobisz , nie popsujesz kolektora w aucie, i będziesz miał na 100% pewny reduktor a nie jakiś szrot. Tu nie zaoszczędzisz - możesz tylko przepłacic i popsuc kolektor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tyranus82 Opublikowano 17 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2009 kolektora nie musialem wiercic bo okazalo sie ze mial gotowe dojscie.Reduktor dziala duzo lepiej niz ten co mialem.Bez regulacji duzo mniejsze spalanie.Zobacze jeszcze ile w trasie bierze gazu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.