MartinBlack Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 Witam wszystkich Jestem szczęśliwym posiadaczem primerki w11.144 z 2000 roku benzyna 1.8, przeb. 130000 Ostatnio zauważyłem dziwny objaw Po odpaleniu silnika wszystko jest w porządku Po upłynięciu około 10 - 15 minut (przejechanie jakiegoś odcinka i rozgrzaniu się silnika) występuje następujący efekt: auto stoi na luzie , zaciągnięty ręczny po dodaniu gazu słychać "gwiżdzenie" spod maski. Im większe obroty tym większe gwizdanie. Sytuacja tak występuję także podczas jazdy na dowolnym biegu. Czy zawsze ze wzrostem obrotów (bez względu na to czy jest na biegu czy na luzie) wzrasta także poziom hałasu "gwizdania" Czym to może być spowodowane: - Czy szukać spraw związanych z łancuchem rozrządu , napinaczem , łożyskami itp - Czy raczej łożysko alternatora, paski klinowe, pompa itp. Dzięki wielkie za pomoc Pozdrawiam Martin Black Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość orzel-jak Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 a po wcisnieciu sprzegla tez ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BULI Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 - Czy raczej łożysko alternatora, paski klinowe, pompa itp. raczej tak - Czy szukać spraw związanych z łancuchem rozrządu , napinaczem a to przy odpaleniu najlepiej słychać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MartinBlack Opublikowano 26 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 "...a po wcisnieciu sprzegla tez ..." Napewno jak jakę na jakimś biegu (sprzegło nie wciśnięte = bieg wrzucony) wtedy piszczy wciśnięcie sprzęgła - przestaje piszczeć [ Dodano: Czw 26 Lut, 2009 13:56 ] "...a to przy odpaleniu najlepiej słychać..." Po odpaleniu w ogóle tego efektu nie ma - dopiero po rozgrzaniu silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BULI Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 - Czy raczej łożysko alternatora, paski klinowe, pompa itp. temat się chyba wyjaśnił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MartinBlack Opublikowano 26 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 Dzięki Buli A miałeś tak samo ?? A co najprawdopodobniej: - alternator - paski - pompa I jakie koszty ?? Dzięki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BULI Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 ja tak teraz mam ale jak się silnik nagrzewa i prawdopodobnie to pompa wspomagania - muszę jechać i sprawdzić. Paski wymieniałem wszystkie rok temu, o kosztach nic ci nie powiem - bo sam jeszcze nic nie wiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MartinBlack Opublikowano 27 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 Hej Buli Dzisjaj rano zaobserwowałem dokładnie objawy Rano po właczeniu silnika bez względu czy na luzie , czy z wciśniętym sprzęgłem czy bez - zawsze jest ok. Po 10 -15 minutach się zaczyna. Zawsze po dodaniu gazu (bez względu czy w czasie ruchu samochodu, czy podczas postoju czy na sprzęgle , czy bez, klima wyłączona) gwizdanie wzrasta wraz z obrotami silnika. Zastanawiam się tylko - dlaczego po rozgrzaniu silnika ? Dodatkowo stwierdziłem jeszcze jedno - siostra ma taką samą primerkę (zawsze kupujemy hurtem 2 szt. - bo taniej - hI hi) U niej nie ma wogóle takiego objawu - A JA ROK TEMU WYMIENIŁEM PASKI KLINOWE. Może to paski klinowe Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ice Opublikowano 27 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 Paski raczej same z siebie to nie. Możliwe ze masz łożysko alternatora do wymiany. U mnie poleciało bo po wymianie panowie za mocno naciągnęli pasek : Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BULI Opublikowano 27 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 Paski raczej same z siebie to nie. Możliwe ze masz łożysko alternatora do wymiany. U mnie poleciało bo po wymianie panowie za mocno naciągnęli pasek : tez to obstawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MartinBlack Opublikowano 3 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2009 Dzięki wam A jakie koszty łożyska Ice ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ice Opublikowano 3 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2009 Wymieniłem cały alternator na regenerowany. Nie było możliwości wymiany łożyska bo zatarte łożysko uszkodziło obudowę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SisaSlisditle Opublikowano 23 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2011 Tandemové zoskoky su relativne mladym sportovym stylom. Prvy zoskok s dvoma sportovcami na jednom padaku sa stal v roku 1977. potom sa zacal vyskum padakoveho systemu pre tandemový zoskok. Prvy tandemovy zoskok na novo vyvinutom systeme sa stal v roku 1983 a v roku 1987 bol patentovany prvy tandemovy padak Strong dual Hawk system. Pred objavenim tandemoveho padaku smeli skusit parasutizmus iba trenovani sportovci s skolenim pre zoskoky. Dnes je situacia odlisna a tandemovy zoskok je najbezpecnejsou a najlahsou sposobom ako skusit I zazit volny pad. Nie je k tomu potrebna nijaka lekarska prehliadka ani specialny skolenie. Priprava na tandemový zoskok je dlha asi 20 minut. Pri tandemovom zoskoku ma na sebe instruktor padak pre dve osoby. Pasazier tandemoveho zoskoku ma na sebe specialny harness, pomocou ktoreho je priputany k tandem instruktorovi. Tandemove zoskoky sa mozu robit minimalne z vysky 2500m nad terenom . K tomu pouzivame vhodne lietadla ktore do takej vysky vystupaju . jeden z nich je napriklad Let L410 Turbolet, ktory pouzivame aj my. typicka vyska tandemoveho zoskoku je 4km. z takejto vysky je dlhy volny pad pri tandemovom zoskoku okolo 50 sekund, potom instruktor nafukne tandemový padak. Na tandemovom padaku je dlhy let po landing asi 6 minut. Pristatie je hladke , bez uderu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 23 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2011 ... yyy, co...??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomkoval Opublikowano 24 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2011 He he Ktos reklamuje skoki spadachronowe w tandemie ale jezyk sie mu pomilil i po slowacku gada ;-) Tom Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.