Grimm Opublikowano 23 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 Witam i proszę o poradę - otóż dzisiaj podczas normalnego odpalania, usłyszałem dziwny dźwięk jakbym odpalił auto WRC , obroty OK, z pod maski żadnych dziwnych odgłosów, tylko chodzi jakoś tak głośno i buczy jak bmka, przy zmianie biegów i wysokich obrotach. Wydaje mi się że to sprawa jest tłumika, tylko którego jak końcowy poruszałem to coś chyba w nim lata ale nie jestem pewien, może jestem już przewrażliwiony na te dziwne odgłosy które wydaje z siebie leciwe auto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyl Opublikowano 24 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 Wydaje mi się że to sprawa jest tłumikato może by kazdy odcinek tłumika. z reguły taki dzwięk miałem przy kolektorze albo przy tłumiku srodkowym, albo przy końcowym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bodzió Opublikowano 24 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 Ja miałem tak samo u siebie okazało się że całkowicie przepaliła się rura wchodząca do końcowego tłumika i stąd ten dźwięk a'la bmw :diabel2: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimm Opublikowano 24 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 Dzięki za podpowiedzi, z tego wynika że nie obędzie się bez mechaniora bo sam nie mam dostępu do kanału czy podnośnika a kasy nie chce wtopić w tłumik końcowy który może być sprawny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Nestor Opublikowano 25 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2009 Grimm, Ja mialem znow co innego, jak odkrecilem z coobciem oslone na kolektor wydechowy to wykrecila sie sruba z ktorej wydobywal sie ten dziwny dzwiek to raz, pozniej dalej bylo cos nie tak i jak sie okazalo byly urwane mocowania tlumika, pospawane i po problemie wiec czasami warto zerknac najpierw co i jak a nie od razu dziury szukac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimm Opublikowano 25 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2009 Podjechałem do mechanika a ten skierował mnie do jakiegoś tłumikarza koleś od razu bez gadania kazał mi wjechać na kanał, nie zdążyłem wytłumaczyć usterki bo chyba słyszał jak jechał jakiś bombowiec , a ziomek już wskakuje pod auto i coś tam tnie,puka i spawa. Zatkało mnie, normalnie jakaś wróżka nawet przywitać się nie zdążyłem a koleś już ostro robi. 15min i po sprawie za dużą flaszkę. Okazało się że standardowo poszło łączenie tłumika końcowego ze środkowym i to było sprawcą tylu hałasu, stuków, pierdzenia i wielu innych dziwnych dźwięków. Autko już chodzi cichutko i równo jak to na primerke przystało. Oby więcej było taki fachowców co nie ściemnieją i od razu wiedzą o co chodzi w temacie :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyl Opublikowano 25 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2009 ziomek już wskakuje pod auto i coś tam tnie,puka i spawa. standardowo poszło łączenie tłumika końcowego ze środkowym no to teraz szykuj kase na cały tłumik, skoro Ci wydech połatał w jednoelementowy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimm Opublikowano 25 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2009 a niby dlaczego skoro tylko połączył na stałe dwa końce, zamiast skręcać na śruby dwie owalne złączki. Coś tam teraz jest bardziej narażone ze względu na spaw ? Nie dobijaj bankrutów jest kryzys :diabel: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.