Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P11.144/W11.144] Gwizdanie spod maski


MartinBlack
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich

 

Jestem szczęśliwym posiadaczem primerki w11.144 z 2000 roku benzyna 1.8, przeb. 130000

 

Ostatnio zauważyłem dziwny objaw

 

Po odpaleniu silnika wszystko jest w porządku

 

Po upłynięciu około 10 - 15 minut (przejechanie jakiegoś odcinka i rozgrzaniu się silnika) występuje następujący efekt:

 

auto stoi na luzie , zaciągnięty ręczny

po dodaniu gazu słychać "gwiżdzenie" spod maski. Im większe obroty tym większe gwizdanie.

 

Sytuacja tak występuję także podczas jazdy na dowolnym biegu.

 

Czy zawsze ze wzrostem obrotów (bez względu na to czy jest na biegu czy na luzie) wzrasta także poziom hałasu "gwizdania"

 

Czym to może być spowodowane:

- Czy szukać spraw związanych z łancuchem rozrządu , napinaczem , łożyskami itp

- Czy raczej łożysko alternatora, paski klinowe, pompa itp.

 

 

Dzięki wielkie za pomoc

Pozdrawiam

Martin Black

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- Czy raczej łożysko alternatora, paski klinowe, pompa itp.

raczej tak

- Czy szukać spraw związanych z łancuchem rozrządu , napinaczem

a to przy odpaleniu najlepiej słychać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"...a po wcisnieciu sprzegla tez ..."

 

Napewno jak jakę na jakimś biegu (sprzegło nie wciśnięte = bieg wrzucony)

wtedy piszczy

wciśnięcie sprzęgła - przestaje piszczeć

 

[ Dodano: Czw 26 Lut, 2009 13:56 ]

"...a to przy odpaleniu najlepiej słychać..."

 

Po odpaleniu w ogóle tego efektu nie ma - dopiero po rozgrzaniu silnika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Buli

 

A miałeś tak samo ??

 

A co najprawdopodobniej:

- alternator

- paski

- pompa

 

I jakie koszty ??

 

Dzięki za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tak teraz mam ale jak się silnik nagrzewa i prawdopodobnie to pompa wspomagania - muszę jechać i sprawdzić. Paski wymieniałem wszystkie rok temu, o kosztach nic ci nie powiem - bo sam jeszcze nic nie wiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej Buli

 

Dzisjaj rano zaobserwowałem dokładnie objawy

 

Rano po właczeniu silnika bez względu czy na luzie , czy z wciśniętym sprzęgłem czy bez - zawsze jest ok.

 

Po 10 -15 minutach się zaczyna.

 

Zawsze po dodaniu gazu (bez względu czy w czasie ruchu samochodu, czy podczas postoju czy na sprzęgle , czy bez, klima wyłączona) gwizdanie wzrasta wraz z obrotami silnika.

 

Zastanawiam się tylko - dlaczego po rozgrzaniu silnika ?

 

Dodatkowo stwierdziłem jeszcze jedno - siostra ma taką samą primerkę (zawsze kupujemy hurtem 2 szt. - bo taniej - hI hi)

U niej nie ma wogóle takiego objawu - A JA ROK TEMU WYMIENIŁEM PASKI KLINOWE.

Może to paski klinowe

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Paski raczej same z siebie to nie. Możliwe ze masz łożysko alternatora do wymiany. U mnie poleciało bo po wymianie panowie za mocno naciągnęli pasek :(:

tez to obstawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...
Gość SisaSlisditle

Tandemové zoskoky su relativne mladym sportovym stylom. Prvy zoskok s dvoma sportovcami na jednom padaku sa stal v roku 1977. potom sa zacal vyskum padakoveho systemu pre tandemový zoskok. Prvy tandemovy zoskok na novo vyvinutom systeme sa stal v roku 1983 a v roku 1987 bol patentovany prvy tandemovy padak Strong dual Hawk system.

Pred objavenim tandemoveho padaku smeli skusit parasutizmus iba trenovani sportovci s skolenim pre zoskoky. Dnes je situacia odlisna a tandemovy zoskok je najbezpecnejsou a najlahsou sposobom ako skusit I zazit volny pad. Nie je k tomu potrebna nijaka lekarska prehliadka ani specialny skolenie. Priprava na tandemový zoskok je dlha asi 20 minut.

Pri tandemovom zoskoku ma na sebe instruktor padak pre dve osoby. Pasazier tandemoveho zoskoku ma na sebe specialny harness, pomocou ktoreho je priputany k tandem instruktorovi.

Tandemove zoskoky sa mozu robit minimalne z vysky 2500m nad terenom . K tomu pouzivame vhodne lietadla ktore do takej vysky vystupaju . jeden z nich je napriklad Let L410 Turbolet, ktory pouzivame aj my.

typicka vyska tandemoveho zoskoku je 4km. z takejto vysky je dlhy volny pad pri tandemovom zoskoku okolo 50 sekund, potom instruktor nafukne tandemový padak. Na tandemovom padaku je dlhy let po landing asi 6 minut. Pristatie je hladke , bez uderu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...