Piotrek_S Opublikowano 4 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 No dobra - wiec tak z grubsza to wyglada wszystko po przygotowaniu blacharskim. Troche amatorszczyzna bo dziur narobilem przy spawaniu, ale to chyba wina przedluzacza bo za cienki wzialem i migomat mi dziwnie dzialal - jakby sie zagrzal Ale nie wazne, fotki ponizej: Troche tego sporo, ale widac mniej wiecej proces "technologiczny". To czerwone co tam widac to proba gruntu reaktywnego. Bylem w sklepie z lakierami i opowiedzialem tam sprzedawcy co chce zrobic. Odradzi mi burnoxa - ze to na zaprawki moze i dobre, ale nie do porzadnej naprawy. Niemial tez podkladu epoxydowego i mowil ze sie nie spotkal, zeby warsztaty pytaly o to. Zaproponowal mi specyfik co to niby ma dobrze wiazac rdze i podobno ma nie wyjsc na dlugi czas:) http://www.spieshecker.pl/spieshecker/pl/p...ers/8583-ND.pdf Tu link do karty tego gruntu. Z tego co tam wyczytalem to jeszcze przed pomalowanim nim powinno sie pomalowac wash primerem i dopier ona to ten czerwony grunt. A na grunt nie podklad akrylowy jak mi dzis powiedzial koles w tym sklepie tylko szpachlowke poliestrowa natryskowa i dopiero akryl. Jutro ide z rana zapytac o to wszystko co i jak i byc moze cos nowego sie dowiem. Przegladajac troche siec znalazlem http://users.skynet.be/mercedes-benz/tuning/spraying.html - tu koles opisuje jak powinna wygladac naprawa, i stosuje wlasnie te srodki. A tak to wyglada fajnie ten gruncik - szybko zasycha, twardy - zobaczymy jak w praktyce wyjdzie Jutro dowiem sie konkretnie jak to pomalowac, a w sobote jak pogoda pozwoli to pomaluje cala komore juz konkretnie, wiec fotki umieszcze co by sie pochwalic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
walti Opublikowano 23 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2009 Witam !! Ja z rudą radzę sobie w następujący sposób: - czyszczenie mechaniczne, ile się da - odrdzewiacz f-my NIGRIN (dostępny w OBI i PRAKTIKERZE, generalnie firma ta robi 2 rodzaje: pierwszy jest w kolorze mlecznokawowym i kosztuje ok. 30 PLN, a drugi bezbarwny i kosztuje ok. 10 PLN. Oba są rewelacyjne, dużo lepsze od Brunoxa). - corizon, dwie warstwy - szlif papierkiem, jeżeli jest potrzeba uzyskania idealnie gładkiej powierzchni - podkład pod akryl - malowanko NIGDY jeszcze po takim połączeniu nie wyszła mi ruda. POLECAM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Unexy Opublikowano 2 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2010 No dobra - wyczytalem na jakims forum chemicznym ze rdze najlepiej potraktowac stezonym kwasem ortofosforowym - probowal ktos ? Coca-cola ma tego sporo to już legendarny składnik Na dniach wstawiam micrę do znajomego blacharza, żeby mi rudą wyprzątnął - nie mam ani chęci, ani umiejętności, ani czasu, by się w tym bawić, niestety... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.